knorretjek
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we hebben de boom gewogen en is inderdaad 10 kg lichter , dus het was 141 kg peter.
we hebben de boom gewogen en is inderdaad 10 kg lichter , dus het was 141 kg peter.
Daar zal dan wel die boom van Wout mee bedoeld worden lijkt me toch?

haha de dead lift was iets hoger vanwege de banden die was volgens mijn weten 39 cm
de stenen waren 85kilo 120kg 140kg 155kg en 170kg
en de boom leeg weegt 80kg op de gram nauwkeurig heb ik zelf laten maken en wegen bij een bedrijf en de stenen heb ik zelf ook gewogen
dus die kloppen wel dit keer peter haha
groeten arno
trainse peter haha ik ga vanmiddag of vanavond wel weer ff prutsen
groeten arno[/QUOTE
Hahaha,krijgen we dat weer,dat de boom 141 woog,nou,stelletje clowns ik en Arno weten,dat die boom echt wel 151 woog.
maar goed,zal wel weer niet gegunt zijn,een pr en fries record.
trainse peter haha ik ga vanmiddag of vanavond wel weer ff prutsen
groeten arno[/QUOTE
Hahaha,krijgen we dat weer,dat de boom 141 woog,nou,stelletje clowns ik en Arno weten,dat die boom echt wel 151 woog.
maar goed,zal wel weer niet gegunt zijn,een pr en fries record.
Haha ik weet ook niet hoe ze daar bij kwamen hoor....... laat nu net de boom zijn waar ik geen twijfels over had haha.....
Ik ouwehoerde maar wat maar ik heb nooit mijn twijfels gehad over het gewicht van die boom hoor........ Ik ken die hele gozer niet eens.
En ik gun je dat fries record meer dan wie dan ook jan...
gr. peter
Haha ik weet ook niet hoe ze daar bij kwamen hoor....... laat nu net de boom zijn waar ik geen twijfels over had haha.....
Ik ouwehoerde maar wat maar ik heb nooit mijn twijfels gehad over het gewicht van die boom hoor........ Ik ken die hele gozer niet eens.
En ik gun je dat fries record meer dan wie dan ook jan...
gr. peter
Peter,maatje.ik val jou ook niet aan hoor.
maar die gast,die dit zegt,moet maar eens deze boom proberen,dan breekt ie vast al zijn botjes,hahaha.
maar als er iets klopt,is het indd de boom,en de stones,die zijn gewogen,waar ik bij was.
deadlift is indd ander verhaal,ik zal nooit never 340 doen,met deadlift gewoon.
mijn pr vanaf de grond is 310,dus ik had m ook liever vanaf de grond,want daar train ik altijd op.
groet uit het mooie friesland peter,ik zie je![]()
Peter,maatje.ik val jou ook niet aan hoor.
maar die gast,die dit zegt,moet maar eens deze boom proberen,dan breekt ie vast al zijn botjes,hahaha.
maar als er iets klopt,is het indd de boom,en de stones,die zijn gewogen,waar ik bij was.
deadlift is indd ander verhaal,ik zal nooit never 340 doen,met deadlift gewoon.
mijn pr vanaf de grond is 310,dus ik had m ook liever vanaf de grond,want daar train ik altijd op.
groet uit het mooie friesland peter,ik zie je![]()
Je weet dat ik altijd scherp ben in mijn uitspraken.... maar ik wardeer jullie prestaties altijd! En wat betreft die gozer?
Ik weet denk ik al wie dat is ik heb zijn geschiedenis eens even bekeken en hij loopt wel meer te stoken hier op het forum en is met nog een andere naam actief.....
Maargoed ik heb die boom zelf volgens mij ook meerdere keren in handen gehad en weet wat dat kreng weegt haha