ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mentos;
3 bruine boterhammen met pindakaas.
Aardappeltjes met boerenkool. + worst (mager)
2 pakjes wiki
2 manderijnen voor de vitamientjes.
Verder veel cola en koffie. Uiteraard light, en zoetjes.
Voor sommige popi jopie's op dit forum zijn dit misschien domme vragen, maar dingen lijken simpel als je er zelf diep in zit. Het kan wel helpen als mensen je kunnen helpen info wat te kanaliseren ipv tof te doen.
Ik weet best wel hoe ik moet trainen en moet eten mensen![]()
Maat, als ik vragen stel over Deca en lollig gaat lopen doen over voeding kan ik ook lollig zijn.
En inderdaad als je zo een hekel hebt aan noobs en hun domme noob vragen, waarom klik je uberhaupt een topic aan 'starten met..'
Laat staan dat je tijd van je leven gaat investeren een lap tekst te produceren. Laat dat lekker over aan mensen die het wel leuk vinden om te helpen.
Op een Feyenoord forum posten als een ajacied. Wat ben je dan?
Mentos; ouwe internethooligan van me.
Ik denk eerder dat vooroordelen, als die er al ziin voortkomen uit agressiviteit en misplaatste arrogantie van gebruikers.
Je stelt dat ik zomaar wat gebruik. Niets van voeding weet daar ik vet om mijn middel heb( overigens niet te gek), en suggereert dat ik dom ben.
Mijn beste,
Het feit alleen al dat ik hier vragen stel ( in jouw ogen van een laag niveau) wijst erop dat ik niet zomaar er wat injas zoals mensen om mij heen dat doen. Die kijken niet zo nauw zeg maar. Verder heb ik aangeven dat ik niet nu direct al wil gaan gebruiken. Mijn BF momenteel doet dus niet terzake.
Weet je wat nu de humor is, voor mij althans.
Ik kan redelijk schaken. Vaak wordt de vraag gesteld waarom te rocheren. Ipv diegene dom te noemen en hem het advies te geven maar eens een fatsoenlijk schaakboekje te kopen, is het veel socialer te vertellen dat je je koning wilt opbergen, en je toren in het spel wilt brengen.
Maw je voelt een irritatie, zelfs agressie aangezien je in de aanval gaat in plaats van dat je het simpelweg leuk vindt om met iemand te praten over een gemeenschappelijke hobby.
Als dit niet jouw cup of tea is, prima. Loop lekker door.
Mentos; ouwe internethooligan van me.
Ik denk eerder dat vooroordelen, als die er al ziin voortkomen uit agressiviteit en misplaatste arrogantie van gebruikers.
Je stelt dat ik zomaar wat gebruik. Niets van voeding weet daar ik vet om mijn middel heb( overigens niet te gek), en suggereert dat ik dom ben.
Mijn beste,
Het feit alleen al dat ik hier vragen stel ( in jouw ogen van een laag niveau) wijst erop dat ik niet zomaar er wat injas zoals mensen om mij heen dat doen. Die kijken niet zo nauw zeg maar. Verder heb ik aangeven dat ik niet nu direct al wil gaan gebruiken. Mijn BF momenteel doet dus niet terzake.
Weet je wat nu de humor is, voor mij althans.
Ik kan redelijk schaken. Vaak wordt de vraag gesteld waarom te rocheren. Ipv diegene dom te noemen en hem het advies te geven maar eens een fatsoenlijk schaakboekje te kopen, is het veel socialer te vertellen dat je je koning wilt opbergen, en je toren in het spel wilt brengen.
Maw je voelt een irritatie, zelfs agressie aangezien je in de aanval gaat in plaats van dat je het simpelweg leuk vindt om met iemand te praten over een gemeenschappelijke hobby.
Als dit niet jouw cup of tea is, prima. Loop lekker door.

Ik zit al meer dan een jaar op DBB en ontdek vandaag pas dat we een eigen Wiki hebben...
![]()

Het is dus gewone langwerkende deca die je normaal gezien 1 keer per week zet.
Dan is mijn advies idd ook: niet doen!
Probeer de standaard 10 weken 500mg/w test-e.
Deca gaat je een zwaar herstel geven en voor een eerste keer wil je dat zeker nog niet.
Deca duurt lang voor het je systeem uit is (daarom dat je deca 2 weken eerder stopt dan de test-e).
Dus 1-10 test-e 500mg.
13-16 nolva 20mg/dag (is dus 4 weken).
Tips:
let maar op in de toekomst met advies van je "maat".
probeer het internet nog wat af te schuimen naar meer info...
Ik heb nu wel jou reactie genomen om op te replyen maar eigenlijk had ik er nog tien andere kunnen gebruiken. De meesten lullen hier van alles over deca only kuurtjes en deca d*ck maar hebben het zelf nooit geprobeerd. 15 jaar geleden werd deca (200mg per week) dikwijls als eerste kuur gedaan en toen sprak men niet over deca d*ck. Da's weer zo'n uitvindsel van de jaren 2000. Deca d*ck krijg je niet met deze dosis. Ik moer er weer mee lachen omdat ik zeker ben dat niemand in deze topic ooit een deca only (200 mg per week) gedaan heeft. Chemical wel en ik heb hem ooit een paar keren ontmoet. Hij zal wel weten waarover hij spreekt als je weet wat hij bereikt heeft. Niemand op dit forum die zich op gebied van ervaring met hem kan vergelijken. Luister niet enkel naar de beterweters die alles uit de boekjes weten maar luister ook naar diegenen die ervaring hebben. Laat de mensen reageren die deze kuur al gedaan hebben en begin niet de wijsneus uit te hangen omdat jullie dat ergens gelezen hebben of gehoord van anderen.