XXL Nutrition

Sterkste man van Groningen

Ik kom ook langs als het meezit.

Succes aan alle deelnemers!

Ik moest eerder weg... maar leuke wedstrijd om te zien wel, duurde alleen een beetje lang (3 uur voor de eerste 3 onderdelen). Het begon toen ook net te regenen, en gezien wat ik onderweg nog op mijn auto kreeg was dat heel erg jammer.

PS: Holy shit @Bryan, die komt er wel :)

Uitslagen?

peter 1
ivo 2
bryan 5

voor de rest...who cares!
was vet mooi om te zien hoe die kleine ecto (bryan) iedereen klopte bij de deadlift bak..hij trok gewoon ff 410kg..zoveel verbaasde gezichten!

Hij klopte Peter ook op dat onderdeel?

Super prestatie dan iig Bryan gaat rechtstreeks richting nk nivo:P

Hoeveel deelnemers waren er btw?

Hij klopte Peter ook op dat onderdeel?

Super prestatie dan iig Bryan gaat rechtstreeks richting nk nivo:P

Hoeveel deelnemers waren er btw?

16 deelnemers
peter en nomco trokken ook nog 430kg was een licht aanvoelende bak zoals ik daar heb gehoord
maar goed ik vind dat bryan gewoon de beste deadlifter was van die dag!kleintje weegt net 100kg en tilt naturel bijna netzoveel als de veel zwaardere oudere users?!!

fokin' nice!!

Proficiat gasten!

16 deelnemers
peter en nomco trokken ook nog 430kg was een licht aanvoelende bak zoals ik daar heb gehoord
maar goed ik vind dat bryan gewoon de beste deadlifter was van die dag!kleintje weegt net 100kg en tilt naturel bijna netzoveel als de veel zwaardere oudere users?!!

??? Niet nodig dat laatste, beetje respect houden graag.
Iedereen traint er hard voor, toch?

Hehehe zo noemt Bryan het zelf W.;)

0% Genetics 100% attitude

opzich heeft hij best aanleg...vind een yoke run met 350kg nou niet bepaald slecht..niet iedereen hoeft 150kg te wegen om goed mee te kunnen doen met strongman!

Zolang hij mij OPA noemt, noem ik hem aanlegloze ectomietje met gruwelijk veel inzet en doorzettingsvermogen ;)

Maar is natuurlijk onzin, hij kan heel ver komen. :D

??? Niet nodig dat laatste, beetje respect houden graag.
Iedereen traint er hard voor, toch?

niet nodig daar vergis je je toch wel echt in!!
jij weet net zo goed als ik dat als je gebruikt dat je daar sterker van wordt,dus als je naturel net zoveel tilt maakt dat wel degelijk verschil...
wat niet weg neemt dat iemand die spuit ook keihard moet trainen

enne @KP dat weet ik ook wel!:D

niet nodig daar vergis je je toch wel echt in!!
jij weet net zo goed als ik dat als je gebruikt dat je daar sterker van wordt,dus als je naturel net zoveel tilt maakt dat wel degelijk verschil...
wat niet weg neemt dat iemand die spuit ook keihard moet trainen

Ik bedoel eigenlijk te zeggen, niet beschuldigend over te komen.
Er kunnen daar meerdere mannen "naturel" zijn.
Je gaat er zelf vanuit dat iedereen maar "gebruikt".
In mijn ogen is het heel simpel, tot het tegendeel bewezen is, is iedereen "naturel".... ;)

maar als ik je nou zeg dat ik van 2 mensen persoonlijk heb gehoord dat ze gebruiken
en dat er meer naturel daar rond liepen dat weet ik ook!
maar als die ecto zonder juice mensen der uit trekt die wel juicen dan is dat wel extra cool imo

maar als ik je nou zeg dat ik van 2 mensen persoonlijk heb gehoord dat ze gebruiken
maar als die ecto zonder juice mensen der uit trekt die wel juicen dan is dat wel extra cool imo

Haha, absoluut. :cool:

16 deelnemers

Ik geloof niet dat die laatste poging 430 was. Slim verzonnen, maar het gebrek aan schijven was een interessante tekortkoming. De oplossing met mekbussen was aardig, maar om nu exact te durven zeggen dat het 430 was ging me wat ver.

Mooie DL-techniek ook van Ivo en Bryan. Daar kunnen sommige anderen wat van leren. Pijnlijk om naar te kijken.

Interessant ook te zien hoe sommige mensen geen straps gebruiken en dan het gewicht op hun knieen moeten leggen om de stang opnieuw vast te pakken.... rechtop staan was ook niet echt nodig. Men mocht best ver naar voren leunen (elke centimeter telt).

Hehe zelfs al hoor je het van mensen dan hoef je het imo nog niet openbaar te maken;)
Sommige mensen houden het liever stil voor het grote gros mensen en terecht het wekt alleen vooroordelen in de hand van onwetenden.

Kan nou ook weer niet zeggen dat hij een ecto is ofzo met 100 kilo op 1,80m.

Goede prestatie ieder geval voor ivo en bryan.

Terug
Naar boven