MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Sterkste man in sept op rtl 7

Ja klopt, maar het is altijd wel gezellig om voor de buis te zitten met een pak Pennywafels.

Hoe droog alex sommige dingen verwoord hahaha schitterend :P mooie stukkie weer :D

ja alex verwoord alles mooi

thnx m'n grip is een goed onderdeel.

Gijs, je was de lichtste deelnemer zeker.

Ja

netjes gijs. alleen niet vallen he bij dat eerste onderdeel :p(van de uitzending van vandaag)

Ik zal je tip de volgende keer in mijn achterhoofd houden oke:p

Die alex is echt een toffe kerel, zit hij ook op dit forum? Gijs had trouwens kk veel geluk gek kon ook heel anders aflopen.

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Mijn arm was redelijk kapot erna en mijn rug had een kissing spine. Maar de adrenaline heeft me de wedstrijd uit doen draaien. Op de weg naar huis kon ik de gordel al niet meer omdoen.

Ik vond het hoogst irritant dat de groep met de rode shirts constant in beeld waren toen richard aan de beurt was.
Ze zouden eigenlijk voor Alex moeten juichen omdat ze zelf ook uit limburg komen.

achja, zag je ook wat voor figuren daarbij zaten?

Denk niet dat Alex zich daar druk over maakt. Hij had een mooie fanclub al achter zich staan. ;)

Ik vond het hoogst irritant dat de groep met de rode shirts constant in beeld waren toen richard aan de beurt was.
Ze zouden eigenlijk voor Alex moeten juichen omdat ze zelf ook uit limburg komen.

Ik wist niet dat mijn familie en vrienden uit Limburg kwamen!!!!

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Wie bedoel je???

Het is niet naar jou en naar jou familie toe gericht Richard.Maar er zaten ook genoeg tussen die wel uit limburg komen. Ik wil er voor de rest ook niks kwaads over kwijt. Diegen weten wel wat ik bedoel.

Ik wist niet dat mijn familie en vrienden uit Limburg kwamen!!!!

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Wie bedoel je???

Ik ga hier geen namen noemen Richard. In ieder geval geen familie van jou hoor!

Maar ik snap wel wat Jeffrey bedoelt. Maargoed, iedereen mag voor iemand juichen en een favoriet hebben. Daar is idd niks mis mee.

Namen : roy van forst/ wiel van boekel/ michel koekoek etc ( fungames ) ... als dit al vrienden van jou zijn wonen ze toch echt in limburg richard ;)

Ja en dat zijn ook vrienden van mij en als Alex zelfs er geen moeite mee heeft !!!!
Ik ben ook vrienden met Alex zelfs samen een wedstrijd gedaan die komt toch ook uit Limburg.
En als jullie allemaal goed hebben gekeken hebben deze mensen in dat rode shirt ook voor Alex geschreeuwd ,kijk even naar de herhaling als hij de wasmachines over moet doen ,maar ja ik snap niet waar mensen zich druk over maken !!!! Vrienden hebben heeft geen grenzen !!!!!!!

Ga niet ouwe wijven hier over man, SM fans zijn voor iedereen toch?
voor wie je gekomen bent moedig je wat extra aan, klaar.
Het is geen voetbalwedstrijd.

Omg wat maakt het nou voor **** uit waar je vandaan komt. Ik ben toch ook niet voor fc groningen, wat een belachelijke redenatie :roflol:

21mt9w7.gif

Het waren multifans ze schreeuwden ook voor mij.

Ja en dat zijn ook vrienden van mij en als Alex zelfs er geen moeite mee heeft !!!!
Ik ben ook vrienden met Alex zelfs samen een wedstrijd gedaan die komt toch ook uit Limburg.
En als jullie allemaal goed hebben gekeken hebben deze mensen in dat rode shirt ook voor Alex geschreeuwd ,kijk even naar de herhaling als hij de wasmachines over moet doen ,maar ja ik snap niet waar mensen zich druk over maken !!!! Vrienden hebben heeft geen grenzen !!!!!!!

Daar heb je helemaal gelijk in Richard.

Denk dat alles weer tezeer uit zn verband wordt gerukt.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Het waren multifans ze schreeuwden ook voor mij.

:cheer:

Terug
Naar boven