MuscleMeat

stelling; het overgrote merendeel van vrouwen valt niet op bodybuilders

Peiling Peiling Vrouwen vallen niet op bodybuildersfysieken maar op fitness-fysieken

• Ja klopt het overgrote merendeel heeft liever een men's health covermodel

Stemmen: 151 92,6%
  • nee ik denk dat de meeste vrouwen liever een bodybuildersfysiek hebben

Stemmen: 12 7,4%

• Totaal stemmers
    163
Status
Niet open voor verdere reacties.

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Het overgrote merendeel van de vrouwen valt niet op een bodybuilders-fysiek.

De fysieken waar 95 % van dit forum op geilt (op een gezonde manier dan) zijn niet de fysieken die bij 95 % van de vrouwen in trek liggen.

Vrouwen vallen meer op fitness-model fysiek, zoals de men's health modellen.
Zie foto;

cover.jpg

Laat even buiten beschouwing wat jij zelf mooi vindt, stem hetgeen wat je denkt dat vrouwen liever zien.

Je mening geven in dit topic mag altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik geef alvast m'n mening;

men's health fysieken zijn net zo gay als deze gasten;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WHAT THE **** MAN, no gym required staat er nog bij;

no shit, alleen 3 weken niet eten, dan heb je vanzelf zo'n body

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar volgens mij klopt het wel wat Loo zegt.

Het is triest maar waar: veel vrouwen vallen op ecto's met 6-packs...

En de vrouwen die wel op BBers vallen zijn vaak (maar gelukkig niet altijd) onwijze snollen.

Tis maar net hoe je het bekijkt. Veel van de Mens Health cover modellen zijn buffer dan de meeste gasten op DBB. Ze staan beetje ontspannen op de cover en hebben een gladde kop, maar die gasten hebben echt wel goede massa. Niet allemaal natuurlijk (die gay-ass Victor Charlie hier boven niet ;)).

Maar tuurlijk, de meeste chick houden echt niet van Cutler style massa. Net zo goed als de meeste gasten meiden ook liever zien met een laagje baby vet en niet extreem buff.

Vrouwen vallen op uiterlijk en de persoon "in" het bodybuilding pak imo, maakt dus geen fl**ker uit.

Vrouwen vallen op uiterlijk en de persoon "in" het bodybuilding pak imo, maakt dus geen fl**ker uit.

ik denk wel degelijk dat het uitmaakt, ik denk dat de gemiddelde bodybuilder bij voorbaat al zo'n stempel op zich krijgt gedrukt dat hij het zelfs moeilijker heeft om een vrouw te scoren.

dat komt uiteraard door het alom bekende vooroordeel dat bodybuilders hersenloze zonnebankbruine anabolenspuitende portiers zijn met weinig inhoud.

de meeste vrouwen knappen er op af.

Tis maar net hoe je het bekijkt. Veel van de Mens Health cover modellen zijn buffer dan de meeste gasten op DBB. Ze staan beetje ontspannen op de cover en hebben een gladde kop, maar die gasten hebben echt wel goede massa. Niet allemaal natuurlijk (die gay-ass Victor Charlie hier boven niet ;)).

Maar tuurlijk, de meeste chick houden echt niet van Cutler style massa. Net zo goed als de meeste gasten meiden ook liever zien met een laagje baby vet en niet extreem buff.

word!

Zijn vaak behoorlijk goede fysieke die in mens health staan dat bereik je niet zomaar 1,2,3. Die krielkip hierboven wel maar ik ze ook stukken groter gezien. Toch gauw een beachboy en dan 10kg aan massa erboven op.

word!

Zijn vaak behoorlijk goede fysieke die in mens health staan dat bereik je niet zomaar 1,2,3. Die krielkip hierboven wel maar ik ze ook stukken groter gezien. Toch gauw een beachboy en dan 10kg aan massa erboven op.

Nou ik keek ff op google en ik ben blij dat ik geen men's health abbonnoment heb, het leek echt nergens op.
Toen het blad net uitkwam zag het er beter uit.

oordeel zelf;

men's health - Google Afbeeldingen Zoekmachine

Iemand die Rob Sager al eens gezien dan. Die kerel had een bodybuild-fysiek met daar een goeie kop op. Reken maar dat je met zo'n uiterlijk bakken chicks allerhande scoort.

Zo'n beetje mijn doel uiteindelijk. Als ik de 100kg naturel haal en dan een spuit zet zal ik er dichtbij zijn. De kop ervoor heb ik al :D

Iemand die Rob Sager al eens gezien dan. Die kerel had een bodybuild-fysiek met daar een goeie kop op. Reken maar dat je met zo'n uiterlijk bakken chicks allerhande scoort.

Zo'n beetje mijn doel uiteindelijk. Als ik de 100kg naturel haal en dan een spuit zet zal ik er dichtbij zijn. De kop ervoor heb ik al :D

Kun je ook de zelfde soort films als hij gaan maken :D

Ik ben er nog steeds niet achter waar vrouwen zoal op vallen. steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.
Daar op voortgebreid speelt macht ook een zekere rol. Geld wat je vaak hoort stuk minder mijns inziens. Misschien een klein percentage 'golddiggers' of simpele breezah zielen die op de gozer zn auto vallen maar niet op zijn persoonlijkheid wellicht.
Verder is een goede kop zoals guardian al zegt een groot voordeel. Maar nogmaals ik denk dat vrouwen meer naar emotie kijken (hoe iemand in het leven staat/omgang met anderen etc) dan naar ''het fysiek'' van een kerel.
Immers hoeveel gasten lopen er nu mooi ripped bij. dat zijn er niet veel. De keus is dus beperkt want geilen doen de meeste vrouwen er stiekem toch wel op denk ik.

enfin dit zijn even enkele gedachten uit mijn subjectieve gedachtewereld die mij nu langskomen en ik even opkrabbel. ;)

er zijn al meerdere topics hierover geweest dacht ik ook waarin ook enkele goede dingen gezegd werden.

