XXL Nutrition

Sterkste man van Groningen

Zijn er filmpjes gemaakt btw?

Kan nou ook weer niet zeggen dat hij een ecto is ofzo met 100 kilo op 1,80m.

Goede prestatie ieder geval voor ivo en bryan.

die hele ploeg noemt elkaar of dik of ecto!!vandaar!

@KP:als men niet wil dat iedereen weet dat men juiced dan moet men der nooit over prate zo simpel is dat...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
rooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr

16 deelnemers
peter en nomco trokken ook nog 430kg was een licht aanvoelende bak zoals ik daar heb gehoord
maar goed ik vind dat bryan gewoon de beste deadlifter was van die dag!kleintje weegt net 100kg en tilt naturel bijna netzoveel als de veel zwaardere oudere users?!!

trek naturel bijna netzoveel????

wie zegt bijv dat hij naturel is en ik niet???? of andersom je moet uitkijken met dat soort speculaties.....

maar al met al ik heb heeeeeel veel respect voor wat bryan daar even deed....

Vandaag sterkste man van Groningen. Wou heel stiekem voor een 2e plek gaan, had gedacht dat iedereen nog een beetje op zijn oude niveau zou zitten, enige waar ik me zorgen over maakte was Bryan.
Eerste onderdeel was zandzak hooggooien. Vorig jaar bleef ik steken op 4m. Stapte nu in op 4m, zag iedereen heel hoog gooien en had het vermoeden dat de zak wat lichter was. 4m haalde ik in 1x 4,5m ook. 5m Miste ik hem 2x en gelukkig ging ie de 3e x er overheen. Tot me verbazing waren er nog heel veel mensen over, dat beloofde niet veel goeds. Daarna volgens mij 5,25 in 1x gegooid, en dat was me max. Volgens mij een gedeelde 2e plek, met 2 of 3 anderen.
Daarna moesten we bakdeadlift doen. Het was een voor mij nieuwe bak, en voelde wat wiebelig aan. Als eerste beurt moest er 220, 250 en 290 getrokken worden. Dat ging zonder moeite. Daarna 310 zat wat te kloten met me techniek maar ging ook. Daarna me mp3 spelertje in me oren gedaan met dit nummer op repeat. http://www.youtube.com/watch?v=qF-CR5iImKw
Daarna klaarblijkelijk 330, 350, 370 en 390 gelift, hoorde niks meer van de gewichten. En toen voor 410, maar daar kreeg ik geen beweging in. (gedeelde?) 3e plek hierop.
Toen was vrachtwagen trekken aan de beurt, heb hier tijdje de snelste tijd op gehad maar werd door wander en peter ingehaald. Pakte het touw ook 2x over en dat kost enorm veel tijd op zo'n kleine afstand met een lichte truck. Stond volgens mij toen 3e in het klassement.
Daarna was timberhold aan de beurt. 125kg Per hand zo lang mogelijk vasthouden. Dat heb ik 1.10 min vastgehouden en dat was genoeg voor een eerste plaats! Me eerste x dat ik eerste werd op een strongman event. Werd hiervoor beloond met 3 kussen van miss vlagtwedde en een oh yeah protein bar!
Stond toen gedeelt 1ste met peter.
Daarna deden we 85kg boom op herhalingen. Toen ik hem voor de 7e x voor sloeg werd het zwart voor me ogen, kon totaal geen lucht meer krijgen en me armen deden niets meer. Daarna met pijn en moeite er nog 3 uitgeperst, laatste stond ik pootje over met me armen gestrekt, maar hij werd goed gerekend want me voeten stonden naast elkaar. Werd hier denk ik 3e op, zakte hierdoor weer naar de 2e plek.
Laatste onderdeel was timberwalk (geen idee hoe zwaar) Daarna 3 flips met een band die steeds zwaarder en groter werd. En daarna een slee over de grond vooruit trekken. Zag nogal tegen die slee op want dat zou me eerste x worden. Slee ging niet zo heel lekker en werd 3e, waardoor ik 2e in totaal werd!
Tip voor de volgende x, geen cola en snickers meenemen (dacht dat zoiets zou helpen door de suikers). Maar ik werd er vet misselijk van.
Vond het super wedstrijd, en ben tevreden over hoe het ging, boom had wat beter gemogen, maar ik weet wat ik daar aan moet doen. Concurrentie word wel elk jaar sterker, en volgend jaar komen 2 kameraden van Bryan ook mee doen, dus dat beloofd nog wat.

Laatst bewerkt:
Congrats Ivo, knappe prestaties :cool:

Haha die Bryan. Kijk uit voor dit monster. 100kg is in de "cut".

