XXL Nutrition

stelling; het overgrote merendeel van vrouwen valt niet op bodybuilders

Peiling Peiling Vrouwen vallen niet op bodybuildersfysieken maar op fitness-fysieken

• Ja klopt het overgrote merendeel heeft liever een men's health covermodel

Stemmen: 151 92,6%
  • nee ik denk dat de meeste vrouwen liever een bodybuildersfysiek hebben

Stemmen: 12 7,4%

• Totaal stemmers
    163
Status
Niet open voor verdere reacties.
alpha male ? :D

we leven niet in de stenen tijdperk, meestal vallen de vrouwen op die magertje breezah slap figuur ??? met toevallig een sixpacky en dat zijn meestal niet de dominante onder ons of de zogenaamde "alpha male"

ik denk dat het van vrouw tot vrouw verschilt de 1 houd van een rustige man die lief is en de ander valt op een luidruchtige man die gewoon een a**hole is, op de eerste ogenblik gaan ze puur op je uiterlijk af en hie je je eigen voorstelt daarna komt het innerlijk en er zijn altijd de regelrechte sletjes die gelijk naar je toe komen en die gelijk aan je nek hangen om vervolgens 2 minuten later o pde achterbank van je auto te liggen wippen is trouwens nooit bij mij voor gekomen maar bij enkele van me maten wel ja :cool:

Nee maar zo is het duizende jaren geweest en dat trekt niet zomaar weg. En Alpha male is niet alleen een grote buffe gast. Ook een kerel die hoog sociaal aanzien heeft en voor zichzelf kan zorgen. Tuurlijk zijn goede looks belangrijk, maar je attitude maakt je ook aantrekkelijk. Gasten met goede looks zijn sowieso zelfverzekerder vaak en dat straal je uit.

Teminste, dat heb ik eens gezien op Discovery ;)

ik geloof wel dat veel vrouwen niet van een extreem hardcore bb fysiek houden. maar zelf heb ik er tot nu toe echt alleen maar voordelen van op gebied van vrouwen.

zoals al eerder genoemd werd, hoevaak willen vrouwen niet ff aan je zitten om te voelen of vragen gewoon letterlijk of je ff met ze mee naar huis gaat. Ik heb er nog geen nadeel van gezien, alleen dat hun vriendjes die er naast staan het vaak niet zo leuk vinden ;)

Elke vrouw wil een man die 150kg kan overhead pressen.. !!!!

Vrouwen zijn raar in hun keuze...
Het is een combinatie van vele factoren dat de man doet doordringen in haar diepe grotten. Hoewel een one-night-stand niet meer kwaliteiten nodig heeft dan een redelijk uiterlijk en een lul om mee te pompen zegt 95% van de vrouwen inderdaad niet op bodybuilders te vallen en fysieken als dat van Ronny en Jay te verafschuwen.

Het bekende dit is ''ietsje te'' kan ons als gemiddeld Dbbér wel uit de droom helpen er als een magere ecto bij te mogen lopen want een ietsje te van Ronny en Jay af en je hebt een fysiek waar menig Dbbér nog lang niet aan kan tippen. Advies van Snakeman; Trainen doe je voor jezelf en een fysiek dat meisjes te vinden bestaat haast niet. Trek normale verhullende kleding aan en gedraag je als een vent. Kijk stiekem eens (na de verovering) naar het gezicht van je grietje als je de kleren uittrekt, die loopt er niet voor weg.

P.s.
Squatten is een pre want ze eten je ass op.

P.p.s.
Menig vrouw is zo onzeker als de t*fus, dit verklaard mede waarom menig schreeuwerig superdude BrEeZaH blokjuhs figuur ook vrouwen om de vinger kan winden als touwtjes om een draaitol. Bodybuilding heb je dus niet nodig om een mooie vrouw te versieren, maar afbreuk doet het zeker niet. It's all about ''STYLE''...

P.p.p.s.
Trainen voor de vrouwtjes en er chickies mee willen versieren is eigenlijk gewoon heel erg GAY

Laatst bewerkt:
vrouwen? mastuberen en drugs is veel leuker.

Vrouwen zijn raar in hun keuze...
Het is een combinatie van vele factoren dat de man doet doordringen in haar diepe grotten. Hoewel een one-night-stand niet meer kwaliteiten nodig heeft dan een redelijk uiterlijk en een lul om mee te pompen zegt 95% van de vrouwen inderdaad niet op bodybuilders te vallen en fysieken als dat van Ronny en Jay te verafschuwen.

Het bekende dit is ''ietsje te'' kan ons als gemiddeld Dbbér wel uit de droom helpen er als een magere ecto bij te mogen lopen want een ietsje te van Ronny en Jay af en je hebt een fysiek waar menig Dbbér nog lang niet aan kan tippen. Advies van Snakeman; Trainen doe je voor jezelf en een fysiek dat meisjes te vinden bestaat haast niet. Trek normale verhullende kleding aan en gedraag je als een vent. Kijk stiekem eens (na de verovering) naar het gezicht van je grietje als je de kleren uittrekt, die loopt er niet voor weg.

P.s.
Squatten is een pre want ze eten je ass op.

P.p.s.
Menig vrouw is zo onzeker als de t*fus, dit verklaard mede waarom menig schreeuwerig superdude BrEeZaH blokjuhs figuur ook vrouwen om de vinger kan winden als touwtjes om een draaitol. Bodybuilding heb je dus niet nodig om een mooie vrouw te versieren, maar afbreuk doet het zeker niet. It's all about ''STYLE''...

P.p.p.s.
Trainen voor de vrouwtjes en er chickies mee willen versieren is eigenlijk gewoon heel erg GAY

P.p.p.p.s.

Elke vrouw wil een man die 150kg kan overhead pressen.. !!!!

heb eens op de radio gehoord dat vrouwen een knappere&grote bek&stoer&... gast zoeken voor een avontuurtje ma dat ze voor een vaste relatie toch liever een iets kalmere man willen.
Ik denk niet dat het uitmaakt wat voor fysiek je hebt zolang het geen ronnie fysiek is.

Iemand die Rob Sager al eens gezien dan. Die kerel had een bodybuild-fysiek met daar een goeie kop op. Reken maar dat je met zo'n uiterlijk bakken chicks allerhande scoort.

Zo'n beetje mijn doel uiteindelijk. Als ik de 100kg naturel haal en dan een spuit zet zal ik er dichtbij zijn. De kop ervoor heb ik al :D
Dus jij wil eruit zien als een homofiel Guardian?:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie zn kloon ben jij van hessen ? :D

@HJvanEssen: wie zegt dat hij gay is ? Is een vrouw gay als ze sexy gekleed/ halfnaakt op een foto staat?

Ik dacht dat vrouwen niet op zweterige mannen met gaten in hun onderbroek vallen???

En ja hij is very gay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven