LIL Priest
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
alpha male ?
we leven niet in de stenen tijdperk, meestal vallen de vrouwen op die magertje breezah slap figuur
met toevallig een sixpacky en dat zijn meestal niet de dominante onder ons of de zogenaamde "alpha male"
ik denk dat het van vrouw tot vrouw verschilt de 1 houd van een rustige man die lief is en de ander valt op een luidruchtige man die gewoon een a**hole is, op de eerste ogenblik gaan ze puur op je uiterlijk af en hie je je eigen voorstelt daarna komt het innerlijk en er zijn altijd de regelrechte sletjes die gelijk naar je toe komen en die gelijk aan je nek hangen om vervolgens 2 minuten later o pde achterbank van je auto te liggen wippen is trouwens nooit bij mij voor gekomen maar bij enkele van me maten wel ja
we leven niet in de stenen tijdperk, meestal vallen de vrouwen op die magertje breezah slap figuur
met toevallig een sixpacky en dat zijn meestal niet de dominante onder ons of de zogenaamde "alpha male"ik denk dat het van vrouw tot vrouw verschilt de 1 houd van een rustige man die lief is en de ander valt op een luidruchtige man die gewoon een a**hole is, op de eerste ogenblik gaan ze puur op je uiterlijk af en hie je je eigen voorstelt daarna komt het innerlijk en er zijn altijd de regelrechte sletjes die gelijk naar je toe komen en die gelijk aan je nek hangen om vervolgens 2 minuten later o pde achterbank van je auto te liggen wippen is trouwens nooit bij mij voor gekomen maar bij enkele van me maten wel ja

^^