MuscleMeat

Starten met Deca

Leuke troll

teuke loll

• Topic Starter Topic Starter
@Cools @hope2gain

Waar ik een beetje huiverig voor ben als ik ga stacken met test, dat ik te hard ga. Ik zou eigenlijk iets van 5 kilo willen pakken. Ben in de orienterende/ lerende fase. Over 2 maanden ga ik op vakantie, dus zal ik zoiezo erna pas starten.
Ook in dat schema bij de stickies wordt aangeraden 1 steroid als eerste te gebruiken.
Deca werd me aangeraden, maar ben ook eventueel boldenol aan het bekijken.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is, zijn die nakuren. Wat ik ervan begrijp is de nolvadex/chlomid om de oestrogenen die ook vrijkomen bij deca/ of ander steroid gebruik te drukken. Maar als deca dan je eigen test aanmaak plat legt, werkt die nolvadex dan ook om dit weer op gang te krijgen, of heb je daar dan weer iets anders voor nodig?

Voor sommige popi jopie's op dit forum zijn dit misschien domme vragen, maar dingen lijken simpel als je er zelf diep in zit. Het kan wel helpen als mensen je kunnen helpen info wat te kanaliseren ipv tof te doen.
Ik weet best wel hoe ik moet trainen en moet eten mensen ;)

ik verkeer ook in een constante staat van doodsangstuitstraling, ik wil niet te snel groot en sterk worden

Precies, mensen zijn nu al doodsbang van ons

Mentos;
3 bruine boterhammen met pindakaas.
Aardappeltjes met boerenkool. + worst (mager)
2 pakjes wiki
2 manderijnen voor de vitamientjes.
Verder veel cola en koffie. Uiteraard light, en zoetjes.

Voor sommige popi jopie's op dit forum zijn dit misschien domme vragen, maar dingen lijken simpel als je er zelf diep in zit. Het kan wel helpen als mensen je kunnen helpen info wat te kanaliseren ipv tof te doen.
Ik weet best wel hoe ik moet trainen en moet eten mensen ;)

En wie zit er nu tof te doen gezien de bovenste quote? Het is een forum en domme vragen bestaan niet, vaak kunnen leden er idd beter voor kiezen niet te reageren maar soms...

Maat, als ik vragen stel over Deca en lollig gaat lopen doen over voeding kan ik ook lollig zijn.
En inderdaad als je zo een hekel hebt aan noobs en hun domme noob vragen, waarom klik je uberhaupt een topic aan 'starten met..'

Laat staan dat je tijd van je leven gaat investeren een lap tekst te produceren. Laat dat lekker over aan mensen die het wel leuk vinden om te helpen.

Op een Feyenoord forum posten als een ajacied. Wat ben je dan?

Maat je bent mij MAAT NIET, Ga eerst goed zelf lezen want wat jij wilde is echt niet.

Maat, als ik vragen stel over Deca en lollig gaat lopen doen over voeding kan ik ook lollig zijn.

En inderdaad als je zo een hekel hebt aan noobs en hun domme noob vragen, waarom klik je uberhaupt een topic aan 'starten met..'

Laat staan dat je tijd van je leven gaat investeren een lap tekst te produceren. Laat dat lekker over aan mensen die het wel leuk vinden om te helpen.

Op een Feyenoord forum posten als een ajacied. Wat ben je dan?

Wat jij popi jopi en lollig vind kan je ook anders opvatten.
Namelijk als kritiek waar jij dus duidelijk niet tegen kunt.
Als iemand wilt beginnen me kuren kan je toch wel verwachten dat degene zich heeft ingelezen en niet zomaar wat in zijn lichaam gaat spuiten.
En je voeding is niet goed, anders heb je geen vet rond je middel.
En dan met dat jouw bf lekker aan de deca....
Je hebt het over tijd van je leven investeren om een lap tekst te typen.
Je kan die tijd beter ff benutten om je in te lezen.
Alleen al op de eerste pagina kan je genoeg vinden over eerste kuren.
Als jij nou eens met een goed voorstel komt waarvan je kan zien dat jezelf ook wat moeite hebt gedaan heb ik geen problemen om je te helpen.
Maar denk dat de meeste hier geen zin hebben om je alles voor te kauwen omdat je zelf niks wilt opzoeken.

