MuscleMeat

Starende mensen angst

Het is precies wat je zegt, je maakt er iets groots van.

Ik betrapte mezelf er op dat ik sommige oefeningen ontweek omdat ik me er ook door "bekeken" voelde.
Gewoon oordopjes in doen en niet te veel aantrekken van andere mensen.

Man... laat die losers maar gsm'n he. Maak jij netjes progressie. Gaap een gat in je broek zou ik zeggen.

Zouden beter met je wat mee komen heffen maar goed... liever bang aan de zijlijn staan kijken en wachten tot hun leven voorbij is. ;)

Beetje huilen als iemand naar je kijkt maar ondertussen mensen die met een gsm bezig zijn bestempelen als loser. Lekker hypocriet ben jij.

Beetje huilen als iemand naar je kijkt maar ondertussen mensen die met een gsm bezig zijn bestempelen als loser. Lekker hypocriet ben jij.
Ik zal jou sebiet eens een beetje laten huilen. Oh w8... dat was 1 second geleden.

Gsm hoort niet thuis in de gym. Dat is mijn mening. Probleem mee man... ga dan oprotte. ;)

Is het probleem van TS inmiddels opgelost?

dat is een domme mening jongens.

:thumbs:

Laatst bewerkt:
agreed en als je iets moet opschrijven neem je lekker een boekje mee
Kan je alles inschrijven... dat gsm in handje straalt ongelofelijk antisociaal gedrag uit en hoe moeten de mensen zich dan voelen... alsof ze bij mensen zijn die niets met hun te maken willen hebben ofzo?

Want geef nu toe, zo ver is het gsm gedrag gekomen. Ah ik wil realiteit niet onder ogen zien want daar heb ik geen controle over, maar over dit appje hier in men hand dat vogeltje dat kan ik tegen de muur of over de muur van varkens laten vliegen... ><

Ikzelf ben asociaal geworden van asociale mensen hun gedrag. Heb altijd in een omgeving geleefd die als je praatte over wat er in je leven omging al vlug van onderwerp veranderde of al vlug uit de voeten waren ipv zelf open te staan voor hun realiteiten te delen.

Mijn omgeving van mensen zie ik als maar mensen die vluchtgedrag hebben en dat dan ook vertonen. En zo'n gsm's is net hetzelfde of naar mensen staren is ook zoiets. Staar toch niet zo en creëer nu toch eens geen sociale drempel met je gestaar en ga iets zeggen of vragen tussen de sets in. Of een complimentje geven.

We leven in een droomwereld, waar onze dromen niet uitkomen en onze fantasie erg veel wilt.

Kan je alles inschrijven... dat gsm in handje straalt ongelofelijk antisociaal gedrag uit en hoe moeten de mensen zich dan voelen... alsof ze bij mensen zijn die niets met hun te maken willen hebben ofzo?

Gsm kan prima in een sportschool, zeker als je het als mp3 speler gebruikt. zo lang je andere mensen maar niet hindert in de zin van; als een blinde kip tegen iemand aanlopen die aan het squatten is, of een apparaat 10 minuten lang bezet houden omdat je je facebook zit te checken.

Ik neem zelf altijd m'n telefoon mee om muziek af te spelen, en tussen de setjes door zoek ik oefeningen op www.bodybuilding.com of kijk ik ff op whatsapp. Ik ben ongeveer 9 uur per week in de sportschool en een groot gedeelte hiervan zit ik te wachten tot ik m'n volgende set kan doen.. ik ga niet iedere week 4 of 5 uur lang voor me uit staren omdat iemand het raar zou kunnen vinden als ik ff op me telefoon kijk.

Want geef nu toe, zo ver is het gsm gedrag gekomen. Ah ik wil realiteit niet onder ogen zien want daar heb ik geen controle over, maar over dit appje hier in men hand dat vogeltje dat kan ik tegen de muur of over de muur van varkens laten vliegen... ><

Ikzelf ben asociaal geworden van asociale mensen hun gedrag. Heb altijd in een omgeving geleefd die als je praatte over wat er in je leven omging al vlug van onderwerp veranderde of al vlug uit de voeten waren ipv zelf open te staan voor hun realiteiten te delen.

Mijn omgeving van mensen zie ik als maar mensen die vluchtgedrag hebben en dat dan ook vertonen. En zo'n gsm's is net hetzelfde of naar mensen staren is ook zoiets. Staar toch niet zo en creëer nu toch eens geen sociale drempel met je gestaar en ga iets zeggen of vragen tussen de sets in. Of een complimentje geven.

