Fitness Seller

Sterkste Man van Friesland

Och och ik ben al lid van de Kelvin fanclub. Maar ik ben lid van de fanclub van velen. Er zijn er maar weinig die ik het niet gun en dat weet iedereen ook wel. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en op dit forum mag dat ook best gezegt worden. Idd Kelvin heeft nog een heel lange weg te gaan vooral qua techniek maar hij werkt er nu hard aan.
Of hij idd die aanleg heeft die ik denk dat ie heeft zien we dan wel weer. En Jan kijk eens naar de pa van Kelvin en vraag je dan af hoe hij zo zwaar kan worden. Ik bedoel kijk ook eens naar de pa van Jarno.[/QUOTE

Hahaha,nog een fan,hahaha.

je hebt wel gelijk daarin gijs,maar ik weet beter.

je kan wel 20 gehaktstafen ten,je word daar niet sterker van,al1 van chocomelk,hahahaha:)

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

[/COLOR]

Nah jah gaan we weer!hoezo?,jij beschuldigt iemand anders van doping gebruik op het internet,dat is niet zo netjes.Dat heb ik niet gedaan.

Jij zegt van niet,dus ik verdedig me,hahaha

Jij vind volgens mij geen een wedstrijd goed genoeg.
En over dat gebeuren van kelvin en Pablo om die beker weet jij ook wel van.

En over dat kuren,als dat waar is dan had ik mij vergist dacht dat hij naturel was.
Dat zou zn uitslagen wel minder impressive maken.

En je kan moeilijk ontkennen dat er over kuren en SM moeilijk wordt gedaan

Ja! dat opstootje toen kelvin zo moeilijk deed dat hij niet in de prijzen viel.... De regels waren van te voren bekend! En hij heeft zich zeer onsportief gedragen toen. En Pablo heeft zonder enige twijfel toen de beker aan kelvin gegeven uit sportiviteit.... omdat het kind overal tegen aan aan het trappen was! bedoel je dat?

En waarom kun jij het bv. niet accepteren dat sommige mensen niet willen praten over of ze kuren of het gedaan hebben...... Ze zijn jou of andere mensen niets verplicht om daar over uit te wijden.

Want als ze keihard roepen dat ze niet kuren hebben ze de schijn tegen.... Maar als ze er eerlijk voor uitkomen dan worden ze er alsnog op afgerekend...

Dus kansloos dit.

Dus omdat jij een lijstje wil hebben over wie er gebruikt of niet, moet iedereen maar even met de billen bloot?

Ja! dat opstootje toen kelvin zo moeilijk deed dat hij niet in de prijzen viel.... De regels waren van te voren bekend! En hij heeft zich zeer onsportief gedragen toen. En Pablo heeft zonder enige twijfel toen de beker aan kelvin gegeven uit sportiviteit.... omdat het kind overal tegen aan aan het trappen was! bedoel je dat?

En waarom kun jij het bv. niet accepteren dat sommige mensen niet willen praten over of ze kuren of het gedaan hebben...... Ze zijn jou of andere mensen niets verplicht om daar over uit te wijden.

Want als ze keihard roepen dat ze niet kuren hebben ze de schijn tegen.... Maar als ze er eerlijk voor uitkomen dan worden ze er alsnog op afgerekend...

Dus kansloos dit.

Dus omdat jij een lijstje wil hebben over wie er gebruikt of niet, moet iedereen maar even met de billen bloot?

wil ie graag,hahaha

sterkste man; Jij zegt van niet zei:
Ik dacht van niet!Kan mij vergissen! Ik weet niets zeker tot iemand voor me staat en een aantal ml's AS in zn reet duwt.
roddels heb je altijd als je sterker bent dan de rest,moet jou vast bekend klinken?!

Ik dacht van niet!Kan mij vergissen! Ik weet niets zeker tot iemand voor me staat en een aantal ml's AS in zn reet duwt.
roddels heb je altijd als je sterker bent dan de rest,moet jou vast bekend klinken?!

Jij boort de discussie over aas toch zelf weer aan joh!

Probeer de rollen nu niet om te draaien...

En kelvin is naar jou weten clean zeg je?.... ben jij er dan altijd bij als kelvin in zijn blote kont staat om te controleren dat hij er geen spuit in jenst?

Dus kansloos dit.

jongen je denkt voor mij dat moet je niet doen.
Je hebt al werk genoeg aan je eigen denkwijze lijkt mij.

Ik hoef geen lijstje en dat weet je dondersgoed!
En ik doelde inderdaad op dat gezeik met die beker,waarin in kelvin inderdaad zeer onterrecht bezig was.

