Tito
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je vaak squat heb je geen spierpijn meer. Dit is gewoon de manier waarop oly lifters trainen, synaptic facilitation. Hij zal vast ook wel wat middeltjes gebruiken die z'n herstel versnellen.Ja, hoe geneest je spierpijn dan van je Quads in 12 uur? Ik kan niet eens kniebuigen zonder gewicht. 2-3 dagen.![]()
Het eigenlijke wereldrecord snatch staat btw op 216, maar dat WR is vervallen door een "shuffle" van de gewichtsklassen. (Maakt natuurlijk niks uit voor zo'n WR, maar ze hebben besloten de lijst te vegen)
Records van rezazadeh zijn dus niet de all-time greatest..

Wat een pauper trainings schema 3x per week deadliften elke dag "squatten">squaten. Grotere onzin heb ik zelden gelezen.
Succes met je lichaam vernken.
Welke DBB'er gaat deze trainingsmethode als eerste uittesten??![]()
Welke DBB'er gaat deze trainingsmethode als eerste uittesten??![]()
Ik zou er wel massive bij bulken en je focussen op 1 heavy lift per cyclus...
sprekend voor mezelf: de laatste 2 maanden doe ik toch al niets anders dan maxen, maar dan slechts 2x per week. Sterker: mijn trainingen de laatste maanden waren zwaarder* dan ze volgens Broz zouden moeten zijn. Dus lichtere trainingen maar vaker, dat zou niet een extreem groot probleem moeten zijn.
* voorbeeld van wat ik de laatste maanden deed:
1RM min 50 kg, en dan per 2,5 kg opbouwen tot een hopelijk nieuw 1RM. Dus bij 160 als 1RM deed ik 110 (160-50), 112, 115, 117, 120, 122, .... t/m 160 of meer. En niet langer dan 45 minuten kniebuigen, exclusief opwarmen.
)
Amerika sucks in oly liften ook nog.Het is de eerste keer dat ik serieus SQ train, dus het was wel nodig ook. Nog steeds is de techniek niet om over naar huis te schrijven, dus ik blijf er liever nog even op hameren.De laatste maanden? Dat moet een zieke groove gecreeerd hebben.