Ik zou niet moeten reageren op deze domme vragen maar omdat mensen zoals jou maar wat doen krijgen aas een slechte naam.
Ik verwacht al iets wat j straks gaat rond bazuinen.
"Van aas krijg je je pik niet meer omhoog"
"Ik merkte helemaal niks van deca dat merk is nep man"

Mentos; ouwe internethooligan van me.
Ik denk eerder dat vooroordelen, als die er al ziin voortkomen uit agressiviteit en misplaatste arrogantie van gebruikers.
Je stelt dat ik zomaar wat gebruik. Niets van voeding weet daar ik vet om mijn middel heb( overigens niet te gek), en suggereert dat ik dom ben.
Mijn beste,
Het feit alleen al dat ik hier vragen stel ( in jouw ogen van een laag niveau) wijst erop dat ik niet zomaar er wat injas zoals mensen om mij heen dat doen. Die kijken niet zo nauw zeg maar. Verder heb ik aangeven dat ik niet nu direct al wil gaan gebruiken. Mijn BF momenteel doet dus niet terzake.
Weet je wat nu de humor is, voor mij althans.
Ik kan redelijk schaken. Vaak wordt de vraag gesteld waarom te rocheren. Ipv diegene dom te noemen en hem het advies te geven maar eens een fatsoenlijk schaakboekje te kopen, is het veel socialer te vertellen dat je je koning wilt opbergen, en je toren in het spel wilt brengen.
Maw je voelt een irritatie, zelfs agressie aangezien je in de aanval gaat in plaats van dat je het simpelweg leuk vindt om met iemand te praten over een gemeenschappelijke hobby.
Als dit niet jouw cup of tea is, prima. Loop lekker door.

Ik denk eerder dat vooroordelen, als die er al ziin voortkomen uit agressiviteit en misplaatste arrogantie van gebruikers.
Je stelt dat ik zomaar wat gebruik. Niets van voeding weet daar ik vet om mijn middel heb( overigens niet te gek), en suggereert dat ik dom ben.
Mijn beste,
Het feit alleen al dat ik hier vragen stel ( in jouw ogen van een laag niveau) wijst erop dat ik niet zomaar er wat injas zoals mensen om mij heen dat doen. Die kijken niet zo nauw zeg maar. Verder heb ik aangeven dat ik niet nu direct al wil gaan gebruiken. Mijn BF momenteel doet dus niet terzake.
Ik kan redelijk schaken. Vaak wordt de vraag gesteld waarom te rocheren. Ipv diegene dom te noemen en hem het advies te geven maar eens een fatsoenlijk schaakboekje te kopen, is het veel socialer te vertellen dat je je koning wilt opbergen, en je toren in het spel wilt brengen.
Maw je voelt een irritatie, zelfs agressie aangezien je in de aanval gaat in plaats van dat je het simpelweg leuk vindt om met iemand te praten over een gemeenschappelijke hobby.

Als je je toren in het spel wilt brengen - overweeg dan Test en/of HCG erbij te zetten. Anders kan je je koning en ook je toren wel opbergen.

Ik denk dat je mijn vorige post nog eens moet lezen.
Je dwaalt een beetje heel erg af.

Mijn beste,

Inmiddels heb je de volgende adviezen gekregen en lijk je er nog niet veel mee te doen:
- Deca only is niet aan te raden
- Test-e minstens er naast zetten of gewoon test-e only doen

En met kut smoesjes dat je niet "te snel groot wilt worden, bla bla bla"...dan lekker van het kuren distantieren en naturel verder gaan. Je omgeving ziet het toch wel no matter what, zeker de mensen die er ervaring mee hebben, kan je hier niet mee leven of durf je die confrontatie niet aan? Blijf er dan lekker van af.

