MuscleMeat

WEDSTRIJD Stemmen!

Peiling Peiling Op wie stem je?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn de deelnemers die minder als 1 jaar lid zijn ook uitgesloten van stemmen?
Teruggezet naar 3 maanden
Ik ga als deelnemer zelf niet stemmen, dat zou ik een beetje raar vinden. Maar omdat je geen tussenstand kunt zien zolang je niet hebt gestemd, blijft het stemverloop voor mij dus onbekend, tot de einduitslag bekend wordt gemaakt op 8 september.
Mee eens.
Zo sta ik er ook in.
Ik heb alleen niet op mezelf gestemd, vind ik een beetje flauw. Maar je kan prima stemmen op 3 leden die je wel goed vond.

Stemmen was nog lastig overigens want ik vond dat @RonnReeves @Nootmuskaatje en @GruX ook wel een stem hadden verdiend.

IMG_2780.jpeg

Die foto waar hij zijn lul vast heeft deed hem het voor mij 💪

Laatst bewerkt:
Ik heb 3x op mijzelf gestemd uiteraard 👌

Haha nee not once, vind het wel leuk zelf ook te kunnen stemmen op degenen met het 'in mijn ogen' mooiste resultaat ondanks eigen deelname.

Ik ga in het vervolg meer aandacht besteden aan mijn foto's.
Als ik mezelf zo tussen de rest zie staan voel ik me wel een beetje een puppy, niet alleen qua fysiek maar ook wat foto's betreft.

🦾✌🏽

Maar je kan prima stemmen op 3 leden die je wel goed vond.
Ik snap je, alleen vind ik dat we allemaal ons best gedaan hebben, dus zou dan eigenlijk op iedereen willen stemmen, wat dan in het geval van een contest niet logisch zou zijn.

Echter als deelnemer ga ik daarom niet op mijn medestrijders stemmen en er een paar uitkiezen die het "het beste" hebben gedaan, nogmaals heeft iedereen zijn best gedaan, of je nou wel of geen ervaring hebt.

Dit is hoe ik er persoonlijk over denk, ik kan niet spreken over hoe anderen hier in staan natuurlijk, is je eigen keuze en die accepteer en waardeer ik.

Dus alle respect naar de rest van de deelnemers! Echt hele mooie foto's en fysieken allemaal!

En ja ben ook wel beetje trots eerlijkgezegd op mijn tussenstand, ondanks de foto kwaliteit en "poses", maar ben nog lang niet klaar 😂✌🏽💪🏽

🦾

Ik heb alleen niet op mezelf gestemd, vind ik een beetje flauw. Maar je kan prima stemmen op 3 leden die je wel goed vond.

Stemmen was nog lastig overigens want ik vond dat @RonnReeves @Nootmuskaatje en @GruX ook wel een stem hadden verdiend.
Tnx en je weet niet hoe goed het voelt om van iemand zoals jou te horen!

Heb ook niet op mijzelf gestemd, maar het was wel lastig om te kiezen. Ik vind dat iedereen op zijn manier echt progressie of zijn best heeft gedaan💪🏻

Als iedereen hier aangeeft op wie hij/zij stemt, dan heeft het gesloten houden ook geen nut
Jij hebt zelf ook niet op wouter of wesley gestemt ito en nu loop je te roepen dat andere zijn stem openbaar maken.

Ik acht de kans groot dat je op buttie en catwomen gestemd hebt, dus wie kreeg je 3de stem?

Jij hebt zelf ook niet op wouter of wesley gestemt ito en nu loop je te roepen dat andere zijn stem openbaar maken.

Ik acht de kans groot dat je op buttie en catwomen gestemd hebt, dus wie kreeg je 3de stem?
Zeik niet, oud wijf.

• Sad
Waarderingen: AK
RonnReeves, Mister_Little en Wovano. K82 ik had graag op jou gestemd omdat ik het sterk vind dat je knop is omgegaan om te cutten, maar steek wat meer moeite in je foto’s volgende keer :D
Sterk getwijfeld tussen Wengstertje en zijn massieve BDB en Wovano voor derde stem. Ik vind de collage van Wovano prachtig gemaakt dus dat is em geworden.
Respect voor alle deelnemers, jullie logs waren fijn om te lezen en te volgen: klussen met Nootmuskaatje, paaltemmen met Buttie, Imnewhere’s gevecht met de weegschaal, Vypaw’s push naar de 90kg… Hoop dat jullie allemaal volgend jaar weer meedoen.

CatDog: :1e:
RonnReeves: :2e:
Buttie: :3e: met gouden randje

Ik heb dit jaar de voorkeur gegeven aan recreanten tov vorigjaar.
Iedereen heeft het goed gedaan, maar kan er maar 3 uitkiezen.
Groetjes de ouwe snoeperd .

ps: @RonnReeves
Wanneer gaan we daten :eyebrow:

CatDog: :1e:
RonnReeves: :2e:
Buttie: :3e: met gouden randje

Ik heb dit jaar de voorkeur gegeven aan recreanten tov vorigjaar.
Iedereen heeft het goed gedaan, maar kan er maar 3 uitkiezen.
Groetjes de ouwe snoeperd .

ps: @RonnReeves
Wanneer gaan we daten :eyebrow:
Dit bedoel ik dus dat je met je piel stemt en niet met je ogen.

Ik ben benieuwd waarom je zo gestemd hebt, licht je keuze eens toe. Naast dat ik buttie erg graag mag heb ik absoluut haar geen stem gegeven (catwoman heeft ook een goeie bips) en ik zou nog op de grootste debiel hier stemmen als hij/zij het verdiend om te winnen. Helaas zijn er dus toch mensen die stemmen op vriendjes en vriendinnetjes.

Dit bedoel ik dus dat je met je piel stemt en niet met je ogen.

Ik ben benieuwd waarom je zo gestemd hebt, licht je keuze eens toe. Naast dat ik buttie erg graag mag heb ik absoluut haar geen stem gegeven (catwoman heeft ook een goeie bips) en ik zou nog op de grootste debiel hier stemmen als hij/zij het verdiend om te winnen. Helaas zijn er dus toch mensen die stemmen op vriendjes en vriendinnetjes.
Whoosaaa, relax dude, zo is het leven. zo zie je maar dat wanneer iemand zijn stem bekend maakt, het ook invloed kan hebben op andere stemmers !

Ja, dat zei je al. Weer beginnen roepen is niet nodig.
Waarom reageer je er dan op, dan krijg je toch reactie.....

als je het gesloten wilt houden sluit je dit topic en houd je het bij bekendmaking van mogelijkheid tot stemmen, en verder niets !

Mis ook de puntenverdeling, 1-2-3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven