guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.
Het is triest maar waar: veel vrouwen vallen op ecto's met 6-packs...
En de vrouwen die wel op bodybuilders vallen zijn vaak (maar gelukkig niet altijd) onwijze snollen.
steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.
Daar op voortgebreid speelt macht ook een zekere rol. Geld wat je vaak hoort stuk minder mijns inziens. Misschien een klein percentage 'golddiggers' of simpele breezah zielen die op de gozer zn auto vallen maar niet op zijn persoonlijkheid wellicht.
Verder is een goede kop zoals guardian al zegt een groot voordeel. Maar nogmaals ik denk dat vrouwen meer naar emotie kijken (hoe iemand in het leven staat/omgang met anderen etc) dan naar ''het fysiek'' van een kerel.
Immers hoeveel gasten lopen er nu mooi ripped bij. dat zijn er niet veel. De keus is dus beperkt want geilen doen de meeste vrouwen er stiekem toch wel op denk ik.
Wat mij opvalt is dat vrouwen vaak niet een heel gespierde man als partner willen. Maar veel avontuurlijke vrouwen zijn wel in voor een avontuurtje met een spierbonk.
Doh, spieren = straalt agressiviteit uit.. En dan worden bodybuilders door de media vaak ook nog even bestempeld als oerdomme dominante gorilla's.
Trainen doe je voor jezelf niet voor sletjes.
Vrouwen willen mannen die op de hoogte zijn van de zaken in de wereld, mannen die lief kunnen zijn maar er gemeen uitzien.., mannen die af-en toe koken, mannen die spontaan zijn, aardig zijn, sympathiek zijn, goed zichzelf verzorgen..etc etc.
Dit is dan voor de 'goede' soort vrouw, de bitches & breezahs bij je lokale bitchbreezahfabriek willen meestal niet echt een relatie maar gewoon meer eventjes iets spannends. Dat is wat spierbonken tijdelijk kunnen geven. Niet zeggende dat spierbonken daar alleen maar goed voor zijn natuurlijk. Uiterlijk is een voordeel..goede persoonlijkheid is een must.
En het is volgens mij ook net zoals een hele mooie vriendin hebben, op een gegeven moment word je een keer jaloers op iemand die met haar flirt. Als jij er supergoed uitziet voor het vrouwvolk en veel breezahtjes aantrekt waarmee je ongetwijfeld terug gaat flirten zal je vriendin dat niet echt waarderen.
Ben je een beetje ad rem, weet je wat humor in de strijd te gooien en ben je ambitieuzer dan de gemiddelde stratenmaker, kom je al een heel eind.
Wat noem je "bitches en breezahs"? Zelfs de goedkoopste h**r heeft een trigger nodig welke haar doet besluiten om iemand haar te laten palen of niet. Vanzelfsprekend zal je een grotere invloed hebben als je er beter uitziet, ook op de zogenaamde "vrouwen met wat meer klasse". Een kerel die heel knap is zou dus wel eens geregeld zo'n "klassedame" zomaar kunnen palen. Het maakt de drempel aanzienlijk lager. Vrouwen die beweren dat uiterlijk er niet toe doet zijn niet te vertrouwen.
Meiden willen een Alpha-male. Dus de leider in de groep. Iemand die haar kan helpen overleven en zo goed mogelijk voortplanten. Dus als je goede houding hebt, wat je vaak wel meer krijgt door trainen en ook meer zelf vertrouwen zul je meer uitstralen dat je Alpha male bent. Dat kan op sociaal vlak, financieel vlak en ook op fysiek vlak.

Nee maar zo is het duizende jaren geweest en dat trekt niet zomaar weg. En Alpha male is niet alleen een grote buffe gast. Ook een kerel die hoog sociaal aanzien heeft en voor zichzelf kan zorgen. Tuurlijk zijn goede looks belangrijk, maar je attitude maakt je ook aantrekkelijk. Gasten met goede looks zijn sowieso zelfverzekerder vaak en dat straal je uit.
Teminste, dat heb ik eens gezien op Discovery![]()

Vrouwen zijn raar in hun keuze...
Het is een combinatie van vele factoren dat de man doet doordringen in haar diepe grotten. Hoewel een one-night-stand niet meer kwaliteiten nodig heeft dan een redelijk uiterlijk en een lul om mee te pompen zegt 95% van de vrouwen inderdaad niet op bodybuilders te vallen en fysieken als dat van Ronny en Jay te verafschuwen.
Het bekende dit is ''ietsje te'' kan ons als gemiddeld Dbbér wel uit de droom helpen er als een magere ecto bij te mogen lopen want een ietsje te van Ronny en Jay af en je hebt een fysiek waar menig Dbbér nog lang niet aan kan tippen. Advies van Snakeman; Trainen doe je voor jezelf en een fysiek dat meisjes te vinden bestaat haast niet. Trek normale verhullende kleding aan en gedraag je als een vent. Kijk stiekem eens (na de verovering) naar het gezicht van je grietje als je de kleren uittrekt, die loopt er niet voor weg.
Menig vrouw is zo onzeker als de t*fus, dit verklaard mede waarom menig schreeuwerig superdude BrEeZaH blokjuhs figuur ook vrouwen om de vinger kan winden als touwtjes om een draaitol. Bodybuilding heb je dus niet nodig om een mooie vrouw te versieren, maar afbreuk doet het zeker niet. It's all about ''STYLE''...
Ik ga nog liever 200 keer op mijn bek bij het leren versieren van vrouwen in de praktijk dan dat ik aan zoiets geld geef, het is zeker weer van zo'n gladde aal die geld geroken heeft.Je kan nu voor €200 een cursus volgen om vrouwen te leren versieren: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF31072007_013
Ik ga nog liever 200 keer op mijn bek bij het leren versieren van vrouwen in de praktijk dan dat ik aan zoiets geld geef, het is zeker weer van zo'n gladde aal die geld geroken heeft.

