Fitness Seller

Sterkste man van Bruisend Brielle

oh ****ed up dan.
Haal me dan maar van de lijst af.
Ik wil namelijk wel ergens voor trainen.
En dan niet voorbereiden voor iets wat misschien niet doorgaat:-(

Had ik gelijk een vraag aan jou Gijs:
Ik ben bezig met een home gym, en zit met een paar vragen.
Weet jij hoe ik aan een swiss bar kom?
Hoe heb jij je fatbar gemaakt, en zit daar knurling of tape op?
Of is ie gewoon glad?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb me ong. 2maanden geleden al opgegeven.
Hoe zit dat nou precies Roy?
Raynor, Je hebt je 2 maanden geleden telefonisch opgegeven voor Muscle Beach. Toen zat Muscle Beach helemaal vol en heb ik al aangegeven dat ik je alleen op de reservelijst kwijt kon, maar misschien dat dit niet helemaal duidelijk is overgekomen.

Omdat Muscle Beach niet door gaat hebben we alle deelnemers hieraan benaderd voor Sterkste Man van Brielle. Aangezien iedereen gewoon wou meedoen op deze andere locatie met een andere datum, moest ik je wel op de reservelijst houden.

Wel heb ik mezelf al van de deelnemerslijst afgehaald. Deels omdat ik moeite heb met het idee dat ik deelneem aan een wedstrijd die ik zelf organiseer, waardoor ik niet 100% gefocussed kan zijn op de wedstrijd, deels om ruimte te maken en zo de reservelijst kleiner te maken.

Je bent de eerste (en enige) op de reservelijst. Van wat ik begrijp van andere wedstrijden, zijn er altijd wel deelnemers die afzeggen of niet komen opdagen ivm blessures en dergelijke. Ik zou het dan ook wel prettig vinden als je op de reservelijst zou willen staan, maar als je daar definitief van af wilt, dan heb ik daar wel begrip voor.

Stuur me maar ff een PM of bel me maar. Je hebt mijn nummer.

Doe jij niet meer mee Roy? Zie je niet meer op de lijst staan.
Zie mijn antwoord hierboven.

Ik zal toch weer eens events moeten gaan trainen anders sta ik straks nog voor lul daar :o

oh ****ed up dan.
Haal me dan maar van de lijst af.
Ik wil namelijk wel ergens voor trainen.
En dan niet voorbereiden voor iets wat misschien niet doorgaat:-(

Had ik gelijk een vraag aan jou Gijs:
Ik ben bezig met een home gym, en zit met een paar vragen.
Weet jij hoe ik aan een swiss bar kom?
Hoe heb jij je fatbar gemaakt, en zit daar knurling of tape op?
Of is ie gewoon glad?

Swiss bar kun je mss bestellen bij Choice of champions en in ieder geval bij die zaak in Engeland waar ik mijn safety bar squat vandaan heb. Zal even kijken voor het adres daarvoor maar het staat ergens in mijn log toen ik die SSQ kreeg.

De fatbar heb ik er 3. Een 50mm stuk massief staal (kleine fatbar van 1m70) waarop ik 2 ringen heb gelast. Is glad heb ik gewoon met velgenlak beetje gespoten tegen roest.

De 60mm axle is een massief stuk staal van 60mm waarop 2 sleeves van een olympische barbell zijn gelast. De ringen heb ik gemarkeerd met tape.

Dan heb ik nog een 50mm axle van 3mm dikke gegalvaniseerde buis. Deze heb ik waar normaal bij een bar knurling zit voorzien van sporttape.

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Hier is nog het adres

[Link niet meer beschikbaar]

Groet Gijs.

hey man, het is denk ik niet doorgekomen bij mij dan.
Maar goed hou me maar op de lijst.
Vraag me wel af wanneer ik het weet of het doorgaat.
Niet op de dag zelf denk ik!

En Gijs thnx man begin eerst wel met een steigerpijp met kraagjes.
Kijken hoeveel gewicht dat kan houden.
Jij zei dat je het gebruikte voor deads en bicep curls voor gripkracht toch?

Laatst bewerkt:
Gebruik het voor alles. Een fatbar heeft veel meer voordelen zoals grotere spanning bij presses. Zoek eens wat artikelen op over de fatbar. Is ondertussen aardig wat geschreven over het nut ervan.

Ik weet niet of mijn afmelding goed is aangekomen bij Roy (Hyped) aangezien ik nog geen reactie heb gehad. Bij deze meld ik mij nogmaals af.

• Topic Starter Topic Starter
Door het afmelden van Mark, hebben we nu een lege reservelijst. Wel zit het deelnemersveld nog helemaal vol.

Ik heb nog een kandidaat voor de reservelijst.

Direnc King.

Waar ligt Briele eigenlijk ergens?

ga ik: hup roy hup roy roepen!:)

ze zei: ik hoop dat ik het uit mijn strot kan krijgen:)

Terug
Naar boven