Wat mij opvalt is dat vrouwen vaak niet een heel gespierde man als partner willen. Maar veel avontuurlijke vrouwen zijn wel in voor een avontuurtje met een spierbonk.

Doh, spieren = straalt agressiviteit uit.. En dan worden bodybuilders door de media vaak ook nog even bestempeld als oerdomme dominante gorilla's.

Trainen doe je voor jezelf niet voor sletjes.

Vrouwen willen mannen die op de hoogte zijn van de zaken in de wereld, mannen die lief kunnen zijn maar er gemeen uitzien..:p, mannen die af-en toe koken, mannen die spontaan zijn, aardig zijn, sympathiek zijn, goed zichzelf verzorgen..etc etc.

Dit is dan voor de 'goede' soort vrouw, de bitches & breezahs bij je lokale bitchbreezahfabriek willen meestal niet echt een relatie maar gewoon meer eventjes iets spannends. Dat is wat spierbonken tijdelijk kunnen geven. Niet zeggende dat spierbonken daar alleen maar goed voor zijn natuurlijk. Uiterlijk is een voordeel..goede persoonlijkheid is een must.

En het is volgens mij ook net zoals een hele mooie vriendin hebben, op een gegeven moment word je een keer jaloers op iemand die met haar flirt. Als jij er supergoed uitziet voor het vrouwvolk en veel breezahtjes aantrekt waarmee je ongetwijfeld terug gaat flirten zal je vriendin dat niet echt waarderen.

Laatst bewerkt:
Veel vrouwen voelen aan m'n armen, zodra ze me zien. Het is toch een stukje interesse die ze hebben, een eerste drempel die ze daarmee kunnen overwinnen.
Een neef van me heeft ook een indrukwekkend fysiek (90 kilo droog bij 1.71m) en er zijn HEEL veel (leuke!) vrouwen die op hem geilen.
Bodybuilders maken in mijn ogen net zoveel kans bij de leuke vrouwen als 'normale' mensen, het gaat puur om het karakter dat erachter huist.
Ben je een beetje ad rem, weet je wat humor in de strijd te gooien en ben je ambitieuzer dan de gemiddelde stratenmaker, kom je al een heel eind.

Dit is dan voor de 'goede' soort vrouw, de bitches & breezahs bij je lokale bitchbreezahfabriek willen meestal niet echt een relatie maar gewoon meer eventjes iets spannends. Dat is wat spierbonken tijdelijk kunnen geven. Niet zeggende dat spierbonken daar alleen maar goed voor zijn natuurlijk. Uiterlijk is een voordeel..goede persoonlijkheid is een must.

En het is volgens mij ook net zoals een hele mooie vriendin hebben, op een gegeven moment word je een keer jaloers op iemand die met haar flirt. Als jij er supergoed uitziet voor het vrouwvolk en veel breezahtjes aantrekt waarmee je ongetwijfeld terug gaat flirten zal je vriendin dat niet echt waarderen.

Wat noem je "bitches en breezahs"? Zelfs de goedkoopste h**r heeft een trigger nodig welke haar doet besluiten om iemand haar te laten palen of niet. Vanzelfsprekend zal je een grotere invloed hebben als je er beter uitziet, ook op de zogenaamde "vrouwen met wat meer klasse". Een kerel die heel knap is zou dus wel eens geregeld zo'n "klassedame" zomaar kunnen palen. Het maakt de drempel aanzienlijk lager. Vrouwen die beweren dat uiterlijk er niet toe doet zijn niet te vertrouwen.

Ik ben er nog steeds niet achter waar vrouwen zoal op vallen. steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.
Daar op voortgebreid speelt macht ook een zekere rol. Geld wat je vaak hoort stuk minder mijns inziens. Misschien een klein percentage 'golddiggers' of simpele breezah zielen die op de gozer zn auto vallen maar niet op zijn persoonlijkheid wellicht.
Verder is een goede kop zoals guardian al zegt een groot voordeel. Maar nogmaals ik denk dat vrouwen meer naar emotie kijken (hoe iemand in het leven staat/omgang met anderen etc) dan naar ''het fysiek'' van een kerel.
Immers hoeveel gasten lopen er nu mooi ripped bij. dat zijn er niet veel. De keus is dus beperkt want geilen doen de meeste vrouwen er stiekem toch wel op denk ik.

enfin dit zijn even enkele gedachten uit mijn subjectieve gedachtewereld die mij nu langskomen en ik even opkrabbel. ;)

er zijn al meerdere topics hierover geweest dacht ik ook waarin ook enkele goede dingen gezegd werden.

Meiden willen een Alpha-male. Dus de leider in de groep. Iemand die haar kan helpen overleven en zo goed mogelijk voortplanten. Dus als je goede houding hebt, wat je vaak wel meer krijgt door trainen en ook meer zelf vertrouwen zul je meer uitstralen dat je Alpha male bent. Dat kan op sociaal vlak, financieel vlak en ook op fysiek vlak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven