AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste man in sept op rtl 7

Bezoekers in dit topic

Ook vergeten:mad: Nog net de medley kunnen zien. Gaan ze de rest volgende week doen! Hufters!
 
was weer een heerlijke uitzending om naar te kijken.
kan niet wachten tot volgende week
 
Lekker niet kunnen zien in België :(
 
Kunnen we dat nog ergens terug zien?
 
Op rtl gemist staat ie ook niet :(
 
Net dat 2e deel gekeken....echt mooi om te zien!
De frustratie van Eric @ de stones. De ontlading van Jan!
Was een mooie finale!
 
Thanks! Het zou best wel stom zijn als het 1e deel niet online komt :(
 
Morgen 18:00 is het weer zover heb de reclame al gezien op tv deze week. Want bij elke tv gids is het weer anders, dus was bang dat er toch niks meer op kwam
 
Zit echt te genieten van de prestaties van BigJ. ook leuk om Lotta weer terug te zien in het veld.
 
Wat was er met BigJ ??
 
Nee, dat stukje heb ik gemist, zat effe op de pot :D
Bij de forward hold stond hij niet met zijn rug en kont tegen de muur aan, en toen hij zich wilde verzetten schoot er iets in zijn rug dus stopte hij er snel mee. Bij het laatste onderdeel vielen er 2 fusten om die hij eerst rechtop moest zetten voor hij door mocht.. Zonde, maar wel goed om Jarno's beestachtige kracht weer eens zien! Had het gisteravond al gezien maar heb stiekem net gewoon weer gekeken..:D
 
Die fustenrace heb ik gezien ja, das gewoon pech.
 
Bij de forward hold stond hij niet met zijn rug en kont tegen de muur aan, en toen hij zich wilde verzetten schoot er iets in zijn rug dus stopte hij er snel mee. Bij het laatste onderdeel vielen er 2 fusten om die hij eerst rechtop moest zetten voor hij door mocht.. Zonde, maar wel goed om Jarno's beestachtige kracht weer eens zien! Had het gisteravond al gezien maar heb stiekem net gewoon weer gekeken..:D

Zo stiekem is dat niet als je het hier verteld... ;)

Zoals Ervin al zei was het platvorm niet stevig. Als je met je rug tegen de wand duwde boog deze achteruit..Ik stond verder naar voren om wat meer achteruit te kunnen leunen. Doordat de wand nog verder naar achter ging moest ik teveel corrigeren. Toen verschoot er een rib en was ik gelijk veel lucht kwijt en concentratie en besef je ook dat een fatsoenlijke tijd er niet in zit..
Met die fusten was gewoon stom.. Ik wou Katona pakken.. En maak zoals ik zei 2 stomme fouten. Vaten niet rechtop en te lang of net te kort vasthouden. Waardoor er nog teveel beweging in de fusten zaten en ze omvielen...
Had er net weer de balen van!! Maar goed 3e plaats is wel lekker na alle shit op sportief en persoonlijk vlak van de laatste maanden..
 
Leuke wedstrijd, idd jammer van die foutjes maarja het moet goed voelen dat je het de internationale top nog steeds lastig kan maken.
 
Back
Naar boven