Nogmaals de gegeven adviezen op een rij (ter bevestiging):
- Deca only zoals je "maat" adviseert is geen wijze keus, al is het volgens Cools wel te doen met HCG er naast.
- Test-e only (500mg p/w) is een betere eerste kuur dan het advies van je "maat".
- Test-e stacken met Deca is ook een optie voor een kuur.
- Lees andere topics eens door, de sticky's in dit subforum en beantwoord op deze wijze een hoop van je (mogelijk toekomstige) vragen, als er nadien nog steeds vragen onbeantwoord blijven open dan een topic.

Thanks, adhoc. IK doe zeker wel wat met adviezen van een aantal mensen die in dit topic gepost hebben. Volgens mij heb ik niet gezegd dat ik perse deca wil gaan gebruiken. De consensus is dat test beter is om te starten wat jij ook aangeeft.
Mijn doel met posten van dit topic was om wat gekanaliseerde informatie over deca in te winnen, en dat is gelukt. <3

Het is dus gewone langwerkende deca die je normaal gezien 1 keer per week zet.
Dan is mijn advies idd ook: niet doen!
Probeer de standaard 10 weken 500mg/w test-e.
Deca gaat je een zwaar herstel geven en voor een eerste keer wil je dat zeker nog niet.
Deca duurt lang voor het je systeem uit is (daarom dat je deca 2 weken eerder stopt dan de test-e).
Dus 1-10 test-e 500mg.
13-16 nolva 20mg/dag (is dus 4 weken).

Tips:
let maar op in de toekomst met advies van je "maat".
probeer het internet nog wat af te schuimen naar meer info...

Ik heb nu wel jou reactie genomen om op te replyen maar eigenlijk had ik er nog tien andere kunnen gebruiken. De meesten lullen hier van alles over deca only kuurtjes en deca d*ck maar hebben het zelf nooit geprobeerd. 15 jaar geleden werd deca (200mg per week) dikwijls als eerste kuur gedaan en toen sprak men niet over deca d*ck. Da's weer zo'n uitvindsel van de jaren 2000. Deca d*ck krijg je niet met deze dosis. Ik moer er weer mee lachen omdat ik zeker ben dat niemand in deze topic ooit een deca only (200 mg per week) gedaan heeft. Chemical wel en ik heb hem ooit een paar keren ontmoet. Hij zal wel weten waarover hij spreekt als je weet wat hij bereikt heeft. Niemand op dit forum die zich op gebied van ervaring met hem kan vergelijken. Luister niet enkel naar de beterweters die alles uit de boekjes weten maar luister ook naar diegenen die ervaring hebben. Laat de mensen reageren die deze kuur al gedaan hebben en begin niet de wijsneus uit te hangen omdat jullie dat ergens gelezen hebben of gehoord van anderen.

Ts wil 1ml deca om de dag zetten.
Geen 200mg per week.
Ik vind 200mg deca per week ook een dikke bs kuur.
Als je kuurt, kuur dan gewoon goed.

Ik heb nu wel jou reactie genomen om op te replyen maar eigenlijk had ik er nog tien andere kunnen gebruiken. De meesten lullen hier van alles over deca only kuurtjes en deca d*ck maar hebben het zelf nooit geprobeerd. 15 jaar geleden werd deca (200mg per week) dikwijls als eerste kuur gedaan en toen sprak men niet over deca d*ck. Da's weer zo'n uitvindsel van de jaren 2000. Deca d*ck krijg je niet met deze dosis. Ik moer er weer mee lachen omdat ik zeker ben dat niemand in deze topic ooit een deca only (200 mg per week) gedaan heeft. Chemical wel en ik heb hem ooit een paar keren ontmoet. Hij zal wel weten waarover hij spreekt als je weet wat hij bereikt heeft. Niemand op dit forum die zich op gebied van ervaring met hem kan vergelijken. Luister niet enkel naar de beterweters die alles uit de boekjes weten maar luister ook naar diegenen die ervaring hebben. Laat de mensen reageren die deze kuur al gedaan hebben en begin niet de wijsneus uit te hangen omdat jullie dat ergens gelezen hebben of gehoord van anderen.
:roflol:

Terug
Naar boven