Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Sterkste man in sept op rtl 7

ik miste wel de intro van de atleten een beetje :p

Ja intro miste ik ook wel............ vond het zowiezo wat saai........ maar zal er ook mee te maken hebben omdat ik zelf negatief in de wedstrijd stond.

Dat was idd wat jammer maar ze moeten ook alles in een bepaalde tijd zien te proppen.

Vond jullie mannen indrukwekkend bezig! Met name Gijs op de deadlift, knappe prestatie hoor, voor iemand die zoveel lichter is dan de anderen!

Ja ik ook. Vond het rommelig beginnen, maar zal wel met het krappe tijdslimiet te maken hebben kwa uitzendtijd.
Voetgolf is n.l. ook een hele belangrijke sport ... :(

:roflol: ik zat te wachten totdat het kwam, had je voetgolf ineens, ik dacht dat het een grap was man!

wel vet om jou en gijs eens op deze manier te zien!

Ja ik ook. Vond het rommelig beginnen, maar zal wel met het krappe tijdslimiet te maken hebben kwa uitzendtijd.
Voetgolf is n.l. ook een hele belangrijke sport ... :(

ik miste inderdaad ook het voorstellen van de atleten.
ben bang dat als volgende week weer voetgolf erop is het weer een korte uitzending zou gaan worden:(

Lijkt me wel leuk om te doen, dat voetgolf...

Het stomme is dat ze van de intro wel film van hebben gemaakt, want ik zag de camera langs alle gezichten gaan toen ze daar in een rij stonden.

Zal wel weer teveel moeite geweest zijn voor RTL om het ook uit te zenden.

misschien volgende week zaterdg :p zou wel leuk wezen

-1

Als mensen verdomme de saaitste k*t wedstrijden ere divisie laten zijn zoals als vvv nec etc... dan kunnen ze ook 4 uur in een jaar iets van SM uitzenden !

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

-1

Als mensen verdomme de saaitste k*t wedstrijden ere divisie laten zijn zien als vvv nec etc... dan kunnen ze ook 4 uur in een jaar iets van SM uitzenden !

We moeten niet blij zijn hiermee... we zouden juist ontevreden hierover moeten zijn :p

Terug
Naar boven