- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Zijn foto's staan weer in de beginpost. En nee natuurlijk niet.Ben jij nu al zo? Op je 18e als Arnold? Please....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn foto's staan weer in de beginpost. En nee natuurlijk niet.Ben jij nu al zo? Op je 18e als Arnold? Please....
Vergelijk ik de massa dan??Ben jij nu al zo? Op je 18e als Arnold? Please....
Beter dan de jouwe (;Mooi peer-figuur gozer, zou gewoon alvast naar vrouw ombouwen.
Kijk nu maarGoku is een p*ssy, vegeta is de man!
Moet je schijt aan hebben, het zal toch nooit goed zijn voor sommige mensen en als je echt als Arnold wil worden moet je jezelf daar toch overheen leren zetten.
Plus ben nu wel benieuwd naar de foto's.
Not sure if sarcastic.... Over welke foto had je t?Ja wel ongeveer het zelfde man
Over 2 jaar ben je net zo groot
Not sure if sarcastic.... Over welke foto had je t?
lol bedankt
Photoshoppen? Wat praat jij voor onzin? hahaHaha wat een vergelijking.. Succes. Vergeet niet te trainen naast het photoshoppen.
Ik heb niks gephotoshopped.
Heb nog geen SQ, DL geprobeerd, omdat in mijn gym er maar 1 is. Die is altijd bezet, komt nog wel.
Dat is een valide excuus, dan heb ik niets gezegdHeb nog geen SQ, DL geprobeerd, omdat in mijn gym er maar 1 is. Die is altijd bezet, komt nog wel jongen