MuscleMeat

Sterkste Man Midden Nederland

Geen probleem man.

Al iets bekend ?

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 18:05 ----------

Wat ik via hyves heb vernomen, 2e Dennis en 3e Kelvin, beide dus geplaatst voor sm nederland, congrats :thumbs:

Dan Gijs 1ste of JP. Ga ervan uit dat Gijs 1ste is geworden.

Degene die eerste is geworden was al gekwalificeerd anders zou Kelvin zich niet geplaatst hebben...

Ok, grapje. Heb in ieder geval al wel geschreven in G-men zijn log dat 2012 zijn jaar wordt betreffende sterkste man. Dat is dan wel weer logisch ( hopelijk ).

1 kelvin, 2 dennis, 3 gijs

1. Kelvin
2. Dennis
3. Gijs

Jammer van de plaatsing. Ik hoop dat Gijs wel een goed gevoel aan de wedstrijd heeft overgehouden.

Gijs begint op joop zoetemelk te lijken,net buiten de plaatsings prijzen elke x....
Traint zich wezenloos en dan redt hij het weer niet,en knap van Kelvin die toch al zoveel wedstrijden mee doet en zich goed staande weet te houden en nu ook mee mag doen aan de NK...
En Dennis vind ik ook knap want ja hij is ook niet meer piep jong en ik denk dat hij deze x geen kramp heeft gehad en meteen de 2e plaats op eist...

knap van Kelvin en Dennis, gefeliciteerd allebei

Knap van beide zeker, maar er is nog een wildcard toch...

Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

- - -

Ben nu 1e reserve. Goede wedstrijd gedraaid. OP 4 van de 5 onderdelen een topprestatie dus ja dan kun je niet klagen. Alles stenen erop gelegd. De rest staat in mijn log.

• Topic Starter Topic Starter
Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

snelle Doetze, top en weer enorm bedankt he.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 22:58 ----------

Ben nu 1e reserve. Goede wedstrijd gedraaid. OP 4 van de 5 onderdelen een topprestatie dus ja dan kun je niet klagen. Alles stenen erop gelegd. De rest staat in mijn log.

gijs top wat je tegen me zei op de wedstijd

was een topdag, vond het wederom gezellig!, en er is gebeuld dor iedereen en hoe!, publiek had iig een show....en beusekom en kelvin uiteraard gefeliciteerd en verdiend, de monden zijn gesnoerd..respect!

Hey Dennis, gefeliciteerd man, erg knap!

Terug
Naar boven