AndroidHealthClinic

Sticky Sterkste man op Eurosport

ATM mogen wij misschien erbij als helper ofzo :roflol:

Nope, ik was er jammergenoeg niet bij maar bij de loglift zag je de hele tijd Stefan en David op de achtergrond, Maurice en Florrent heb ik ook gezien en meen een glimp gezien te hebben van Max en Fausto

Die yoke heeft 'em idd veel punten gekost, jammer

Daarom hebben we dit topic! ;)
ik heb het opgenomen en vanochtend nog eens gekeken,ik heb stefan en david nu ook gezien.
en bij die yoke zag ik diedier ook.
florent niet opgelet,welk odd?(je kunt er nogthans niet naast kijken:D)
die andere ken ik niet zo

ik heb het opgenomen en vanochtend nog eens gekeken,ik heb stefan en david nu ook gezien.
en bij die yoke zag ik diedier ook.
florent niet opgelet,welk odd?(je kunt er nogthans niet naast kijken:D)
die andere ken ik niet zo

Didier heb ik idd ook nog gezien, zal er vast nog wel een paar vergeten zijn :P

Florent stond naar het einde toe erbij, dacht bij de framecarry maar ik kan me ook vergissen

@laantje, het voordeel hier in België is dat er amper iets goeds op tv is :D

Dinsdag 22 Juni 2010
18:56 STERKSTE MAN: Champions League (19:56)

Ik hoop geen herhaling.

19:15u volgens tv gids van RTL, zet hem wel op tijd op Eurosport dan zien we wel hoe laat het begint.

Nog een keer Finland, herhaling.

Ik weet niet meer juist waar ik het heb gelezen (dit of een ander topic) maar het lukt inderdaad om te kiezen tussen Nederlandse en Britse commentator. Goeie tip was dat, de Britse versie is wel beter :)

Deze had ik nog niet gezien wel leuk om te zien :)

nu CL duitsland, vanavond om 20.14 CL Finland

Vrijdag 02 Juli 2010
20:15 STERKSTE MAN: Champions League Ierland (21:16)

mooie wedstrijd, jammer dat Kevin Nee niet zo heel goed meer scoorde na het eerste onderdeel. Wel mooie strijd tussen Terry hollands en Zydrunas Savickas. Terry Hollands is wel een stuk sterker geworden, tenminste ik weet nog dat hij bij de WSM rond de 6de plek haalde

Ja, jammer dat Hollands dit jaar niet aan WSM mee kan doen omdat hij pas zijn biceps heeft afgescheurd. Hij was een kandidaat voor een toppositie geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond 22:30 CL Ierland?

Thnx ga het kijken :) als het dezelfde als de vorige keer is vind ik het niet zo erg want ik had het eerste en het laatste onderdeel gezien

wat is dit voor gay worstelen nu weer..

Hopelijk is het zo afgelopen :) ik haat dat nep worstelen -_- doet het echt of doe het niet

begint over paar mins

is begonnen, thanks voor de info !!

lekker wijffie zeg die presentatrice!

Terug
Naar boven