AndroidHealthClinic

stelling; het overgrote merendeel van vrouwen valt niet op bodybuilders

Peiling Peiling Vrouwen vallen niet op bodybuildersfysieken maar op fitness-fysieken

• Ja klopt het overgrote merendeel heeft liever een men's health covermodel

Stemmen: 151 92,6%
  • nee ik denk dat de meeste vrouwen liever een bodybuildersfysiek hebben

Stemmen: 12 7,4%

• Totaal stemmers
    163
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat vrouwen niet op zweterige mannen met gaten in hun onderbroek vallen???

En ja hij is very gay

Wat een jaloezie weer hier, en ik begrijp wel dat vrouwen niet geilen op jay cutler of ronnie coleman want die lui zijn nog nepper dan paris hilton met siliconen tietjes.

nene ma gewoon omdat die onderbroek beetje te veel naar beneden is ;)
Nogmaals: waarom is dat bedoeld voor mannen, en niet vrouwen. Verder kan hij als model werken en nog steeds hetero zijn. Maar goed, tegen vooroordelen kan je toch niets beginnen. Sommige mensen denken al dat je gay bent als je gewoon je borst/armen scheert als BB.

lol, volgens mij moet jij nog veel leren niet? :D

Nogmaals: waarom is dat bedoeld voor mannen, en niet vrouwen. Verder kan hij als model werken en nog steeds hetero zijn. Maar goed, tegen vooroordelen kan je toch niets beginnen. Sommige mensen denken al dat je gay bent als je gewoon je borst/armen scheert als BB.

lol, volgens mij moet jij nog veel leren niet? :D

in de praktijk niet vriend , maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw gay kan zijn.

wist het wel maar we noemen het anders ;) stelletje gays hier , volgens mij is 80 % hier gay.

Lesbies worden ook gewoon gay genoemd in het engels/amerikaans
Resultaten 1 - 10 van circa 34.500.000 voor gay woman

Ja dat begrijp ik wel
Maar wat is knapper? bepaal je dat over jezelf dan?
Sinds wanneer zijn er richtlijnen in een gezicht van knap zijn?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

Symmetrie, verhoudingen, geen flaporen, geen te grote neus, zware wenkbrauwen, grote ogen, jukbeenderen, mannelijke kaakstructuur etc...

Er bestaan wel degelijk richtlijnen wat betreft uiterlijk, al zijn die niet allesbepalend en blijft het natuurlijk deels subjectief.

Hoe denk je trouwens dat modellenbureaus hun personeel scouten als er totaal geen richtlijnen wat uiterlijk betreft zouden bestaan. Of hoe wordt de winnaar van een BB-wedstrijd gekozen denk je...

Symmetrie, verhoudingen, geen flaporen, geen te grote neus, zware wenkbrauwen, grote ogen, jukbeenderen, mannelijke kaakstructuur etc...

Er bestaan wel degelijk richtlijnen wat betreft uiterlijk, al zijn die niet allesbepalend en blijft het natuurlijk deels subjectief.

Hoe denk je trouwens dat modellenbureaus hun personeel scouten als er totaal geen richtlijnen wat uiterlijk betreft zouden bestaan. Of hoe wordt de winnaar van een BB-wedstrijd gekozen denk je...

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven