Butcher19
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 70kg
nene ma gewoon omdat die onderbroek beetje te veel naar beneden is![]()
Ik heb nu geen ondergoed aan. Ben ik nu dan ook gay ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nene ma gewoon omdat die onderbroek beetje te veel naar beneden is![]()
@HJvanEssen: wie zegt dat hij gay is ? Is een vrouw gay als ze sexy gekleed/ halfnaakt op een foto staat?

Ik dacht dat vrouwen niet op zweterige mannen met gaten in hun onderbroek vallen
En ja hij is very gay
Ik heb nu geen ondergoed aan. Ben ik nu dan ook gay ?
Wat een jaloezie weer hier, en ik begrijp wel dat vrouwen niet geilen op jay cutler of ronnie coleman want die lui zijn nog nepper dan paris hilton met siliconen tietjes.

Nee maar wel arm.Ik heb nu geen ondergoed aan. Ben ik nu dan ook gay ?

allemaal onzin met gay gay gay hier altijd op het forum.het zijn gewoon zelf gays die er steeds over beginnen.
Nogmaals: waarom is dat bedoeld voor mannen, en niet vrouwen. Verder kan hij als model werken en nog steeds hetero zijn. Maar goed, tegen vooroordelen kan je toch niets beginnen. Sommige mensen denken al dat je gay bent als je gewoon je borst/armen scheert als BB.nene ma gewoon omdat die onderbroek beetje te veel naar beneden is![]()
lol, volgens mij moet jij nog veel leren niet?

Nogmaals: waarom is dat bedoeld voor mannen, en niet vrouwen. Verder kan hij als model werken en nog steeds hetero zijn. Maar goed, tegen vooroordelen kan je toch niets beginnen. Sommige mensen denken al dat je gay bent als je gewoon je borst/armen scheert als BB.
lol, volgens mij moet jij nog veel leren niet?![]()
haha gay!allemaal onzin met gay gay gay hier altijd op het forum.het zijn gewoon zelf gays die er steeds over beginnen.
Dus jij wil eruit zien als een homofiel Guardian?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn gezicht is beter, dat lijf wil ik wel. Boeit me geen **** of het een homo is of niet, het is gewoon een voorbeeldfysiek![]()

Hij vraagt of ik er zo wil uitzien; Van lichaam wel muv die homoslip, maar van gezicht hou ik liever mn eigen kop.
Ja dat begrijp ik wel

Ja dat begrijp ik wel
Maar wat is knapper? bepaal je dat over jezelf dan?
Sinds wanneer zijn er richtlijnen in een gezicht van knap zijn?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Symmetrie, verhoudingen, geen flaporen, geen te grote neus, zware wenkbrauwen, grote ogen, jukbeenderen, mannelijke kaakstructuur etc...
Er bestaan wel degelijk richtlijnen wat betreft uiterlijk, al zijn die niet allesbepalend en blijft het natuurlijk deels subjectief.
Hoe denk je trouwens dat modellenbureaus hun personeel scouten als er totaal geen richtlijnen wat uiterlijk betreft zouden bestaan. Of hoe wordt de winnaar van een BB-wedstrijd gekozen denk je...