We leven in een droomwereld, waar onze dromen niet uitkomen en onze fantasie erg veel wilt.

mensen zijn sociaal gewoon heel awkward geworden tegenover elkaar imo als je nu bij de meeste mensen iets vraag of zegt denken ze altijd dat er iets mis is ofzo lol

Gsm kan prima in een sportschool, zeker als je het als mp3 speler gebruikt. zo lang je andere mensen maar niet hindert in de zin van; als een blinde kip tegen iemand aanlopen die aan het squatten is, of een apparaat 10 minuten lang bezet houden omdat je je facebook zit te checken. Ik neem zelf altijd m'n telefoon mee om muziek af te spelen, en tussen de setjes door zoek ik oefeningen op www.bodybuilding.com of kijk ik ff op whatsapp. Ik ben ongeveer 9 uur per week in de sportschool en een groot gedeelte hiervan zit ik te wachten tot ik m'n volgende set kan doen.. ik ga niet iedere week 4 of 5 uur lang voor me uit staren omdat iemand het raar zou kunnen vinden als ik ff op me telefoon kijk.

Vind de gsm de mens zijn sociale aard verbasteren. Ik kan hier uitgebreid over discussie houdne maar heb er geen zin in.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

mensen zijn sociaal gewoon heel awkward geworden tegenover elkaar imo als je nu bij de meeste mensen iets vraag of zegt denken ze altijd dat er iets mis is ofzo lol
Mensen stellen teveel vragen in hun hoofd en te weinig vragen aan elkaar en daarom wordt alles zo awkward. Enigste reden waarom jij als mens buiten je eigen gedachten moet gaan en meer aan een andere moet vragen is om duidelijk te worden dat het allemaal wel cava is en er niet zozeer gezeikt moet worden over wie wat waar en waarom.

Mensen vertrouwen imo elkaar gewoon niet meer en zijn daarom geissoleerde en teruggetrokke wezens. Cavepeople.

De meesten zij meer met hun gsm bezig dan met hun oefeningen. En nadat ze hun oefeningen gedaan hebben, zitten ze nog twee minuten te prutsen op hun gsm alvorens het toestel te verlaten dat ze niet meer nodig hebben. Elke keer moet je zo iemand er op attent maken dat je ook graag dat toetsel zou willen gebruiken. Onbewust nemen ze ook veel meer tijd tussen hun sets door dat gepruts zodat die toestellen ook veel te lang bezet blijven. Als ik dat zie, vraag ik ze dikwijls om mij het toestel ook te laten gebruiken tijdens hun rust indien ik dat toestel nodig heb. Echte venten lopen niet met hun gsm in de zaal. Da's echt iets voor janetten.

De meesten zij meer met hun gsm bezig dan met hun oefeningen. En nadat ze hun oefeningen gedaan hebben, zitten ze nog twee minuten te prutsen op hun gsm alvorens het toestel te verlaten dat ze niet meer nodig hebben. Elke keer moet je zo iemand er op attent maken dat je ook graag dat toetsel zou willen gebruiken. Onbewust nemen ze ook veel meer tijd tussen hun sets door dat gepruts zodat die toestellen ook veel te lang bezet blijven. Als ik dat zie, vraag ik ze dikwijls om mij het toestel ook te laten gebruiken tijdens hun rust indien ik dat toestel nodig heb. Echte venten lopen niet met hun gsm in de zaal. Da's echt iets voor janetten.
Ben ik het niet volledig mee eens. Het is niet aangenaam en dan moet je het hen ook vertellen. Vind dat je in de gym een gymface moet hebben en dat je jezelf daar aan moet houden. Een sportschool waar de mentaliteit in orde is daar betaal ik graag extra voor!

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=ZM7k-h37QcA

The zebra talks !

Het is dat de gsm mensen asociaal maakt...
http://postimg.org/image/6cvarlp81/[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Er is niets mis mee je gsm gebruiken in de gym, zolang je maar geen andere mensen ermee lastigvalt of langduring iets bezet houd. Ik gebruik m'n gsm om m'n reps en russtijd bij te houden, en als ik tijd heb tussendoor soms een app'je. Train ik daardoor minder gefocussed dan iemand die een paar minuten gewoon voor zich uit staart? In mijn ogen rust je lichaam dan evenveel uit.

Nee, Jimmeh. Je mag ook niet staren. Je moet naar de muur kijken.

Ja er zijn altijd mensen die het goedpraten... en dat zijn dan dezelfde die het doen. Lastig volkske is het die afgeschreven.

Dus omdat sommige hun gsm asociaal gebruiken mag niemand het? Als iemand asociaal is doet die dat met of zonder gsm hoor (asociaal zijn dus).

Heb al mensen in een andere gym op hun tablets zien spelen en boeken lezen tussen sets zegt genoeg hoe geconcentreerd je bezig bent met je training.

Hoe moet dat dan met mensen die bereikbaarheidsdiensten hebben voor het werk en toch willen trainen?

Ik moet dus op bepaalde tijden bereikbaar zijn ivm storingen/problemen etc. Ik heb mijn gsm dus altijd bij me. Ook als ik ga sporten. Maar ik kijk er alleen naar om als hij toevallig overgaat. Dan loop ik met mijn spullen de zaal uit om te antwoorden. Een ieder kan dan gewoon zijn gang gaan op de plek waar ik misschien toevallig bezig was. Niets asociaals aan zou ik zeggen...

Terug
Naar boven