Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man... laat die losers maar gsm'n he. Maak jij netjes progressie. Gaap een gat in je broek zou ik zeggen.
Zouden beter met je wat mee komen heffen maar goed... liever bang aan de zijlijn staan kijken en wachten tot hun leven voorbij is.![]()
Ik zal jou sebiet eens een beetje laten huilen. Oh w8... dat was 1 second geleden.Beetje huilen als iemand naar je kijkt maar ondertussen mensen die met een gsm bezig zijn bestempelen als loser. Lekker hypocriet ben jij.

agreed en als je iets moet opschrijven neem je lekker een boekje meeIk zal jou sebiet eens een beetje laten huilen. Oh w8... dat was 1 second geleden.
Gsm hoort niet thuis in de gym. Dat is mijn mening. Probleem mee man... ga dan oprotte.![]()
haha leuke reactie van ijzer "Maaskantje jonghu" Ge bent nie uit brabant he kut?
Nije uut butenlaand, welk laand dan wel? FRIESLAAND mie jong![]()
Kan je alles inschrijven... dat gsm in handje straalt ongelofelijk antisociaal gedrag uit en hoe moeten de mensen zich dan voelen... alsof ze bij mensen zijn die niets met hun te maken willen hebben ofzo?agreed en als je iets moet opschrijven neem je lekker een boekje mee
Kan je alles inschrijven... dat gsm in handje straalt ongelofelijk antisociaal gedrag uit en hoe moeten de mensen zich dan voelen... alsof ze bij mensen zijn die niets met hun te maken willen hebben ofzo?
Kan je alles inschrijven... dat gsm in handje straalt ongelofelijk antisociaal gedrag uit en hoe moeten de mensen zich dan voelen... alsof ze bij mensen zijn die niets met hun te maken willen hebben ofzo?
Want geef nu toe, zo ver is het gsm gedrag gekomen. Ah ik wil realiteit niet onder ogen zien want daar heb ik geen controle over, maar over dit appje hier in men hand dat vogeltje dat kan ik tegen de muur of over de muur van varkens laten vliegen... ><
Ikzelf ben asociaal geworden van asociale mensen hun gedrag. Heb altijd in een omgeving geleefd die als je praatte over wat er in je leven omging al vlug van onderwerp veranderde of al vlug uit de voeten waren ipv zelf open te staan voor hun realiteiten te delen.
Mijn omgeving van mensen zie ik als maar mensen die vluchtgedrag hebben en dat dan ook vertonen. En zo'n gsm's is net hetzelfde of naar mensen staren is ook zoiets. Staar toch niet zo en creëer nu toch eens geen sociale drempel met je gestaar en ga iets zeggen of vragen tussen de sets in. Of een complimentje geven.
We leven in een droomwereld, waar onze dromen niet uitkomen en onze fantasie erg veel wilt.
Gsm kan prima in een sportschool, zeker als je het als mp3 speler gebruikt. zo lang je andere mensen maar niet hindert in de zin van; als een blinde kip tegen iemand aanlopen die aan het squatten is, of een apparaat 10 minuten lang bezet houden omdat je je facebook zit te checken. Ik neem zelf altijd m'n telefoon mee om muziek af te spelen, en tussen de setjes door zoek ik oefeningen op www.bodybuilding.com of kijk ik ff op whatsapp. Ik ben ongeveer 9 uur per week in de sportschool en een groot gedeelte hiervan zit ik te wachten tot ik m'n volgende set kan doen.. ik ga niet iedere week 4 of 5 uur lang voor me uit staren omdat iemand het raar zou kunnen vinden als ik ff op me telefoon kijk.
Mensen stellen teveel vragen in hun hoofd en te weinig vragen aan elkaar en daarom wordt alles zo awkward. Enigste reden waarom jij als mens buiten je eigen gedachten moet gaan en meer aan een andere moet vragen is om duidelijk te worden dat het allemaal wel cava is en er niet zozeer gezeikt moet worden over wie wat waar en waarom.mensen zijn sociaal gewoon heel awkward geworden tegenover elkaar imo als je nu bij de meeste mensen iets vraag of zegt denken ze altijd dat er iets mis is ofzo lol
Ben ik het niet volledig mee eens. Het is niet aangenaam en dan moet je het hen ook vertellen. Vind dat je in de gym een gymface moet hebben en dat je jezelf daar aan moet houden. Een sportschool waar de mentaliteit in orde is daar betaal ik graag extra voor!De meesten zij meer met hun gsm bezig dan met hun oefeningen. En nadat ze hun oefeningen gedaan hebben, zitten ze nog twee minuten te prutsen op hun gsm alvorens het toestel te verlaten dat ze niet meer nodig hebben. Elke keer moet je zo iemand er op attent maken dat je ook graag dat toetsel zou willen gebruiken. Onbewust nemen ze ook veel meer tijd tussen hun sets door dat gepruts zodat die toestellen ook veel te lang bezet blijven. Als ik dat zie, vraag ik ze dikwijls om mij het toestel ook te laten gebruiken tijdens hun rust indien ik dat toestel nodig heb. Echte venten lopen niet met hun gsm in de zaal. Da's echt iets voor janetten.