MuscleMeat

"Startfoto's"; vanaf hier Bouwen!! (V)

Spijtig dat het verkloot wordt door hormoniaal gestoorde mensen op dit forum.

@TS: succes met bereiken van je doelen en welkom hier !

• Topic Starter Topic Starter
EricR zal ik doen!

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:53 ----------

Vind het ook wel jammer, aangezien de foto's die hier gepost worden van vrouwen vele maten beter zijn dan de mijne..
En er ook 10 duizend andere foto's zijn.. maargoed.

beter van de testo afblijven :D bende kinderen nooit een vrouw gezien?

Vrouwelijke leden ongevraagd lastig vallen nemen we niet licht op als forumleiding. Stuur de berichten maar door naar mij of een andere mod zodat we gepaste maatregelen kunnen nemen.

Heel goed Eric,

Het is al een hele stap om je fotos hier te plaatsen als vrouw zijnde, en om dat vervolgens smerige irritante PM's te krijgen.....
Low life's

rustig maar.. pm was alleen bedoeld als geintje :S

lekker triest weer dit, ziek volk!

Ik zou toch nog wel graag wat reacties willen op mijn fotos ivm tips. Wat toch beter te zien is als je de foto's hebt gezien. Hebben jullie misschien ''goed aangeschreven :cool: '' vrouwen in gedachten die ik een pb zou kunnen sturen met een (korte) vraag ? Mannen kan evt ook .. no homo :p

Kijk eens in de vrouwensectie.. misschien dat je daar iemand kan vinden.

je mag mij best PBen. Ben alleen zelf ook nog redelijk nieuw dus geen garanties in hoeverre ik je kan helpen, ligt aan je vraag :D

De FA's, de maagden en de white knights zijn weer sterk bezig... In de serieuze secties laten jullie dergelijk gedrag beter achterwege.

@Dedicatedxx: Kijk eens in het vrouwengedeelte en pm eventueel enkele leden als je je foto's niet opnieuw wilt plaatsen.

zag de bewerkte op, dacht wtf.

zag het geslacht van op, all made sense again.

why-gif-03.gif

Ik zou toch nog wel graag wat reacties willen op mijn fotos ivm tips. Wat toch beter te zien is als je de foto's hebt gezien. Hebben jullie misschien ''goed aangeschreven :cool: '' vrouwen in gedachten die ik een pb zou kunnen sturen met een (korte) vraag ? Mannen kan evt ook .. no homo :p

Aan de hand van de foto's die je geplaatst hebt kunnen we weinig tips geven. Het enige wat te zien was, was je buik, en die zag er gewoon goed uit.
Wat zijn je doelen verder? Als het enige doel is een platte buik te hebben, heb je sowieso geen tips meer nodig.

Miss H/ Poison/ Sjors26 / Natty / Abfab

Zoals de anderen al zeggen, gewoon even in het vrouwengedeelte kijken.

Dank jullie voor de namen.

Nee dat is niet mijn enige doel, ik ben nu 20, voor deze leeftijd is het denk ik "redelijk" hoe ik er nu uitzie (iedereen heeft zn onzekerheden denk ik zo), maar wil er meer uithalen.

Als je vragen hebt kan je ze toch ook gewoon in dit topic stellen :)

Dank jullie voor de namen.

Nee dat is niet mijn enige doel, ik ben nu 20, voor deze leeftijd is het denk ik "redelijk" hoe ik er nu uitzie (iedereen heeft zn onzekerheden denk ik zo), maar wil er meer uithalen.

Wat wil je eruit halen?
Over je buik ben je tevreden zeg je, maar je armen vind je te dun. Dat is ook logisch, want als typische 'ecto' kom je ook niet snel aan massa op je armen. Daar moet je wat voor doen.
Met een laag bf zie je er al snel atletisch uit, dus dat voordeel heb je al. Wil je echter meer massa op die armen plakken, dan zul je met voeding en training naar je doelen moeten werken.

Je kunt de vragen denk ik prima in dit topic stellen; als het goed is zijn de kleuters al gaan wieberen.

Moest wel lachen toen arnodsi postte nadat sjors zei dat alle kleuters zijn gaan wieberen

:trollface:

Terug
Naar boven