Fitness Seller

Starende mensen angst

Hoe moet dat dan met mensen die bereikbaarheidsdiensten hebben voor het werk en toch willen trainen?

Ik moet dus op bepaalde tijden bereikbaar zijn ivm storingen/problemen etc. Ik heb mijn gsm dus altijd bij me. Ook als ik ga sporten. Maar ik kijk er alleen naar om als hij toevallig overgaat. Dan loop ik met mijn spullen de zaal uit om te antwoorden. Een ieder kan dan gewoon zijn gang gaan op de plek waar ik misschien toevallig bezig was. Niets asociaals aan zou ik zeggen...

Als je buiten gaat bellen niet nee wel als je constant met je gsm bezig bent en op een bankje of machine 10min gaat bellen traint hier brandweer etc hebben ook altijd hun tel bij maar loopt niet te appen of facebooken het gaat hier vooral over jongeren denk ik die in hij gsm leven

Als je buiten gaat bellen niet nee wel als je constant met je gsm bezig bent en op een bankje of machine 10min gaat bellen traint hier brandweer etc hebben ook altijd hun tel bij maar loopt niet te appen of facebooken het gaat hier vooral over jongeren denk ik die in hij gsm leven

Dus de conclusie: Het kan prima, zolang je maar rekening houdt met andere ? :D

Aan de ene kant begrijp ik die regel van geen telefoons in de gym wel.
Zelf gebruik ik hem soms alleen voor muziek, of iets om gewichten bij te houden. Wat geen probleem moet zijn vind ik.
Maar net als sommige contstant appen of selfies maken oid terwijl je apparaat bezet houd is wel irritant.

Verder een beetje staren of merken dat je bekeken word zul je af en toe bij elke gym wel houden denk ik.
Maar heb het nog nooit gehad dat er iemand de confrontatie zocht of zoiets.

Als jullie je nou gewoon niet zo druk maken om wat andere mensen doen dat zou al een stuk ergernis/onzekerheid schelen.

Hoe moet dat dan met mensen die bereikbaarheidsdiensten hebben voor het werk en toch willen trainen? Ik moet dus op bepaalde tijden bereikbaar zijn ivm storingen/problemen etc. Ik heb mijn gsm dus altijd bij me. Ook als ik ga sporten. Maar ik kijk er alleen naar om als hij toevallig overgaat. Dan loop ik met mijn spullen de zaal uit om te antwoorden. Een ieder kan dan gewoon zijn gang gaan op de plek waar ik misschien toevallig bezig was. Niets asociaals aan zou ik zeggen...
niks mis mee en erg hoffelijk en aan de etiquette gehouden gedrag.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Als jullie je nou gewoon niet zo druk maken om wat andere mensen doen dat zou al een stuk ergernis/onzekerheid schelen.
Als ze het gesprek en de telefoon in jouw gezicht duwen wel kun je niet anders dan er last van hebben. Maar goed oude koekjes smaken niet.

• Topic Starter Topic Starter
Is het probleem van TS inmiddels opgelost?

ik was een lange bericht aan het vormen in word op de pc, maarde pc gaat deze week naar de reparatie.
Vanaf nu op de tablet, dus aan iedereen zijn input waar ik iets aan heb laat ik een pb achter, lijkt me wat makkelijker...

dankje iedereen voor je input ;)

of het opgelost is dat weet ik over een anderhalf maand, ik heb spullen gekocht om te oefenen voor de squat en bench...
na anderhalve maand ga ik het weer proberen in de gym

ik was een lange bericht aan het vormen in word op de pc, maarde pc gaat deze week naar de reparatie.
Vanaf nu op de tablet, dus aan iedereen zijn input waar ik iets aan heb laat ik een pb achter, lijkt me wat makkelijker...

dankje iedereen voor je input ;)

of het opgelost is dat weet ik over een anderhalf maand, ik heb spullen gekocht om te oefenen voor de squat en bench...
na anderhalve maand ga ik het weer proberen in de gym

Oke en veel succes ermee!

Terug
Naar boven