Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was er gisteren graag bij geweest. @ Dennis en Kelvin: join the club.
Solide wedstrijd gedraaid en een verdiende finale plaats gehaald.
@ Gijs: Keihard door blijven trainen. Want ik denk wel dat je erbij bent op 16 juli.
Ik hoop op een wonder voor mezelf, maar wil alleen maar meedoen als ik m'n titel kan verdedigen. Kans is dus groot dat ik niet meedoe.
Moet ik dus m'n titel weer een jaar in bruikleen doen![]()
veel gelachen ook. Nogmaals congrats voor Kelvin en Dennis! Gijs natuurlijk een zeer mooi wedstrijd gedraaid, jammer van die derde plaats maar toch mooi!snelle Doetze, top en weer enorm bedankt he.
---------- Post added zo 12 jun 2011 at 22:58 ----------
gijs top wat je tegen me zei op de wedstijd
Was er gisteren graag bij geweest. @ Dennis en Kelvin: join the club.
Solide wedstrijd gedraaid en een verdiende finale plaats gehaald.
@ Gijs: Keihard door blijven trainen. Want ik denk wel dat je erbij bent op 16 juli.
Ik hoop op een wonder voor mezelf, maar wil alleen maar meedoen als ik m'n titel kan verdedigen. Kans is dus groot dat ik niet meedoe.
Moet ik dus m'n titel weer een jaar in bruikleen doen![]()
Heb Alvleesklier ontsteking gehad. Ben net een aantal dagen uit het ziekenhuis. Zaterdag moest ik nog een dag terug.
Ben door dit alles in 2 weken tijd zo'n 10-11kg afgevallen en dus is de topvorm waar ik in verkeerde als sneeuw voor de zon verdwenen.

de foto's vna sterkste man midden nederland (echt kampioenschappen gekke bekken trekken)
http://www.flickr.com//photos/foutecross/sets/72157626945759192/show/

Poeh dat zijn stuk voor stuk mooie pics! zal wel een duur toestel zijn![]()
\
Zijn zeker mooie foto's!
Heeft niet veel te maken met de prijs van het toestel maar meer met wat je wil laten zien; close-up of geheel en natuurlijk de prijs van de lens.
Maar wel mooie en goede foto's!