MuscleMeat

WEDSTRIJD Stemmen!

Peiling Peiling Op wie stem je?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
@wovano
Wat gaat er nu met de contestlogs gebeuren?
Worden deze gesloten?

mijn nummer 1: @NobodySpeciale is gewoon een beest en een keiharde doorzetter.
Nummer 2: @RonnReeves mooi fysiek ! Mens fysiek shape vind ik je hebben.
Nummer: @Nootmuskaatje heel erg mooie lijnen in jou shape en mooie verhoudingen van je lichaam.

De rest ziet er ook allemaal goed uit maar dit is mijn voorkeur, respect voor iedereen 💪🏻☺

Dit bedoel ik dus dat je met je piel stemt en niet met je ogen.

Ik ben benieuwd waarom je zo gestemd hebt, licht je keuze eens toe. Naast dat ik buttie erg graag mag heb ik absoluut haar geen stem gegeven (catwoman heeft ook een goeie bips) en ik zou nog op de grootste debiel hier stemmen als hij/zij het verdiend om te winnen. Helaas zijn er dus toch mensen die stemmen op vriendjes en vriendinnetjes.
allemaal zaten toch op buttie'log ..over wiens piel heb jij het?

en vergeet niet, ter aanmoediging heb ik ook op degene gestemd die totaal geen ervaring hadden met voorbereidingen van een contest , de andere deelnemers hebben dat wel. Er is niks verkeerds mee om een keer anders te stemmen ...

allemaal zaten toch op buttie'log ..over wiens piel heb jij het?

en vergeet niet, ter aanmoediging heb ik ook op degene gestemd die totaal geen ervaring hadden met voorbereidingen van een contest , de andere deelnemers hebben dat wel. Er is niks verkeerds mee om een keer anders te stemmen ...
Ik zou me dan goed genaaid voelen als kandidaat dat je alles gegeven hebt en een publiekslieveling wint doordat die veel “geleerd” heeft.

Denk dat men dan volgende contest wel 3x nadenkt om tijd/moeite erin te steken als toch de sensatie maker wint. Een slechte ontwikkeling als je het mij vraagt, maar uiteraard iedereen mag stemmen.

Dat men het elkaar allemaal gunt is goed, maar stem op de “echte” winnaar en niet op diegene die het meest geleerd heeft of de grootste tet*en heeft.

Ik zou me dan goed genaaid voelen als kandidaat dat je alles gegeven hebt en een publiekslieveling wint doordat die veel “geleerd” heeft.

Denk dat men dan volgende contest wel 3x nadenkt om tijd/moeite erin te steken als toch de sensatie maker wint. Een slechte ontwikkeling als je het mij vraagt, maar uiteraard iedereen mag stemmen.

Dat men het elkaar allemaal gunt is goed, maar stem op de “echte” winnaar en niet op diegene die het meest geleerd heeft of de grootste tet*en heeft.
Welkom in de Wereld van deze sport. Ik heb meermaals mensen nr 1 zien worden en overall enkel omdat dit de persoon was die door moest.
Helaas gaat het in deze sport niet enkel om hoe je er fysiek bijstaat. Politiek zit er ook diepgeworteld in.
En ja er zijn zat juryleden die daar schijt aan hebben. Maar nog niet in voldoende maten helaas.

Gelukkig ben jij er nog die ook stemt op de beste !

• Heart
Waarderingen: AK
Ik zal mijn stemmen dan ook maar delen want het kuddegedrag neemt ook mij over!

Onit/Nootmuskaatje/CatDog

Ik stem sws niet.
Omdat ik afgelopen maand pas aardig actief ben hier op het forum.
En niet echt helemaal door heb wat er gaande is.
Snap dat er al een aantal maanden een contest bezig is.
Maar is er een prijs, gaat dit met een coach enz enz enz
Als (leek) zijnde hierin heb ook geen idee hoe de deelnemers er voor de contest eruitzagen in vergelijking met nu.
Ik zie alleen maar foto's van nu van de deelnemers hier.

Heb alle verhalen bij de foto's gelezen.
En diep respect voor ieder die mee deed. :heart:
Ga door en hou vol met wat je doet.
Wie weet doe ik de volgende ook wel mee :D

Subjectiviteit blijft altijd een probleem binnen deze sport, maar goed dit is geen Mr. O dus lekker boeie :o

Je neemt een forum contest wel erg serieus

Vooropgesteld dat ik het deels met je eens ben en het vaak op zijn minst deels een populariteitscontest is.

Er zijn enorme verschillen in ervaring, aandacht die aan het log is besteed, persoonlijke uitdagingen (verbouwingen, privé-situaties), mensen die gedurende de contest tot andere inzichten kwamen.

Hoe kom jij in een contest als deze tot de "echte winnaar"? En waarom zou een andere insteek noodzakelijk "verkeerd" zijn.

Gestemd.

Sowieso mag iedereen trots zijn op het resultaat wat jullie hebben neergezet. Er zaten een aantal deelnemers goed dicht bij elkaar, wat het stemmen wel lastig heeft gemaakt.

3 stemmen in de aanbieding, aanbod tot overhalen mag per DM :eyebrow:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven