bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij bij de leerzame topics staat?
Reactie van Big T ook gelezen. Wordt nogal een discussie.
Maar goed, beetje trieste reacties...Is toch een forum of niet? Mag je vragen stellen over dingen die onduidelijk voor je zijn of niet?
Ik wacht idd op de volgende poster die begint te vragen over wat en hoe vaak ik train, en hoeveel eieren ik vreet.
Zou fijn zijn als mensen me kunnen helpen met mijn vragen ipv populair te doen.
Dat ik er weinig van af weet heb ik zelf al aan gegeven.
De in jouw ogen trieste reacties lok je zelf uit.
Jij wilt je kennis verbreden, verwacht wordt dan dat je minstens enige moeite doet om dit voor elkaar te krijgen in plaats van een topic plaatsen met een vraag die kant noch wal raakt over een onderwerp dat gelukkig slechts enkele malen per week wordt aangesneden door leden die geen zin hebben moeite te doen om hun kennis te verbreden.
Wanneer een lid hier een degelijk voorstel doet of daadwerkelijk vragen heeft waarop niet (makkelijk) een antwoord gevonden kan worden wordt deze 9 vd 10 keer netjes beantwoord.
Kortom: help jezelf, lees de sticky's door, lees andere topics door en maak gebruik van de zoekfunctie om gericht te kunnen zoeken naar onderwerpen.
Het zou fijn zijn als (nieuwe) leden eens wat meer moeite zouden doen om antwoord te krijgen op hun vraag i.p.v. gelijk een topic te openen met een vraag die doet overkomen alsof iemand de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Daar citeer je dan ook wel iemandHij is 130 kilo, vrij huge. Omdat ik lees dat 200 /600 mg p-week en wat hij zegt zou 700 zijn. Vrij hoog dus.
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik kan niet beoordelen welke poster onzin uit kraamt of wie er verstand van heeft.

De kortwerkende versie NPP zet je om de 48u, maar is langer werkzaam hoor.
Uit het hoofd, ik dacht 6 dagen.
@TS vraag je "maat" eens even welke deca variant hij bedoeld.
Zo ga je sneller info kunnen vergaren.
De kortwerkende versie NPP zet je om de 48u, maar is langer werkzaam hoor.
Uit het hoofd, ik dacht 6 dagen.
@TS vraag je "maat" eens even welke deca variant hij bedoeld.
Zo ga je sneller info kunnen vergaren.
Whut? Raad je nu deca aan met hcg en zonder test? Dat zou ik echt niet doen ivm de ca d*ck...
hmmm, dit is nieuw voor mij.
over welke dosis deca spreek je dan?
als je 400mg/w deca zet zal dit verhaal toch niet meer kloppen denk ik.
trouwens deca op 100mg leg je hele axis plat. hcg houd je ballen toch enkel op formaat, je eigen test aanmaak gaat toch plat?