XXL Nutrition

Sterkste Man van Friesland

Ach weet je.....

Samengevat: iron devoted zegt dat kelvin nog meer krediet moet krijgen, ook om het feit dat hij denk dat hij OOK nog eens clean is. En dat hij waarschijnlijnlijk 1 van de besten van nederland word.

Ik vind: dat kelvin al genoeg krediet krijgt en ik niet weet of hij wel of niet gebruikt (kan me ook niks schelen). En ik denk dat hij niet 1 van de besten van nederland word.

Punt!

Ach weet je.....

Samengevat: iron devoted zegt dat kelvin nog meer krediet moet krijgen, ook om het feit dat hij denk dat hij OOK nog eens clean is. En dat hij waarschijnlijnlijk 1 van de besten van nederland word.

Ik vind: dat kelvin al genoeg krediet krijgt en ik niet weet of hij wel of niet gebruikt (kan me ook niks schelen). En ik denk dat hij niet 1 van de besten van nederland word.

Punt!

:)

geloof dat dit meer een topic over kelvin is aan t worden dan over de wedstrijd

Vraagje tussendoor: Weet iemand waar Emile Veenstra is geeindigd? Was ik even benieuwd naar.

Wat is de complete uitslag?

wat was dat met die beker?

hey gijs 130 super moet ik toch weer 10 om hoog met de boom haha
en waarom lult iedereen nou niet eens onder zijn eigen naam weten we ook wie wie is nou maar ja is mij wel goed ik weet dat petrof peter is dat zie je zo haha alleen die straal zal wel niet kloppen toch? haha

nou ja groeten arno

en wietse ik zeg ook wat ik denk maar de eerste keer heb ik me gekwalificeert voor nederland
en de tweede keer via een wildcard doordat ik eerste reserve was dus volgens mij wel terecht en ik doe mn best daar en meer kun je niet doen

nogmaals groeten arno

ok jan ben benieuwd haha

groeten arno

BAHHHHH wat een geneuzel, lijkt hier RTL boulevard wel, alleen maar geschreeuw over die en die, ga eens leuk met elkaar om of zeg het de persoon recht in het gezicht, beetje laf op deze manier. Als het wereldje van het SM er zo telkens aan toe gaat, tjemig, Groetuh, en oja zondag vergeten want je was alweer gevlogen, Lok winske Jan, en Arno do ek mei dien tredde plak, du Highlander

het is wel een geneuzel om te lezen maar toch heeft t wel wat.
het roept wel weer gespreksstof op

Terug
Naar boven