Het gaat mij er om dat Jan wel op internet zegt dat hij en andere mensen zeker weten dat Kelvin kuurt.Dus hij gaat buiten zijn wil om met de billen bloot nu.
Hij heeft dus niet de kans om te ontkennen want Jan weet het zeker,terwijl Jan zelf wel kan ontkennen,das niet eerlijk of wel?!

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

jij niet? hahaha,je zegt net dat er 3 zijn,hahah,domkopke

Ik noem toch geen namen?Ik heb hier gelezen uit eigen naam van die persoon dat hij wel gebruikt heeft.
Die persoon kiest er zelf voor omdat bekend te maken,met alle gezeik van dien.
Jij ontneemt Kelvin die kans toch met jouw bewering of is dat niet zo?

Jij boort de discussie over aas toch zelf weer aan joh!

Probeer de rollen nu niet om te draaien...

En kelvin is naar jou weten clean zeg je?.... ben jij er dan altijd bij als kelvin in zijn blote kont staat om te controleren dat hij er geen spuit in jenst?

LEES nou toch eens!!
Ik dacht het!Heb al 3x gezegd dat ik het dacht!!DACHT!!denken is iets anders dan zeker weten!

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

HAhaha,ik zal je dit ff zegen joggie.jaloers zijn is een fout iets.je hebt t of je hebt t niet.

waaruit blijkt mijn jaloezie?

En ik doelde inderdaad op dat gezeik met die beker,waarin in kelvin inderdaad zeer onterrecht bezig was.

Het gaat mij er om dat Jan wel op internet zegt dat hij en andere mensen zeker weten dat Kelvin kuurt.Dus hij gaat buiten zijn wil om met de billen bloot nu.
Hij heeft dus niet de kans om te ontkennen want Jan weet het zeker,terwijl Jan zelf wel kan ontkennen,das niet eerlijk of wel?!

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Ik noem toch geen namen?Ik heb hier gelezen uit eigen naam van die persoon dat hij wel gebruikt heeft.

Ik genoeg aan mijn eigen denkwijze?.......echt slap gelul wat jij hier allemaal hebt.

Ik zeg alleen,ik weet wel beter,mijn menig,mijn gevoel erover.,en meerdere,dat weet ik

sterkste man; Ik zeg alleen zei:
mijn menig,mijn gevoel erover[/B].,en meerdere,dat weet ik

maar lieve sterke jan
Ik doe toch niet anders?
Ik dacht en had niet verwacht dat hij zou kuren.
Het is niet eens mijn menig want die heb ik hier niet over.
Het was puur een gedachte,
Zoals jij denkt dat het wel zo is,zo denk/dacht ik dat het niet zo is.

Echt een sneak ben je eigenlijk... en dit heb je vaker gedaan.... eerst suggestie wekken over vermeend aas gebruik en een discussie uit lokken......

Om zo dingen los te krijgen....en de dingen om draaien

Dat noemen ze bij ons judas streken!

ik kan er niks anders van maken.

petrof Ik genoeg aan mijn eigen denkwijze?.......echt slap gelul wat jij hier allemaal hebt.[/QUOTE zei:
ja je praat voor mij.
Je zegt dat ik lijstjes wil hebben van mensen die kuren.
Jij zegt dat ik dat wil,terwijl jij onmogelijk kan weten wat ik wil.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Echt een sneak ben je eigenlijk... en dit heb je vaker gedaan.... eerst suggestie wekken over vermeend aas gebruik en een discussie uit lokken......

Om zo dingen los te krijgen....en de dingen om draaien

Dat noemen ze bij ons judas streken!

ik kan er niks anders van maken.

hoezo sneak?
Ik suggesteer niets?Ik dacht gewoon dat Kelvin naturel was.
Meer niet.
Je moet niet meteen weer zo'n drama van maken.

ja je praat voor mij.
Je zegt dat ik lijstjes wil hebben van mensen die kuren.
Jij zegt dat ik dat wil,terwijl jij onmogelijk kan weten wat ik wil.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

hoezo sneak?
Ik suggesteer niets?Ik dacht gewoon dat Kelvin naturel was.
Meer niet.
Je moet niet meteen weer zo'n drama van maken.

Weer zo'n drama?......... Ik maak geen drama hoor, als ik drama maak dan merk je het wel hoor.

kom op man! ga slapen joh!

:popcorn::zuip::pepsi:

Oh ja by the way net 130 loglift bitches.

Dit is toch het sterkste man van Friesland 2009 topic? Beetje jammer. Gijs goedzo! Tot volgend jaar ;)

Terug
Naar boven