XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2011

alex is obelix en domie asterix.. Obelix was altijd de sterkste :P

mooi stukje in dagblad de limburger vanmorgen

• Topic Starter Topic Starter
Iemand grijze all-star gympies vergeten? Ik heb ze, dus hoor het wel...

zie je Max... zelfs zen allstars worden al grijs

denk erom starter, voordat je een combinatie krijgt van lex..ik hield er alleen een bloedprop in mn neus aan over..maar op jou zal het een iets grotere impact hebben:P

Ik denk dat ze van Enzo zijn Lex

• Topic Starter Topic Starter
Thanks sancaman! Jammer dat jij en Bert niet (echt) mee hebben kunnen doen! Jullie hoiren er bij. Volgend jaar af en toe met mij mee eten en dan zijn jullie er weer bij!

nee zijn van mij

Jongens met dank aan Lisanne en Peter Gommans hebben we ong 3000 foto's en ruim 1 uur video beelden.. De foto's worden deze week gebrand..

Ook heeft Peter een filmpjeop LOO TV weten te regelen kijk op de link voor meer info..

[Link niet meer beschikbaar]

:cool:

Goodybag was idd de bom!

Jongens met dank aan Lisanne en Peter Gommans hebben we ong 3000 foto's en ruim 1 uur video beelden.. De foto's worden deze week gebrand..

Ook heeft Peter een filmpjeop LOO TV weten te regelen kijk op de link voor meer info..

[Link niet meer beschikbaar]

:cool:

Tof filmpje en nice pics Faust. Wie is die Lisanne eigenlijk? Die iets oudere vrouw met korte haren die foto's aan het knippen was?

nee das celine Ruben, die lissane was die blonde met de lekkere billen ( ow shit kheb het over de vriendin van fausto :$)

Oké, een Cougar en een Teen. Nice.

Idd wat max zij ;).. Lis was idd die blonde.

Terug
Naar boven