XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2011

1. Alex
2. Domie moonen
3. Teun moors
4. Ruben Schepers
5. Jeffrey Meex
6. Enzo Tauro
7. Max Blezer :D
8. Maurice Jansen
9. Tomek Bolesta
10. Sebastiaan Moonen
11. David Panders
12. Dominique Janssen
13. Johan Caenen (uitgevallen )

Serieus, de wedstrijd zat echt SUPER in elkaar. De beste wedstrijd qua organisatie die ik heb gezien in me leven ! top Iedereen die dit geregeld heeft

Johan last gekregen van z'n rug?

voor de geïnteresseerde een kort verslagje :

Sterkste Limburger 2011 :

IFSA size loglift:
1) 120kg :)
2) 125kg fail, viel effe tegen ! te veel last van zenuwen nog
3) 125kg EASY, jammer had ook 130 ingezeten nu =/

5e plek hierop ofzo

Laadrace :
2 Postzakken van 75kg geladen, daarna 20 meter duckwalk met 200kg, BUH ! bij 17 meter ofzo gestrand, plaats geen idee

SMTL giant medley :
125kg Timbers - tot 18 meter gelopen daarna op grip gefailt, k*t, met hookgrip opgepakt en uitgelopen.
320 yoke - 20 meter uitgelopen
Wheelfips - tijd helaas op

Blij dat dat achter de rug was !

Squat :
180kg
200kg
205kg fail, jammer maar had al niet al te veel verwachtingen heb al tijden niet goed kunnen squaten vanwege opgerekte kuiten=/

70kg Monster Dumbbell :
4 reps gehaald, net geen 5, PR Super blij mee :D

Stones :
105kg op 1.70m
120kg op 1.60m
140kg op 1.50 fail, kwam niet hooggenoeg, heb hem 3x omhoog gehaald maar kwam centimeters te kort.

Comment:
Uiteindelijk 7e geworden, gezien mijn minimale voorbereiding echt dik tevreden over het verloop van de wedstrijd.

Hulde aan de organisatie !

Was echt een pracht van een wedstrijd, super organisatie, zo moest elke wedstrijd georganiseerd worden imo!!

Johan last gekregen van z'n rug?

Yep :mad: bij de log kreeg ik al wat seintjes en na een stukje met de duckwalk was het heel naar de klote, had nog mee willen doen maar de farmers bij de medley waren een no-go, de wil was er maar de rug zei keihard neen

Het was jammer dat het zo liep Johan maar het siert je dat je gewoon top het einde bent gebleven :thumbs:

Ik had het voor geen geld ter wereld willen missen mate!

filmpjes??!? :)

die 150 log van Domie blijft ****ing impressive !

Gefeliciteerd Alex!
Die 150 valt wel op van je broer(tje) :eek:

Mooie wedstrijd..........Te warm en overweldigend mooi weer voor dit soort strijd.............Vanaf het eerste onderdeel was de eerste plek was duidelijk vergeven. Echter op het puntje van mijn kruk gezeten voor de strijd om positie twee of drie. Sommige gladiatoren verrasten me en sommige vielen me echter enorm tegen. Al met al een super wedstrijd met ups and downs en wederom goed georganiseerd. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar toch stiekem op mijn krukje blij dat ik in dit weer niet hoefde te strijden tegen deze gladiatoren

beestachtige 150 press van dominique. En Alex 165 is natuurlijk ook leuk haha...

Ik was vandaag op de zonnige markt in Kerkrade getuige van een sportieve en zeer goed georganiseerde wedstrijd. Ik was er samen met Leon Smeets en mijn jongste zoon naar toegegaan. Leon was scheidsrechter bij het buigen, en heeft gelukkig maar heel weinig beurten hoeven af te keuren. De eerste plek in het algemeen klassement was uiteraard geen verrassing en Alex heeft dan ook overtuigend gewonnen door alle 6 de onderdelen te winnen! :clap: :thumbs: :bow: Zijn jongste broer(tje) Dominique werd net zo overtuigend 2e! Voor plek 2 en 3 is overigens keihard gevochten.
Zo werd Teun Moors (winnaar van vorig jaar) 3e, een plek die anders wellicht Ruben Schepers had gehaald maar die helaas door een blessure aan zijn hand een onderdeel moest laten voor wat het was.
Alle deelnemers deden hun uiterste best en gingen zeer sportief met elkaar om en deden elkander aanmoedigen...er hing dan ook haast een familiaire sfeer, waarbij het leuk was om weer vele bekende gezichten te zien :).

Laatst bewerkt:
2upxmy0.jpg

iedereen bedankt

Vandaag sterkste Limburger gedraaid. Na 6 maanden blessureleed eindelijk weer eens een moment om mijn kracht te toetsen. Op de overhead onderdelen weinig in kracht kunnen winnen, maar ondanks dat toch 2x de 70kg dumble kunnen duwen. De medleys ging verder naar verwachting en heb ik in de top kunnen meedraaien. Helaas ging de stones run niet naar verwachting en heb ik punten laten liggen. Desondanks tevreden.

Vandaag een mooie wedstrijd gezien en heb ik met sterke atleten mogen strijden. Iedereen heeft meer dan 100% gegeven en daar draait het om bij strongman en als je daar niet toe bereid bent kun je beter aan de kant blijven zitten.

Respect voor de organisatie, medewerkers en deelgenomen atleten, tot volgend jaar!!!!

332v1n9.jpg

groep: ja wat dan tomek!! hahaha

Wat een vette broekjes ook ! ^^ Dat wilde ik ook nog effe zeggen, die goodybag vond ik ECHT top !

Jongens, ik heb genoten vandaag en het was top georganiseerd! Erg warm wel, maar daar had iedereen last van.

Zelf uiteindelijk toch wel erg tevreden met een 4de plek. Alex en Dominique waren te dominant, dus een 2de plek had er niet in gezeten vandaag. Ondanks dat ik een vette eelt tear na het 2de onderdeel al had opgelopen en het 3de onderdeel daardoor eigenlijk helemaal niet kon doen, toch nog erg tevreden met een 4de plek. Had ik zelf achteraf niet gedacht namelijk!

Mooie dingen gezien vandaag en Limburg heeft erg veel potentie in z'n mars. Dat doet me goed om te zien. Ook jonge leeuwen die steeds meer klaar zijn voor de betere plaatsen!

haha vet filmpje man! zag er bruut en mooi uit die wedstrijd!..congrats iedereen, met whatever!

Terug
Naar boven