XXL Nutrition

Sterk... voor een 19-jarige dan.

titel slaat nergens op,sowiezo sterk,of hij nu 19 of 29 is

200kg snatch... Hoeveel is het wereldrecord?

213.0 kg zie ik net, deze gast is in staat daar binnekort over te gaan...

Laatst bewerkt:
Gadverdamme, de moed zakt helemaal in mijn schoenen

• Like
Waarderingen: 515
Mijne niet, inspirerend eerder.

wow, waar de mens wel niet toe in staat is:eek:

day 1,2,3,4,5,6: squat to max (best weight at perfect competiotion technique) + back off sets of minimum 3x2, upto max of 50 reps. going back upto max or beyond if the weights start to feel light enough

day 1,3,5 bench press to max (2 wide,1 close grip)+ back off sets (quantity will need some experiment because I have not tried with bench in over 10 yrs)

day 2,4,6 deadlift 2-3 x 10 sets all from floor. vary % based on positions and back health

If you are gonna train 4x/wk then day 5&6 will be in the next week.

any assistance rehab/bodybuilding such as pullups, dumbbell flyes etc should follow at the end as well as grip work based on how you feel. These are optional and should be done at discresion

Most importantly- speed is ALWAYS the priority! When squatting and pulling getting up fast is soooo important, as well as the bench. Doing the press quickly to generate power is key too. going slow with light weights is a big NO NO!!

Ik quote hier even wat de trainer zegt over het ideale powerlifting schema. Tja ik kan dit niet geloven. Hij werkt wellicht met de meest getalenteerde mensen, die mogelijks de uitzondering zijn en wel tot zoiets in staat (zouden) zijn, maar dit kan toch niet voor Jan Modaal gemaakt zijn :rolleyes:. 99 op 100 zal zijn lichaam zo toch kapot maken?

omg... dat kan toch alleen maar als je heel de dag eet en slaapt

200kg snatch... Hoeveel is het wereldrecord?

213.0 kg zie ik net, deze gast is in staat daar binnekort over te gaan...

Denk dat die titel meer weggelegd is voor Andrei Aramnau. Die snatchte ook 200 maar dan op de olympics met een kg of 30 minder aan BW.

denk niet dat aramnau 213 gaat snatchen...tenzij die ineene besluit 30kg zwaarder te worden. Wat ik ook niet waarschijnlijk acht....

Aramnau zou als het goed is meedoen in de +105 klasse in Londen, dus als hij dat daadwerkelijk gaat doen en blijft doen dan gaat die record van Rezazadeh sowieso neer. Ik gun het Chigisev ook van harte maar ik denk niet dat Chigisev z'n alltime best van 211 gaat evenaren of verbeteren.

Het eigenlijke wereldrecord snatch staat btw op 216, maar dat WR is vervallen door een "shuffle" van de gewichtsklassen. (Maakt natuurlijk niks uit voor zo'n WR, maar ze hebben besloten de lijst te vegen)
Records van rezazadeh zijn dus niet de all-time greatest..

Terug
Naar boven