AndroidHealthClinic

stelling; het overgrote merendeel van vrouwen valt niet op bodybuilders

Peiling Peiling Vrouwen vallen niet op bodybuildersfysieken maar op fitness-fysieken

• Ja klopt het overgrote merendeel heeft liever een men's health covermodel

Stemmen: 151 92,6%
  • nee ik denk dat de meeste vrouwen liever een bodybuildersfysiek hebben

Stemmen: 12 7,4%

• Totaal stemmers
    163
Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:@Loo

Vorige week met stappen stond ik met enkele mooie dames te kletsen. Plotseling werd hun aandacht getrokken door een overduidelijke bodybuilder op zoek naar k*tjes. Gast had overigens een prima fysiek. En wat denk je? Ze gingen het gastje achter zijn rug om toch een partij belachelijk maken vanwege zijn brede rug joh. Hmmz. Heb ze het gelijk maar even gevraagd, maar de vrouwen vinden bb-ers niet mooi. Ik moest maar niet te fanatiek worden met trainen. Slechts enkele vrouwwezens zouden het kunnen waarderen. Dustoch:rolleyes:

Ik heb het ook eens rondgevraagd, en net als bij Tristan S is matig gespierd heel ok, maar van zodra het wat teveel gespierder eruit ziet, knappen ze af :o

Ik heb het ook eens rondgevraagd, en net als bij Tristan S is matig gespierd heel ok, maar van zodra het wat teveel gespierder eruit ziet, knappen ze af :o

Van 95% van de dames begreep ik dat ze toch gaan voor de beachboy-superdude look als het enkel op uiterlijk aankomt.

Een flink deel meent het zelfs niet mooi te vinden als mannen te diep uitgseneden abs hebben. Aldus mijn bevindingen.

mijn vriendinnen zijn het nooit met mij eens als ik met een big smile op bodybuilders wijs :(

Ik denk inderdaad dat de meeste vrouwen niet op bodybuilders vallen...

ben jij dan een uitzondering Dagmar?
het zou fijner zijn voor de huge manne als der vrouwen zijn zoals jij!!
want de meeste zijn te vinde gelijk trasher zegt voor de beachboys hehehehe

Van 95% van de dames begreep ik dat ze toch gaan voor de beachboy-superdude look als het enkel op uiterlijk aankomt.

Yep, het liefst compleet met middellang beachboy haar.

Ik ken eerlijk gezegt ook niet één vrouw die op het muscle type 100+ kg valt.

Echt iemand als Cutler is natuurlijk nooit aantrekkelijk. Wat moet een vrouw denken van coïtus met hem? Dat ze geplet wordt, en hij is zo groot dat hij nieteens flexibel genoeg is om zijn positie aan te passen.

Voor gewoon buffe mensen verschilt het en ligt het meer aan het innerlijk. Als een meisje lang single is geweest en een kater heeft van one night stands dan zoekt ze meer een rustige jongen, terwijl als ze dat zat is ze misschien meer gaat voor een wilder type. Maar meisjes willen meestal een relatie. Dus je spieren maken niet zo veel uit.

Elke meid ziet graag spieren. Punt uit

Ik heb al vaker te horen gekregen dat ik "te gespierd" was, ondanks het feit dat ik gewoon een ecto ben.

"jij doet toch ook met die eiwitten enzo"?

Ja melk heet dat, dat kun je kopen in de supermarkt.

Yep, het liefst compleet met middellang beachboy haar.

Ik ken eerlijk gezegt ook niet één vrouw die op het muscle type 100+ kg valt.

Yep. "Surfer" dudes hoor ik de dames in en rond me huis ook steeds roepen.

+100kg worden zowieso door velen niet meer als mensen gezien, laat staan als lustobject/coïtussymbool :mad:

ik hoor de laatste tijd van fitness ecto's uit mijn omgeving dat ze al stoppen met trainen zodra ze de 70kg iets gepasseerd zijn. Zijn ze bang dat ze pikvoer mislopen:o

Yep. "Surfer" dudes hoor ik de dames in en rond me huis ook steeds roepen.

+100kg worden zowieso door velen niet meer als mensen gezien, laat staan als lustobject/coïtussymbool :mad:

ik hoor de laatste tijd van fitness ecto's uit mijn omgeving dat ze al stoppen met trainen zodra ze de 70kg iets gepasseerd zijn. Zijn ze bang dat ze pikvoer mislopen:o

:roflol:

Maarja, de meeste MH modellen zitten ook aan de juice, als ze hun bodyweight erbij noemen schrikken de meesten vrouwen waarschijnlijk af :D .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven