AndroidHealthClinic

Sterkste Man Midden Nederland

Ik doe ook mee!

ik ben er zekker bij dus tot dan 12=6-2011 lopik

Dat is DE Jan Pieter Neuteboom die al wel eens eerder op de finale van Nederland stond.

Wie ben jij dan? Je hebt wel goeie stats zag ik op de forumrecords.

Had, thanks

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

kijk dat zijn berichten.. word een harde strijd, heb er nog meer zin in

Mooizo

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Dat is DE Jan Pieter Neuteboom die al wel eens eerder op de finale van Nederland stond.

Dank u

Ahaaa

Had, thanks

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Mooizo

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Dank u

Je bent nou ook niet echt bepaald zwak te noemen hoor JP;)

Als JP weer op zijn oude niveau is wordt het nog spannend. Ik hoop het JP.
Knallen!!!

jullie hebben het allemaal mis ik hoop dat het spannend word en dat de sterkste zich plaatst.

Ik heb er vertrouwen in.

Ehmmmm......t'is vaak de sterkste die zich plaatst...........toch?

je heb gelijk maar je weet het nooit slimpie

Had, thanks

Mooizo

Dank u

Een 300 Deadlift, 250+ Squat en een 200+ Bench zijn best wel zwak als je erover nadenkt inderdaad. :D

wegens drukte op werk en uitval van collega`s ben ik genoodzaakt deze wedstrijd af te zeggen, heb marcel al een email gestuurd maar als iemand het ook even door wil geven zondag graag, iedereen succes

jammer marcel,

en oja heeft iemand extra paar maat 44 voetbal schoenen te leen, of moetk nou echt geld gaan uitgeven voor 1 wheelflip run?

Mag die van mij wel lenen alleen beetje k*t als we om en om moeten. Is maat 45. Zal ze vanavond ff op zoeken.

kheb al paar geregeld hehe...maar thnx voor aanbod JP

Ik heb ook lopen zoeken, maar kan de mijne niet vinden. Mss liggen ze nog bij mijn ouders ergens in een doos ofzo. Dus JP als het aanbod nog geld wil ik ze wel van je lenen als het kan tijdens de wedstrijd zou ik die van mezelf niet kunnen vinden.

Terug
Naar boven