ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al eens opgemerkt dat sommige mensen daar maar niks aan vinden?Wat een kutregel. Staren in de gym is trouwens de helft van de lol.

Als je niet puft tussen je setjes en met je gsm kan spelen... dan kan je beter niet naar de gym gaan.Ik hou mijn trainingen bij op mijn phone en speel er mijn muziek mee af. Zou dus niks voor mij zijn zo'n domme regel. Als iemand appt moet die ook lekker zelf weten, ik zie het probleem niet zo. Tussen sommige deadlift setjes wacht ik best lang, boeiend als je dan gaat appen.

Toffe opmerking mensen gaan zeggen hoe ze zich voelen...Van het staren zelf niets aantrekken. Als ze storen kan je idd oordopjes aandoen, muziek hoeft niet eens aan te staan. Verder kan je tijdens de rust een wekker zetten. Als de wekker gaat heb je een trigger/ overgang om je oefening gaan doen zonder dat je heel lomp hoeft te doen naar diegene. (Ik proef dat je daar bang voor bent)

... ik vind dat je met kijken geen zak bent. Wat is het nu, doe je het goed, vinden zei het niet goed (volgens hun eventuele foute opinie), etc... ik vind dat bijsturen iets is dat de trainers die daarvoor betaald worden moet doen. En dat ze hun klanten in de gaten moeten houden en moeten zeggen stop en kijk hoe ik het doe. Zie nu naar die en die punten van men borst of armen of weet ik veel. Als iedereen daar voor trainer gaat spelen wat voor zaak run je dan... het is de bedoeling dat je de mensen effectief helpt groeien want dan blijven ze ook bij je om het te onderhouden.Ik vind het niet storend als iemand me wijst op m'n houding, juist ok. Ik denk dat je je daar overheen moet zetten en het als positief moet ervaren. Heb liever dat iemand me bekijkt en evt wijst op mijn fouten dan dat ze niet kijken en mesten klungelen als het niet goed gaat.
Al eens opgemerkt dat sommige mensen daar maar niks aan vinden?
---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------
Als je niet puft tussen je setjes en met je gsm kan spelen... dan kan je beter niet naar de gym gaan.
---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------
Toffe opmerking mensen gaan zeggen hoe ze zich voelen...![]()
Grow up... ga jij gelijk je andere kleine vriendjes ook al beginnen over mijn bf ja.Want jij denkt dat ik niet hard train ofzo? Jij puft alleen stukke sneller dan mij met je 22% [emoji23]
Grow up... ga jij gelijk je andere kleine vriendjes ook al beginnen over mijn bf ja.
Ja mijn bodyfat is superieur tegenover dat van jouw domoor!
Ok, I'ma break it down for ya,
Lopen zoveel mensen rond in dagelijks leven die gaan proberen dominant over je te willen zijn (it's human nature) en laat nou de gym net een plaats zijn waar veel van dat soort onzekere typetjes rondlopen die niet trainen omdat ze er plezier in hebben maar puur omdat ze zonder hun "fysiek" nog onzekerder zijn in het dagelijks leven, zelden is het echt gemeend goed advies, 1 uit 10 die je echt helpen wilt met je uitvoering en form als er niks inzit voor hun.
Ze willen dominant zijn en als je het toelaat gaan ze nog verder, that guy's soft is wat je dan uitstraalt.
Als iemand bemoeit, zeg je in ze face: waar bemoei JIJ JE mee??
Geen uitleg niks, you are not there to make friends!
Klaar!
Gaat ie in discussie zeg je dat je de oefening zo doet en hem zo goed voelt, Punt!!
En nou oprotten.
Yes and noOk, I'ma break it down for ya, Lopen zoveel mensen rond in dagelijks leven die gaan proberen dominant over je te willen zijn (it's human nature) en laat nou de gym net een plaats zijn waar veel van dat soort onzekere typetjes rondlopen die niet trainen omdat ze er plezier in hebben maar puur omdat ze zonder hun "fysiek" nog onzekerder zijn in het dagelijks leven, zelden is het echt gemeend goed advies, 1 uit 10 die je echt helpen wilt met je uitvoering en form als er niks inzit voor hun. Ze willen dominant zijn en als je het toelaat gaan ze nog verder, that guy's soft is wat je dan uitstraalt. Als iemand bemoeit, zeg je in ze face: waar bemoei JIJ JE mee?? Geen uitleg niks, you are not there to make friends! Klaar! Gaat ie in discussie zeg je dat je de oefening zo doet en hem zo goed voelt, Punt!! En nou oprotten.

Wat een hoop onzekere mannetjes hier zeg. Het stereotype is er natuurlijk altijd bij het bb maar dat het echt zo ernstig was had ik me nooit gerealiseerd.
Ligt het aan mijn instelling dat ik dit echt nooit zo ervaar? Misschien moet je wat minder agressief en onzeker zijn en wat meer onverschillig. Als iemand kritiek heeft op mijn form, wat echt nooit gebeurd, dan vind ik dat helemaal prima. Zelfs als het onzin is.

Maar goed, nu ik geen trainer meer ben probeer ik mij op mn eigen training te focussen.als je hier gezien word met je gsm word je abonnement stop gezet ^^ enkel als je vrouw moet bevallen ofzo is een uitzondering natuurlijk
Te debiel voor woorden ik log elke set op mn mobiel zodat ik mn trainingsprogressie kan meten. Zon gym net een protestante sekte. Alsof iedereen alleen maar zit te appen.. ---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ---------- OT: gewoon wat meer schijt aan de wereld krijgen. Beetje meer schultenbrau zuipen en new kids kijken.