AndroidHealthClinic

Sterk... voor een 19-jarige dan.

Welke DBB'er gaat deze trainingsmethode als eerste uittesten?? :D

Ja, hoe geneest je spierpijn dan van je Quads in 12 uur? Ik kan niet eens kniebuigen zonder gewicht. 2-3 dagen. :o
Als je vaak squat heb je geen spierpijn meer. Dit is gewoon de manier waarop oly lifters trainen, synaptic facilitation. Hij zal vast ook wel wat middeltjes gebruiken die z'n herstel versnellen.

Het eigenlijke wereldrecord snatch staat btw op 216, maar dat WR is vervallen door een "shuffle" van de gewichtsklassen. (Maakt natuurlijk niks uit voor zo'n WR, maar ze hebben besloten de lijst te vegen)
Records van rezazadeh zijn dus niet de all-time greatest..

Nee klopt, de record van Antonio Krastev is van de kaart geveegt want na (ik geloof 1979?) hebben ze besloten alle records weg te halen in verband met de grote drugschandalen. (die nu nog steeds gaande zijn, lol)
Vond het jammer want wou weleens zien of iemand de records kon beaten zoals Krastev, Suleymanoglu of Taranenko. :p

Wat een pauper trainings schema 3x per week deadliften elke dag squaten. Grotere onzin heb ik zelden gelezen.

Succes met je lichaam vernken.

Geef eens een voorbeeld van mensen die om die reden hun lichaam hebben verdoet? Of lees eens de link door die is gegeven. Daar geeft de betreffende coach uitleg over waarom het juist beter is.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Ik zat al te wachten op de eerste dbb mong**l...

Iedereen weet dat je pas ergens goed in wordt als je het elke week hooguit 4 minuten traint. Zo heeft ieder kind toch ook leren lopen!

als jij men eten, woning, auto etc. voor de rest vergoed dan wil ik het best proberen voor je

wel zuur dat je geen sociaal leven meer overhoud... 6 dagen van de week 2x trainen en de andere dag nog 1x

wat een beest

ik overweeg sterk om het te gaan doen. Dat wilde ik toch al een paar jaar, naar aanleiding van hoe mijn "idool", Jim Williams, trainde. Vandaag SQ + BP gedaan, eens kijken of ik morgen SQ + NP kan doen. Nu ben ik toch pas een half jaartje bezig, dus heb weinig te verliezen als het niet goed gaat.

FWIW: Ik heb wel eens een tijdje (maand of 3-4) drie keer per week zwaar bankdrukken gedaan. Ging erg lekker.

Ik zou er wel massive bij bulken en je focussen op 1 heavy lift per cyclus...

En ook zeker massive bulken. En een snel herstellende meso zijn.

En massive bulken.

Ik zou er wel massive bij bulken en je focussen op 1 heavy lift per cyclus...

sprekend voor mezelf: de laatste 2 maanden doe ik toch al niets anders dan maxen, maar dan slechts 2x per week. Sterker: mijn trainingen de laatste maanden waren zwaarder* dan ze volgens Broz zouden moeten zijn. Dus lichtere trainingen maar vaker, dat zou niet een extreem groot probleem moeten zijn.

* voorbeeld van wat ik de laatste maanden deed:
1RM min 50 kg, en dan per 2,5 kg opbouwen tot een hopelijk nieuw 1RM. Dus bij 160 als 1RM deed ik 110 (160-50), 112, 115, 117, 120, 122, .... t/m 160 of meer. En niet langer dan 45 minuten kniebuigen, exclusief opwarmen.

sprekend voor mezelf: de laatste 2 maanden doe ik toch al niets anders dan maxen, maar dan slechts 2x per week. Sterker: mijn trainingen de laatste maanden waren zwaarder* dan ze volgens Broz zouden moeten zijn. Dus lichtere trainingen maar vaker, dat zou niet een extreem groot probleem moeten zijn.

* voorbeeld van wat ik de laatste maanden deed:
1RM min 50 kg, en dan per 2,5 kg opbouwen tot een hopelijk nieuw 1RM. Dus bij 160 als 1RM deed ik 110 (160-50), 112, 115, 117, 120, 122, .... t/m 160 of meer. En niet langer dan 45 minuten kniebuigen, exclusief opwarmen.

De laatste maanden? Dat moet een zieke groove gecreeerd hebben.

Ik ga in ieder geval ook vaker squat trainen, maar eerder wat op gevoel, op dagen dat ik niet zeker ben kwa recovery <10 reps met een gewicht <= 80%, en anders gewoon heavy singles/doubles/trips. En niet te hoog in assistance gaan misschien.

Ik heb het vandaag ook eens een beetje uitgetest. Gisteren gemaxt in front squat tot 175 + hoog volume zerchers + highrep deads. Vandaag easy 5 * 3 fullsquats gedaan met ongeveer 80% van mijn max . Ging nog redelijk goed eigenlijk (ok het is niet opnieuw gemaxt maar toch :D)

Ik voel me ook stukken beter als voor de training. Misschien dat ik dat systeem eens ga opbouwen voor alleen de squat en zien hoe dat werkt.

Ben benieuwd hoeveel knieschijven het halen.

We zijn gewoon pussies hier.. In die thread geeft hij aan dat ze het nu nog rustig aan doen en het Bulgaarse team 17x in de week max squat oid:roflol: Amerika sucks in oly liften ook nog.

Wel interessante trainingsmethode.. Maar jammer genoeg voor zeer weinig mensen weggelegd. Meeste gaan kapot of sterven. Degene die overblijven squatten 350+ en snatchen WR's. Wel gaaf om te zien dit.

WTF :eek: Hij sterk :eek:

Vond de snatch wel gevaarlijk eruit ziet voor je schouders.. maar damn wat een gast !

Sjezus :eek: ik denk dat ik maar truitjes ga breien.... ik geef het op.... :sad: DAMN... ik zet mijn spieren wel op marktplaats ofzo.... ben er stil van...

Op wat voor raketbrandstof zit die gozer zeg?

De laatste maanden? Dat moet een zieke groove gecreeerd hebben.
Het is de eerste keer dat ik serieus SQ train, dus het was wel nodig ook. Nog steeds is de techniek niet om over naar huis te schrijven, dus ik blijf er liever nog even op hameren.

Terug
Naar boven