Vrouwtje van mij vind Dorian Yates helemaal het einde. Dus ze valt blijkbaar wel op grote lelijke mensen![]()

Wat een jaloezie weer hier, en ik begrijp wel dat vrouwen niet geilen op jay cutler of ronnie coleman want die lui zijn nog nepper dan paris hilton met siliconen tietjes.

Ik ben er nog steeds niet achter waar vrouwen zoal op vallen. steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.

klopt helemaal , op partyflock valt het mij ook op dat echt de lekkerste wijven een relatie hebben met 1 of andere schrale geek. wie doet er nou iets fout denk ik dan![]()

Ik ben er nog steeds niet achter waar vrouwen zoal op vallen. steeds vaker valt me op dat het meer gaat om hoe iemand in een groep ligt. schreeuwerige types, de dominantere hebben vaak toch meer chicks dan de rustigere, bedachtzamere.
Daar op voortgebreid speelt macht ook een zekere rol. Geld wat je vaak hoort stuk minder mijns inziens. Misschien een klein percentage 'golddiggers' of simpele breezah zielen die op de gozer zn auto vallen maar niet op zijn persoonlijkheid wellicht.
Verder is een goede kop zoals guardian al zegt een groot voordeel. Maar nogmaals ik denk dat vrouwen meer naar emotie kijken (hoe iemand in het leven staat/omgang met anderen etc) dan naar ''het fysiek'' van een kerel.
Immers hoeveel gasten lopen er nu mooi ripped bij. dat zijn er niet veel. De keus is dus beperkt want geilen doen de meeste vrouwen er stiekem toch wel op denk ik.
enfin dit zijn even enkele gedachten uit mijn subjectieve gedachtewereld die mij nu langskomen en ik even opkrabbel.
er zijn al meerdere topics hierover geweest dacht ik ook waarin ook enkele goede dingen gezegd werden.
Doh, spieren = straalt agressiviteit uit.. En dan worden bodybuilders door de media vaak ook nog even bestempeld als oerdomme dominante gorilla's.
Trainen doe je voor jezelf niet voor sletjes.
Vrouwen willen mannen die op de hoogte zijn van de zaken in de wereld, mannen die lief kunnen zijn maar er gemeen uitzien.., mannen die af-en toe koken, mannen die spontaan zijn, aardig zijn, sympathiek zijn, goed zichzelf verzorgen..etc etc.
Dit is dan voor de 'goede' soort vrouw, de bitches & breezahs bij je lokale bitchbreezahfabriek willen meestal niet echt een relatie maar gewoon meer eventjes iets spannends. Dat is wat spierbonken tijdelijk kunnen geven. Niet zeggende dat spierbonken daar alleen maar goed voor zijn natuurlijk. Uiterlijk is een voordeel..goede persoonlijkheid is een must.
En het is volgens mij ook net zoals een hele mooie vriendin hebben, op een gegeven moment word je een keer jaloers op iemand die met haar flirt. Als jij er supergoed uitziet voor het vrouwvolk en veel breezahtjes aantrekt waarmee je ongetwijfeld terug gaat flirten zal je vriendin dat niet echt waarderen.
Elke vrouw wil een man die 150kg kan overhead pressen.. !!!!
Snap niet wat je zeurt.
Dit is gewoon een goed fysiek, ondanks of die kerel nu gay is of niet.
Tja, zweterige mannen hebben ook wel ietsIk dacht dat vrouwen niet op zweterige mannen met gaten in hun onderbroek vallen
En ja hij is very gay
Maar doe ma geen onderbroek met luchtgaten.Vrouwtje van mij vind Dorian Yates helemaal het einde. Dus ze valt blijkbaar wel op grote lelijke mensen![]()
hehe
. toch wel vaag want je zou het tegenovergestelde verwachten als man zijnde
Iemand die Rob Sager al eens gezien dan. Die kerel had een bodybuild-fysiek met daar een goeie kop op. Reken maar dat je met zo'n uiterlijk bakken chicks allerhande scoort.
Zo'n beetje mijn doel uiteindelijk. Als ik de 100kg naturel haal en dan een spuit zet zal ik er dichtbij zijn. De kop ervoor heb ik al![]()