AndroidHealthClinic

steken onderrug sinds sqautten

StartingGrower

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
yooooo mede ijzervreters

Doe eigelijk pas sinds + - 2 maanden sqauts en ben vreselijk rap omhoog gegaan met gewicht, voorheen deed ik 1x in de 2-3 weken sqauts door weinig motivatie om benen te trainen. Die motivatie is dus nu 100% aanwezig en knal lekker 2x in de week benen nu. Door middel van een ub/lb schema. Ik begon met sqautten op een gewicht van 75kg en zit inmiddels al op de 135kg. ( PR 3 herhalingen).

Nu merk ik dus dat sinds ik regelmatig sqaut ik steken krijg in me onderrug, niet zozeer tijdens t trainen maar meer gewoon overdag tijdens werk. Niet altijd of iedere dag maar vaak wel na de dag benen trainen. Ik kan gewoon nog normaal deadliften en sqautten en heb op die momenten totaal nergens last van.. :S Ik let ook goed op vorm en heb hier ook toen ik begon advies over gevraagt aan de monstersqautter in onze gym..

heeft iemand een idee hoe dit komt?

Heb nog nooit blessures in me onderlichaam gehad sinds ik train en heb dus ook geen idee hoe dit moet aanvoelen..

squatten

...

Maar op welk gewicht ben je 2 maanden geleden begonnen met squatten?

75kg. Staat er in.
verder zelf nooit last van. Is jr vorm goed?

Film jezelf eens als je squat. Zonder beeld kunnen we weinig zeggen of het aan je uitvoering ligt oid.

Form filmen en filmpje plaatsen.

Ik gok op een buttwink

• Topic Starter Topic Starter
oke ga dit wel even doen want vandaag, nu dus 2 dagen nadat ik benen heb gedaan, nergens meer last van :S. Ik weet vrijwel zeker dat het geen buttwink is. Rug is netjes hol voor zover ik weet.

Ik ga dit aankomende dinsdag laten filmen als het jullie niet te doen is om naar me kont te kijken:eek!: haha

Waarschijnlijk is je uitvoering dusdanig ruk dat je rug veel te veel te voortduren krijgt. Holle rug is overigens ook niet goed, hij moet neutraal zijn.

Terug
Naar boven