MuscleMeat

Starten met Deca

Ik mis nog iemand die over ze voeding begint................. :p

Wel apart van gasten die zeggen dat ze hier zoooooooooveel lezen maar door de bomen het bos niet meer zien. Als je de 1e, 2e en 3e pagina hier leest zie je denk ik een stuk of 30 topics over gasten hun 1e kuur en wat daar wordt aanbevolen. Nu kun je natuurlijk kijken naar pagina's van 8 jaar terug maar waarom zou je dat doen?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat hij bij de leerzame topics staat?

Reactie van Big T ook gelezen. Wordt nogal een discussie.

Maar goed, beetje trieste reacties...Is toch een forum of niet? Mag je vragen stellen over dingen die onduidelijk voor je zijn of niet?

Ik wacht idd op de volgende poster die begint te vragen over wat en hoe vaak ik train, en hoeveel eieren ik vreet.

Zou fijn zijn als mensen me kunnen helpen met mijn vragen ipv populair te doen.

Dat ik er weinig van af weet heb ik zelf al aan gegeven.

Deca altijd combineren, zet er test naast alsje perse deca wilt gebruiken anders hebje kans datje kleine vriend er geen zin meer in heeft.
Alsje deca is een 19 nor dus dat betekend dat het zwaarder herstel met zich meebrengt (kan) zelfs alsje pct doet.

Zet gewoon standaard test 500mg/week voor een week of 10 alsje toch gaat kuren, alsje korter wilt kuren zet dan test prop 100mg/150mg om de dag voor 6 weken. En uiteraard pct erna.

Iedereen in de sportschool kan we'll wat roepen maar zo op een board zijn veel meer gebruikerservaringen ipv een iemand die iets wat massa heeft dus zich een goeroe voelt. Succes ermee

Omdat hij bij de leerzame topics staat?

Reactie van Big T ook gelezen. Wordt nogal een discussie.

Maar goed, beetje trieste reacties...Is toch een forum of niet? Mag je vragen stellen over dingen die onduidelijk voor je zijn of niet?

Ik wacht idd op de volgende poster die begint te vragen over wat en hoe vaak ik train, en hoeveel eieren ik vreet.

Zou fijn zijn als mensen me kunnen helpen met mijn vragen ipv populair te doen.

Dat ik er weinig van af weet heb ik zelf al aan gegeven.

De in jouw ogen trieste reacties lok je zelf uit.

Jij wilt je kennis verbreden, verwacht wordt dan dat je minstens enige moeite doet om dit voor elkaar te krijgen in plaats van een topic plaatsen met een vraag die kant noch wal raakt over een onderwerp dat gelukkig slechts enkele malen per week wordt aangesneden door leden die geen zin hebben moeite te doen om hun kennis te verbreden.

Wanneer een lid hier een degelijk voorstel doet of daadwerkelijk vragen heeft waarop niet (makkelijk) een antwoord gevonden kan worden wordt deze 9 vd 10 keer netjes beantwoord.

Kortom: help jezelf, lees de sticky's door, lees andere topics door en maak gebruik van de zoekfunctie om gericht te kunnen zoeken naar onderwerpen.

Het zou fijn zijn als (nieuwe) leden eens wat meer moeite zouden doen om antwoord te krijgen op hun vraag i.p.v. gelijk een topic te openen met een vraag die doet overkomen alsof iemand de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Volgens mij blijft deca langer dan 48 uur ?

De in jouw ogen trieste reacties lok je zelf uit.

Jij wilt je kennis verbreden, verwacht wordt dan dat je minstens enige moeite doet om dit voor elkaar te krijgen in plaats van een topic plaatsen met een vraag die kant noch wal raakt over een onderwerp dat gelukkig slechts enkele malen per week wordt aangesneden door leden die geen zin hebben moeite te doen om hun kennis te verbreden.

Wanneer een lid hier een degelijk voorstel doet of daadwerkelijk vragen heeft waarop niet (makkelijk) een antwoord gevonden kan worden wordt deze 9 vd 10 keer netjes beantwoord.

Kortom: help jezelf, lees de sticky's door, lees andere topics door en maak gebruik van de zoekfunctie om gericht te kunnen zoeken naar onderwerpen.

Het zou fijn zijn als (nieuwe) leden eens wat meer moeite zouden doen om antwoord te krijgen op hun vraag i.p.v. gelijk een topic te openen met een vraag die doet overkomen alsof iemand de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Wat ik van mijn maat hoor en wat ik lees lijkt niet overeen te komen. Hoezo is het dan dom als ik hier over vragen stel? Mensen doen net alsof ik al schuimbekkend met naalden deca in de weer ben :cool:

Mensen raden hier test aan boven deca. Dan ben ik benieuwd waarom. Geeft je meer gains? Deca gevaarlijker?

Moet ik eerst een soort examen afleggen voor ik een vraag mag stellen? Ik snap sowieso niet als mensen zich storen aan posters en of vragen dat ze dan negatief reageren.
Als bijvoorbeeld iemand heeft gehoord dat een smith machine beter is dan los bankdrukken, kan ik gaan schrijven dat die dom is en dan hij zich beter in kan lezen. Je kunt hem ook gewoon antwoorden waarom dat niet zo is. Of je reageert gewoon niet :cool:

Volgens mij blijft deca langer dan 48 uur ?

