AndroidHealthClinic

Sterkste man van Bruisend Brielle

ik wil sanca wel eens in een wedstrijd verslaan!

Duur (1) : 1h57
Afstand: 212 km

En dan ben ik nog niet ter plaatse... Gaat 'em niet worden vrees ik, voor die meet bij Gijs vond ik het nog net doenbaar maar voor een wedstrijd vind ik het net te ver weg, dan ben ik murf als ik daar aankom man :o

Dan kom je toch een avond van te voren, en dan pak je daar een hotel! ;)

Zou wel heel erg stoer zijn!

hahaha sanca watje je durft niet!!!!

:jk:

Roy ik zal even tegen mijn broertje melden dat zijn trainingspartner die bij mij al wel eens onderdelen heeft gedaan dan een plek kan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Roy ik zal even tegen mijn broertje melden dat zijn trainingspartner die bij mij al wel eens onderdelen heeft gedaan dan een plek kan krijgen.

Dat zou wel mooi zijn, want je broertje heeft afgezegd, dus op dit moment hebben we nog maar 12 deelnemers.

Dan pak ik hem wel voor je :D

Trouwens, wie is er scheids?

Zal Direnc vragen, maar weet dat die volgende week op vakantie gaat... dus weet niet of die dan al terug is?

Andere mensen die mee willen doen dit is je kans! GEEF JE OP!!

ja ik wil op zich wel meedoen maja die yoke ga ik dan sowieso niet doen!! dat staat ook beetje raar tog :P en boom word ook niet veel dan!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

dus als jullie het goed vinden dat ik de yoke laat staan doe ik mee :P hehe

ja ik wil op zich wel meedoen maja die yoke ga ik dan sowieso niet doen!! dat staat ook beetje raar tog :P en boom word ook niet veel dan!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

dus als jullie het goed vinden dat ik de yoke laat staan doe ik mee :P hehe

ik heb ook nog nooit 280 yoke gelopen dus maakt niet uit.

ik heb ook nog nooit 280 yoke gelopen dus maakt niet uit.

ja ok, ik heb zaterdag met 190 gelopen en dat was al ongelooflijk zwaar voor mij, en met rug ga ik 280 zeker niet proberen :P tja wil wel ff eronder gaan staan voor het publiek :P hehe maar daar houd t mee op :P

• Topic Starter Topic Starter
Heb van Gijs begrepen dat Hans en Jaimy ook meedoen.

Morgen komt er een stukje in de regionale sectie (Voorne-Putten-editie) van het Algemeen Dagblad.

Onderdelen zijn nagelopen. De farmers heb ik met broertje dikke hoeken in gezet zodat ze nagenoeg onbreekbaar zijn. Mijn lastrafo vandaag kunnen repareren en de lassen op de yoke nagelopen en nog een las bijgewerkt van een loadingpin. De lastrafo zal ook op de wedstrijd aanwezig zijn just in case. Ben er nu vrij gerust op dat ik zover mogelijk eventuele problemen heb opgevangen.

nice!

wie is eigenlijk speaker? jij gijsje?

Terug
Naar boven