AndroidHealthClinic

stem AUB!

Waardering
0
Hallo, een vriendin van me doet mee aan ''Het talent van Gelderland''. Dit is een soort van X-Factor op de Gelderse televisie. Het gaat om Marjolein Verdouw.

Ze is één van de gelukkigen die gekozen is uit heel veel deelnemers. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen of jullie op haar willen stemmen:

Radio en TV Gelderland

Op de pagina waar deze link naar toe verwijst, zie je ''CLIP VAN DE WEEK'' staan. Daar kun je ook stemmen. Geef haar aub een 10 en druk vervolgens op stem.

Ze zit nu bij de laatste 12. Ik hoop echt voor haar dat ze bij de laatste 6 komt. Willen jullie aub stemmen? Alvast bedankt!

Hallo, een vriendin van me doet mee aan ''Het talent van Gelderland''. Dit is een soort van X-Factor op de Gelderse televisie. Het gaat om Marjolein Verdouw.

Ze is één van de gelukkigen die gekozen is uit heel veel deelnemers. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen of jullie op haar willen stemmen:

Radio en TV Gelderland

Op de pagina waar deze link naar toe verwijst, zie je ''CLIP VAN DE WEEK'' staan. Daar kun je ook stemmen. Geef haar aub een 10 en druk vervolgens op stem.

Ze zit nu bij de laatste 12. Ik hoop echt voor haar dat ze bij de laatste 6 komt. Willen jullie aub stemmen? Alvast bedankt!

Ziezo, gebeurd.
10/10 :)

done 10/10

Eerst geile foto's zien

Done,

let maar niet op Yzord, zn test level is weer eens te hoog.

ging lekker snel ;)

10tje!

10/10

Laat haar wat aan der accent doen, dit is geen harde. Wel veel talent.

Ook maar gestemd. 10/10 dus kom nu maar op met die naaktpics ...:)

Jammer, vond het niet echt mooi.. maar wel ff gestemd hoor(K)

ik stem nie:)

waar is die verdomde "Natte Poes"!!!

Volgende keer gaat dit je geld kosten vent.

vooruit dan maar weer, maar wanneer komt er een eind aan dat smeken om stemmen?

Sorry ben aan het cutten mag geen bitterballen :D

done

als het goed is gegaan, heeft ze er 10000 bij ;)

Van mij mag ze winnen!!!!! ze kan mooi zingen dusssss een 10

Terug
Naar boven