MuscleMeat

Stem en krijg van 2 personen karma!

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Beste Karmaverslaafden dat jullie dr zijn!

Mijn maat doet mee aan een businesscompetitie en heeft stemmen nodig om in de volgende ronde op TV zijn idee te mogen presenteren. Als je een minuutje kunnen missen om te stemmen zou hij dat enorm waarderen.

1. Klik op STEM
2. Vul naam & email in
3. Je krijgt een mail van soapbox, klik op de link daarin om te bevestigen anders telt de stem niet

Je krijgt trouwens GEEN SPAM van soapbox dus maak je geen zorgen. Karma voor de stemmers! Met 100 extra stemmen komt hij al een heel eind ver
Karma dus van mij en die maat. :)

www.bit.ly/jampass

10minute mail + genoeg redbull = winnaar

Je hebt succesvol gestemd. Binnen enkele minuten zal je stem verwerkt worden!

:)

karma gegeven, me maat zal het ook spoedig doen.

?

Je stemt door middel van een email adres.

10minutemail is een website waarbij je een email adres die 10 minuten geldig is. Elke 10 min = 1 stem = infinity votes
Zou dit alleen doen als het de laatste dag is en je achterloopt, kan zijn dat ze die host niet accepteren.

• Topic Starter Topic Starter
Je stemt door middel van een email adres.

10minutemail is een website waarbij je een email adres die 10 minuten geldig is. Elke 10 min = 1 stem = infinity votes
Zou dit alleen doen als het de laatste dag is en je achterloopt, kan zijn dat ze die host niet accepteren.

Ah oke op die manier.

gestemd.
Edit: karma gehad, snel, thanks :)

Laatst bewerkt:

done.

Bevestig je stem!

Om je stem te bevestigen, klik op de link in de e-mail die je zojuist hebt ontvangen! Alleen dan telt je stem.

Terug
Naar boven