Fitness Seller

SMTL wintercompetitie

Ik denk dat de meeste 130kg wel uitgetild krijgen, enkele niet;)

haha ja toen ik het neerzette bedacht ik me idd ook al dat het andersom was:P ik denk iig niet dat ik ze uittil ( poor me:P )

Misschien dat ik dan op de medley hier en daar wat punten kan stelen, hihihihihiiiii

gaat ge nodig hebben ze:P

Ook jij kunt die dingen uittillen Max, maar was ook meer als grapje dan serieus bedoeld.

I'm not sure... gaan we binnenkort eens proberen maat ! dan mepse mich moar us op mien ruk wah jungske

Hahaha.. maak er dan maar 130 van.. En de stones? tot 180"?

Vandaag 1ste wedstrijd van de wintercompetitie. Was vandaag echt mannenweer, damn wat was het koud. Voor de spiertjes niet altijd optimaal, maar we hebben ons allemaal als mannen geweerd tegen de kou met een lekker bekertje warme chocomel.

Denk dat de wedstrijd goed en ook snel verlopen is, zeker gezien het aantal deelnemers. Vandaag ook weer genoeg goede prestaties gezien. Ben zelf erg onder de indruk van onze Italiaanse worst Enzo. Sterk op de medley''s en heeft de 70 kg dumble goed onder de knie. Teuntje ging op de medley als een TGV en gaf vandaag zelfs Alex het nakijken, nou ja nakijken was maar 0,1 sec verschil. Natuurlijk mag ik Rubiceps niet vergeten met zijn knappe 230kg squat.

Ook in de lichte groep goede prestaties neergezet. M.n. Chris trok enkele malen mijn aandacht. M.n. zijn goede schouderkracht op de log en 50kg fat dumble vielen mij op.

Iedereen weet nu waar die aan moet werken om volgende maand tijdens de tweede wedstrijd een betere prestatie neer te zetten.

Limburg is getting Strong!!!!!!!!!

Het niveau is beduidend hoger dan vorig jaar!

Damn, ik voelde me hennig klein tussen de Limburgse buffels, het was een mooie dag mannen, ik ben weer aardig gesloopt!

Tot de volgende keer :fire:

• Topic Starter Topic Starter
Mannen ik ben trots op jullie!

Results:

Bear cubs

1. Jeffrey Meex 12pt
2. Chris van Hoeflaken 14 1/2pt (2 onderdelen gewonnen)
3. Maikel Boels 14 1/2pt
4. Fausto Tauro 19pt

Bears
1. Alex Moonen 8 pt
2. Enzo Tauro 28 1/2pt
3. Teun Moors 29 1/2pt
4. Ruben Scheepers 30pt (1 onderdeel niet)
5. Dominique Moonen 31 1/2pt (1 onderdeel niet)
6. Sebastiaan Moonen 38pt (1 onderdeel niet)
7. Maurice Janssen 38 1/2pt (1 (2) onderdeel niet)
8. Mathieu Onderdijk 42pt (2 onderdelen niet)
9. Max Blezer 47pt
10. Johan Caenen 50 1/2pt
11. Dominique Janssen 51pt

Ondanks winterse temperaturen toch mooie pr's gezien. Volgende keer hopelijk iedereen blessure vrij, op en top en alle onderdelen doen. Mooiste moment van de dag: Bunny hop van Dominique Janssen!

Laatst bewerkt:
bunny hop?

Enzo nr. 2? Potverdikkie, die gaat goed The Italian Stalion!

haha okay, geen idee dat i kdat deed maargoed:p

niveau zit erg in de lift, ik ben op alles gruwelijk vooruitgegaan en moet nog steeds het onderspit delven :)

Ja, alla Maple Town.

Je hopje toen je naar de bar huppelde om te squatten. ;)

Maple place toch? haha

Ondanks een miniscule blessure vond ik het een toffe middag! Voor mij een goede opsteker en motivator om weer 's wat te gaan doen. Vooral de explosiviteit en conditie zijn bij mij niet meer wat het was. Voorlopig nog rustig aan, maar ik heb er wel weer zin an!

Goede prestaties ook gezien. Vele jongens zijn goed vooruit gegaan!

Ruben z'n 230 squat (buiten competitie) was toch wel de meest brutale lift van de dag.

Laatst bewerkt:
twas tof om je erbij te hebben eik!

thx Matthieu! Was idd tof dat je er was! Je hebt zelf ook weer aardig wat gewicht versjouwt vandaag!

Klinkt allemaal wel erg tof, ga bijna spijt krijgen..

Terug
Naar boven