Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij klopte Peter ook op dat onderdeel?
Super prestatie dan iig Bryan gaat rechtstreeks richting nk nivo
Hoeveel deelnemers waren er btw?
ivo 2 Comming man!
bryan 5 Talent zonder aanleg, maar met 100% attitude![]()
16 deelnemers
peter en nomco trokken ook nog 430kg was een licht aanvoelende bak zoals ik daar heb gehoord
maar goed ik vind dat bryan gewoon de beste deadlifter was van die dag!kleintje weegt net 100kg en tilt naturel bijna netzoveel als de veel zwaardere oudere users?!!
Niet nodig dat laatste, beetje respect houden graag.opzich heeft hij best aanleg...vind een yoke run met 350kg nou niet bepaald slecht..niet iedereen hoeft 150kg te wegen om goed mee te kunnen doen met strongman!

Niet nodig dat laatste, beetje respect houden graag.
Iedereen traint er hard voor, toch?

niet nodig daar vergis je je toch wel echt in!!
jij weet net zo goed als ik dat als je gebruikt dat je daar sterker van wordt,dus als je naturel net zoveel tilt maakt dat wel degelijk verschil...
wat niet weg neemt dat iemand die spuit ook keihard moet trainen

maar als ik je nou zeg dat ik van 2 mensen persoonlijk heb gehoord dat ze gebruiken
en dat er meer naturel daar rond liepen dat weet ik ook!
maar als die ecto zonder juice mensen der uit trekt die wel juicen dan is dat wel extra cool imo

16 deelnemers
peter en nomco trokken ook nog 430kg was een licht aanvoelende bak zoals ik daar heb gehoord
Kan nou ook weer niet zeggen dat hij een ecto is ofzo met 100 kilo op 1,80m.maar als ik je nou zeg dat ik van 2 mensen persoonlijk heb gehoord dat ze gebruiken
en dat er meer naturel daar rond liepen dat weet ik ook!
maar als die ecto zonder juice mensen der uit trekt die wel juicen dan is dat wel extra cool imo