AndroidHealthClinic

Sterkste man, trainningsschema/oefeningen?

Evolving

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Ik ben al een paar jaar gefascineerd door 'de sterkste man' wedstrijden. Ik ben nu zelf 1 jaar sirieus aan het trainen geslagen in de sportschool. In het begin met een schema van de sportschool zelf, en later ben ik overgestapt op een schema dat voor mij was gemaakt door een andere fitness instructeur.

Nou is mijn vraag, hoe kan ik op het niveau komen van die beren die aan die wedstrijden meedoen? Moet ik een ander schema gaan volgen? Andere oefeningen?

Wat voor schema volg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ma: Borst - Triceps
Wo: Rug - Biceps
Vr: Benen - Buik

geen schouders?

denk wel dat shoulder press essentieel is. als je ze die stenen van 180kg omhoog moet drukken

Bel sanca ff , die weet het vast wel..........

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, was laat gisteren dus reageerde wat haastig. Aangezien ik aan de tip van 88ja veel heb ga ik verder niet mijn hele trainingsschema hier plaatsen beetje overbodig.

Zie dat die schema's voornamelijk bestaan uit de grote 3 en wat toegevoegde oefeningen. Is dit bevorderlijk voor mijn groei, omdat ik nu al 8 maanden met hetzelfde schema bezig ben die wat meer gevarieerd is dan de powerlifting schema's?

Sorry, was laat gisteren dus reageerde wat haastig. Aangezien ik aan de tip van 88ja veel heb ga ik verder niet mijn hele trainingsschema hier plaatsen beetje overbodig.

Zie dat die schema's voornamelijk bestaan uit de grote 3 en wat toegevoegde oefeningen. Is dit bevorderlijk voor mijn groei, omdat ik nu al 8 maanden met hetzelfde schema bezig ben die wat meer gevarieerd is dan de powerlifting schema's?

Dus je wilt tips, maar wilt geen informatie geven waar we die tips op kunnen baseren? Wat wil je dan van ons?
De grote compounds zijn met dat doel je grote vriend. Isolatieoefeningen hebben voor als je net een jaar bezig bent een relatief kleine rol omdat functionele kracht is wat je nodig hebt. En voornamelijk veel eten, hoog in proteine.

Terug
Naar boven