XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Sterkste man in sept op rtl 7

-1

Als mensen verdomme de saaitste k*t wedstrijden ere divisie laten zijn zoals als vvv nec etc... dan kunnen ze ook 4 uur in een jaar iets van SM uitzenden !

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

-1

Als mensen verdomme de saaitste k*t wedstrijden ere divisie laten zijn zien als vvv nec etc... dan kunnen ze ook 4 uur in een jaar iets van SM uitzenden !

We moeten niet blij zijn hiermee... we zouden juist ontevreden hierover moeten zijn :p

vind zowieso dat er te weinig aan de strongman wordt besteed en als ze dan ook nog gaan inkorten :mad: nee dat voetbal of voetgolf dat mag wel uitlopen

Miste dat voorstel-intro ook - vond ik toch altijd wel mooi. Vraag me wel eens af wat de meerwaarde is van die jongedames naast de onderdelen (wel leuke dames overigens), ze staan soms zelfs in de weg als je op de tribune zit. Net als kamerplanten tijdens de wedstrijden op tv?? Zal wel weer een beslissing zijn van film producent...

zie het nut van de planten ook niet

die meiden zijn lekker :p
maar een intro is idd leuk om te doen. even kort voorstellen en eventueel wat krachtstats vermelden :D

Zaterdag alweer de laatste uitzending :(

zit weer lekker te kijken, nu even reclame....

Gijs, je was de lichtste deelnemer zeker.

netjes gijs. alleen niet vallen he bij dat eerste onderdeel :p(van de uitzending van vandaag)

weer goede uitzending.
vind t nog steedsvreemd dat ze alex nog zolang met de hercules door lieten gaan.
je zag het toch al vanaf het begin dat t niet goed zat

Die alex is echt een toffe kerel, zit hij ook op dit forum? Gijs had trouwens kk veel geluk gek kon ook heel anders aflopen.

Godver, Ik wist dat er vanavond iets op Tv kwam wat ik moest kijken.

Terug
Naar boven