De kortwerkende versie NPP zet je om de 48u, maar is langer werkzaam hoor.
Uit het hoofd, ik dacht 6 dagen.

@TS vraag je "maat" eens even welke deca variant hij bedoeld.
Zo ga je sneller info kunnen vergaren.

Je kan ook gewoon hcg bij deca zetten. Is zelf beter dan test ernaast (niet voor gains natuurlijk).

Deca, test en hcg in combinatie is nog beter ;)

Whut? Raad je nu deca aan met hcg en zonder test? Dat zou ik echt niet doen ivm de ca d*ck...

Hij is 130 kilo, vrij huge. Omdat ik lees dat 200 /600 mg p-week en wat hij zegt zou 700 zijn. Vrij hoog dus.

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik kan niet beoordelen welke poster onzin uit kraamt of wie er verstand van heeft.
Daar citeer je dan ook wel iemand :roflol:

Nee, nandrolon is kut, vooral solo en al helemaal als eerste kuur.

zie bijlage

unnamed2.jpg

unnamed3.jpg

Deca is deca dus gewoon nandrolon decanoate.
Dus halfwaarde tijd van 14 dagen.
Nandrolon kan je ook krijgen met snelwerkende ester.
Krijg je npp. 3-4 dagen.

At TS zoek nou zelf eens wat op !
Kleine moeite om te zoeken op nandrolon decanoate.

Laatst bewerkt:
Het is dus gewone langwerkende deca die je normaal gezien 1 keer per week zet.
Dan is mijn advies idd ook: niet doen!
Probeer de standaard 10 weken 500mg/w test-e.
Deca gaat je een zwaar herstel geven en voor een eerste keer wil je dat zeker nog niet.
Deca duurt lang voor het je systeem uit is (daarom dat je deca 2 weken eerder stopt dan de test-e).
Dus 1-10 test-e 500mg.
13-16 nolva 20mg/dag (is dus 4 weken).

Tips:
let maar op in de toekomst met advies van je "maat".
probeer het internet nog wat af te schuimen naar meer info...

Beter dat ts helemaal nog niet gaat kuren maar eerst zorgt dat zijn voeding goed is.

Als niemand anders het zegt, zeg ik het wel.

Whut? Raad je nu deca aan met hcg en zonder test? Dat zou ik echt niet doen ivm de ca d*ck...

Je krijgt deca d*ck door een lagere omzetting naar DHT en oestrogeen. Nandrolone zet maar voor een deel om naar oestrogeen tov testosteron en naar DHN ipv DHT.

Dit zorgt uiteindelijk voor verminderde seksuele functies (en onderhoud van geslachtsdelen). Ook de onderdrukking van eigen testproductie in de teelballen helpt hier natuurlijk aan mee. En de interactie met de progesteronreceptor zou ook een probleem kunnen vormen.

Door HCG in een dosis zodat eigen test op pijl blijft erbij te zetten voorkom je deze problemen grotendeels.

Er is hierdoor een hogere omzetting naar DHT en een iets hogere naar oestrogeen waardoor je geslachtsfunctie onderhouden wordt. Dus uiteindelijk hetzelfde als test erbij zetten in TRT dosis. En sowieso wordt nu toch aangeraden hcg bij je kuren te zetten gezien de voordelen.

Maar het is dus niet perse nodig test erbij te zetten als je hcg gebruikt.

hmmm, dit is nieuw voor mij.
over welke dosis deca spreek je dan?
als je 400mg/w deca zet zal dit verhaal toch niet meer kloppen denk ik.
trouwens deca op 100mg leg je hele axis plat. hcg houd je ballen toch enkel op formaat, je eigen test aanmaak gaat toch plat?

hmmm, dit is nieuw voor mij.
over welke dosis deca spreek je dan?
als je 400mg/w deca zet zal dit verhaal toch niet meer kloppen denk ik.
trouwens deca op 100mg leg je hele axis plat. hcg houd je ballen toch enkel op formaat, je eigen test aanmaak gaat toch plat?

Maakt niet zoveel uit je dosis van deca. Je deca only dosis kan wel verlaagd worden gezien je profiteert van je eigen testosteronaanmaak.

Met de juiste dosis hcg blijven je teeballen niet alleen op formaat, maar wordt je testosteronproductie dus ook gestimuleerd. Dit gezien hcg gelijkend werkt aan LH en deze dus vervangt. Je LH komt toch plat te liggen tijdens de kuur.

Combi met hmg zou nog beter zijn (fsh) voor de optimale werking en onderhoud van je teelballen tijdens een kuur ;)

Je bent toch compleet retarded als je zo gaat kuren man, damn. Op een beetje deca only pak je bij lange na de massa niet die je pakt wanneer je er 500 mg test bij pakt.

Mentos;
3 bruine boterhammen met pindakaas.
Aardappeltjes met boerenkool. + worst (mager)
2 pakjes wiki
2 manderijnen voor de vitamientjes.
Verder veel cola en koffie. Uiteraard light, en zoetjes.

Terug
Naar boven