AndroidHealthClinic

Nieuwe Schwarzenegger, Zelfde Bouw *Goal Arnold*

Grappig deze man :')

• Topic Starter Topic Starter
Niet om te haten hoor..
Je kunt overal deadliften.
Als de squatrek bezet is vraag je gewoon hoeveel sets diegene nog moet, ondertussen kun je strekken.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd, meestal zijn het van die gasten die altijd op hun telefoon zitten te appen of wat dan ook, en dan 30 min later nog niet klaar.

Pics zijn weg? Niets mis mee dat Arnold jouw doel is, of het te bereiken valt is een ander punt.
Maar genoeg mensen die o.a door Conan zijn gaan liften, is ook de reden waarom Arnold die rol heeft gekregen.
En kijk hoe een succesvol man hij vandaag de dag is, dus go lift son! :)

Pics zijn weg? Niets mis mee dat Arnold jouw doel is, of het te bereiken valt is een ander punt.
Maar genoeg mensen die o.a door Conan zijn gaan liften, is ook de reden waarom Arnold die rol heeft gekregen.
En kijk hoe een succesvol man hij vandaag de dag is, dus go lift son! :)
Lift = success

Ik heb geen foto's gezien, maar aan de hand van de reacties HOOP ik voor de TS dat het een troll is.

Ik heb geen foto's gezien, maar aan de hand van de reacties HOOP ik voor de TS dat het een troll is.
Nee hoor, ik ben serieus maar de meesten begrepen het verkeerd ik vergelijk geen massa alleen het structuur van die lange lads en smalle waist etc.

Waarom pics verwijderd?

Hou oud ben je Schwarz? Voor de rest heb je al een prima basis.
Bedankt trouwens om terug foto's te zetten, was er benieuwd naar, snap de negatieve reacties ook niet meteen?
OP heeft een doel, een droom, laat hem in zijn waarde...

mijn streef fysiek is die van Dolf Jansen, maar ik blijf maar groeien al doe ik geen en eet ik niks. . kut zooi

Hou oud ben je Schwarz? Voor de rest heb je al een prima basis.
Bedankt trouwens om terug foto's te zetten, was er benieuwd naar, snap de negatieve reacties ook niet meteen?
OP heeft een doel, een droom, laat hem in zijn waarde...
Bedankt :), ik ben 18 jaar.

iedereen die 70kg weegt heeft smalle taille

Goede genetics heb je alleszins wel. Hoe groot zijn je armen en benen als ik vragen mag? Is moeilijk te schatten op basis van foto's.

Goede genetics heb je alleszins wel. Hoe groot zijn je armen en benen als ik vragen mag? Is moeilijk te schatten op basis van foto's.
Bedankt voor je positieve feedback!, ik heb geen idee hoe groot mijn armen en benen zijn, ik zal ze wel een keer checken en dan laat ik t je weten :)

Terug
Naar boven