MuscleMeat

Sticky Sterkste man op Eurosport

Volgens mij is het 1x25kg en 2x12.5 hoor
Dat dacht ik ook.
Vorige wedstrijd dat ik keek zei de commentator geloof ik dat het 2*25kg was, maar die commentator...
In elke hand 25kg gedurende een minuut in front hold houden... Ik heb natuurlijk niet zulke sterke schouders, maar kan me amper voorstellen dat de toppers ZOveel sterker zijn (bij veel andere onderdelen is het verschil toch duidelijk een pak kleiner).

Die commentator is soms echt van het padje af

Met de farmerswalk, ze waren 2 x 160. Later waren ze volgens hem 2 x 120 en maar liefst 360 kilo totaal. Pipo.

hm ik dacht ook 25 kg per hand... ?

Nowai @25kg/hand :P

Hmm, raar dat Alex dan oefende met 1x25kg en op wedstrijd grote namen achter zich kon laten ...

Volgens mij is het 1x25kg en 2x12.5 hoor

Mmm naja het kan ik dacht een keer te horen 2x25kg in een aflevering maarja wie weet verspraken ze zich wel zoals gewoonlijk. Maar 2x12,5kg vind ik niet bijster veel in verhouding met alle andere hold events

Degene die 2x25kg langer als 10 seconden voor zich kan houden krijgt van mij 100 euro.

Forward hold is 2*12 1/2kg In Big Z classic was het 1*35 kg. En pittig zat! Gemiddelde tijd zit rond de 50 sec.

Big Z en Katona zijn heer en meester op dit onderdeel, dus niet de zwakkere die dit winnen. Een Fin en ik zijn de enige uitzonderingen hierop. Maar ik denk dat ik wel weet waar dat gevoel vandaan komt. Het is namelijk een onderdeel wat moeilijk te trainen is. Het onderdeel past je of past je niet!

Ik hoor vaker onder de jongens dat ze het onderdeel ruk vinden, maar dat is waarschijnlijk omdat ze het niet goed kunnen en veel punten verliezen. Naar mijn mening raakt het de originele bedoeling van oerkracht in de Sterke Man sport en het is 1 van de oefeningen die echt het meest pijn doet. Uiteraard zijn er meer spectaculaire oefeningen!

Tip voor het onderdeel: wanneer het publiek op een digitale klok mee kan kijken, maakt het dit best spannend.

Wat zijn eiwitshakes?
wat doen die?
Waar kun je ze kopen?

Ze hebben wel nare bijwerkingen houd dat in de gaten.

Vandaag om 21u15 CL Litouwen (als het goed is)

Mooi filmje hierboven !

Gaat normaal meteen beginnen, Big Z classic, staring Alex Moonen :D

jaja

Terug
Naar boven