Fitness Seller

Sterkste Man 6 April

Drieskuh raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuwwwwwwwwww raaaaaaaaaaaawwwww hihihi...lol

Hallo sportfanaten der strongmansports.
heb zojuist de bevestiging gekregen van de televisie regiseur/producent,dat ze opnames komen maken de wedstrijd,en het zal allemaal dan op maandag 7-april uitgezonden worden op Teevee-Limburg,ben nog met andere televisieproducties in onderhandeling bijv.hart van nederland(SBS6),L1,TV-Limburg-Belgie,tot nu toe wordt er op 2 televisie zenders uitgezonden op loo televisie en Teevee-Limburg,dus atleten en publico kom op met z'n allen en schreeuw jullie het strottehoofd uit jullie lijf en maak er een spectakel van zodat we deze sterkste man sport het beste kunnen promoten.
We gaan er wat moois van maken mensen.
laat ze in de huiskamer maar merken wat ze op die dag in Brunssum gemist hebben.
Brunssum at Sunday the 6th of april the place to be!!
groetjes Roy

Dit is wel cool om te horen ja :D

youve got it right rawplayer;)

Ik ben ook wel te herkennen ;) Als 't een beetje meezit schiet ik wat foto's en ik ben 194 lang en heb kort haar.

Hallo sportfanaten der strongmansports.
heb zojuist de bevestiging gekregen van de televisie regiseur/producent,dat ze opnames komen maken de wedstrijd,en het zal allemaal dan op maandag 7-april uitgezonden worden op Teevee-Limburg,ben nog met andere televisieproducties in onderhandeling bijv.hart van nederland(SBS6),L1,TV-Limburg-Belgie,tot nu toe wordt er op 2 televisie zenders uitgezonden op loo televisie en Teevee-Limburg,dus atleten en publico kom op met z'n allen en schreeuw jullie het strottehoofd uit jullie lijf en maak er een spectakel van zodat we deze sterkste man sport het beste kunnen promoten.
We gaan er wat moois van maken mensen.
laat ze in de huiskamer maar merken wat ze op die dag in Brunssum gemist hebben.
Brunssum at Sunday the 6th of april the place to be!!
groetjes Roy

Hier nog een korte impressie van het werk van TVLimburg.
De HG van vorig jaar met op de achtergrond oa mijn dikke vriend Roy en JulesB. Ook zien we nog enkele beelden van Viking in actie en een pose van mijzelf ;).

HG BRUNSSUM 8 juli 2007

Is er een station in de buurt?
Lijkt me wel leuk om een keer te zien!

EDIT: Oeh, het is vier uur met de trein, ik wacht wel tot 20 april :P

Laatst bewerkt:
Tot en met station Heerlen en vanuit daaruit met de Bus of Trein/taxi naar Brunssum.
groetjes Roy

• Topic Starter Topic Starter
roy brunssum heeft geen treinstation :P voor de rest heb je gelijk

good luck morgen gasten

Dat weet ik toch ook woon al 20 jaar in Brunssum lol

Welterusten mijn lieve kijkbuiskinderen,snaveltjes toe en oogjes dicht.
daaaaaaaaaaaaaag see you tomorrow at the strongest man of Limburgia 2008!!!
the place to be for the giga strongmangame.
groetjes Roy

zo zie je maar kinderen, alcohol leidt tot niets goed !

J/K roy :)

Hoef jij nog niet te gaan pitten,?
it's gonna be a long day tommorrow

Ik ben zeker aanwezig om jullie beeschten in actie te zien.

Terug
Naar boven