MuscleMeat

steeds minder zwaar

mesjokke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Hallo,

Ik ben een echte beginner. Ben nu zo'n 2 maanden "bezig" en wat mij opvalt is dat ikeven een paar weken steeds makkelijker mijn setjes kon doen waardoor ik zwaarder pakte.

Maar nu is het zo dat ik steeds sneller moe wordt, en dat ik steeds minder zwaar kan pakken.

Ik train elke dag om 11.30 tot 12.15 en doe 1 groep per dag, wat ik wekelijks afwissel. Dus geen bepaalde groep op een vaste dag.
In het weekend doe ik niets. Na de 45 minuten ben ik ok redelijk slapjes en heb ik het idee dat ik alles heb gegeven, maar dat is minder dan eerst.

Mijn trainingsmaatje gaat wel vooruit, ik ga nu achteruit.

Ik slik niets en doe niets aan voeding.

Weet iemand mij te vertellen wat er nu fout gaat?

alvast bedankt,

Alex

Als je niets aan voeding doet zou ik daar maar eens mee beginnen, waarschijnlijk een energie te kort.

Hallo,

Ik ben een echte beginner. Ben nu zo'n 2 maanden "bezig" en wat mij opvalt is dat ikeven een paar weken steeds makkelijker mijn setjes kon doen waardoor ik zwaarder pakte.

Maar nu is het zo dat ik steeds sneller moe wordt, en dat ik steeds minder zwaar kan pakken.

Ik train elke dag om 11.30 tot 12.15 en doe 1 groep per dag, wat ik wekelijks afwissel. Dus geen bepaalde groep op een vaste dag.
In het weekend doe ik niets. Na de 45 minuten ben ik ok redelijk slapjes en heb ik het idee dat ik alles heb gegeven, maar dat is minder dan eerst.

alvast bedankt,

Alex

:treuren:

Voeding. Hoe wil je je lichaam spiermassa laten aanzetten als je het niet de bouwstoffen ervoor geeft?

ja voeding is net zo belangrijk als het trainen zelf. VRETUH dus :thumbup:

Hallo,

alvast bedankt,

Alex

Hoi Alex,

Probeer maar eens flink gas te geven in een auto zonder brandstof, wedden dat ie niet vooruit komt. ;)

Zo is het ook met je lichaam. Oftewel kijk eens kritisch naar je energiebehoefte en hoe die behoefte opgebouwd is.