Vandaag sterkste man van Groningen. Wou heel stiek voor een 2e plek gaan, had gedacht dat iedereen nog een beetje op zijn oude niveau zou zitten, enige waar ik me zorgen over maakte was Bryan.
Eerste onderdeel was zandzak hooggooien. Vorig jaar bleef ik steken op 4m. Stapte nu in op 4m, zag iedereen heel hoog gooien en had het vermoeden dat de zak wat lichter was. 4m haalde ik in 1x 4,5m ook. 5m Miste ik hem 2x en gelukkig ging ie de 3e x er overheen. Tot me verbazing waren er nog heel veel mensen over, dat beloofde niet veel goeds. Daarna volgens mij 5,25 in 1x gegooid, en dat was me max. Volgens mij een gedeelde 2e plek, met 2 of 3 anderen.
Daarna moesten we bakdeadlift doen. Het was een voor mij nieuwe bak, en voelde wat wiebelig aan. Als eerste beurt moest er 220, 250 en 290 getrokken worden. Dat ging zonder moeite. Daarna 310 zat wat te kloten met me techniek maar ging ook. Daarna me mp3 spelertje in me oren gedaan met dit nummer op repeat. http://www.youtube.com/watch?v=qF-CR5iImKw
Daarna klaarblijkelijk 330, 350, 370 en 390 gelift, hoorde niks meer van de gewichten. En toen voor 410, maar daar kreeg ik geen beweging in. (gedeelde?) 3e plek hierop.
Toen was vrachtwagen trekken aan de beurt, heb hier tijdje de snelste tijd op gehad maar werd door wander en peter ingehaald. Pakte het touw ook 2x over en dat kost enorm veel tijd op zo'n kleine afstand met een lichte truck. Stond volgens mij toen 3e in het klassement.
Daarna was timberhold aan de beurt. 125kg Per hand zo lang mogelijk vasthouden. Dat heb ik 1.10 min vastgehouden en dat was genoeg voor een eerste plaats! Me eerste x dat ik eerste werd op een strongman event. Werd hiervoor beloond met 3 kussen van miss vlagtwedde en een oh yeah protein bar!
Stond toen gedeelt 1ste met peter.
Daarna deden we 85kg boom op herhalingen. Toen ik hem voor de 7e x voor sloeg werd het zwart voor me ogen, kon totaal geen lucht meer krijgen en me armen deden niets meer. Daarna met pijn en moeite er nog 3 uitgeperst, laatste stond ik pootje over met me armen gestrekt, maar hij werd goed gerekend want me voeten stonden naast elkaar. Werd hier denk ik 3e op, zakte hierdoor weer naar de 2e plek.
Laatste onderdeel was timberwalk (geen idee hoe zwaar) Daarna 3 flips met een band die steeds zwaarder en groter werd. En daarna een slee over de grond vooruit trekken. Zag nogal tegen die slee op want dat zou me eerste x worden. Slee ging niet zo heel lekker en werd 3e, waardoor ik 2e in totaal werd!
Tip voor de volgende x, geen cola en snickers meenemen (dacht dat zoiets zou helpen door de suikers). Maar ik werd er vet misselijk van.
Vond het super wedstrijd, en ben tevreden over hoe het ging, boom had wat beter gemogen, maar ik weet wat ik daar aan moet doen. Concurrentie word wel elk jaar sterker, en volgend jaar komen 2 kameraden van Bryan ook mee doen, dus dat beloofd nog wat.

Klasse prestatie Ivo, zeker ook met het oog op je blessure.
Had je daar trouwens nog veel hinder hiervan?

trek naturel bijna netzoveel????

wie zegt bijv dat hij naturel is en ik niet???? of andersom je moet uitkijken met dat soort speculaties.....

maar al met al ik heb heeeeeel veel respect voor wat bryan daar even deed....

heey peter had het niet over jou hoor!
maar als ik op jouw niveau zat zou ik me niet schamen als dat niet helemaal naturel zou zijn behaald!
over bryan die ken ik persoonlijk en daarom weet ik dat hij niet juiced!van 2 andere deelnemers heb ik zoals al eerder vermeld het van hun persoonlijk gehoord dat ze wel gebruikten..

Vandaag ook geweest, vond het echt een hele mooie wedstrijd! :)
Ben gewoon schor van het aanmoedigen :D
kwam in het bijzonder voor Bryan, die deed het imo erg goed!
alleen jammer van de medley.
toen ik met hem sprak had hij het erover dat de truck bij de hand over hand te licht was, en eigenlijk gewoon rolde zodra je hem in beweging had.

al met al denk ik dat bryan een flinke indruk heeft achtergelaten daar in Vlagtwedde!

Ivo en Peter, gefeliciteerd met de prestatie mannen! erg sterk!!

waren sowiezo veel users.... veel respect voor bryan, echt een prestatie!
wat een kracht!

Owja dat vergat ik ff.
Superprestatie weer Ivo!
En Pega uiteraard congrats al had ik zijn plaatsing min of meer verwacht..
Die van Ivo ook magoed.

En Bryan als je dit leest via een kloontje congrats pop(K)

Thanks man, zie meteen al dat ik die zak veel te hoog voor slinger! Altijd fijn zon filmpje!

Thanks man, zie meteen al dat ik die zak veel te hoog voor slinger! Altijd fijn zon filmpje!

Ik dacht dat je aan het uitsloven was... zoals Wout met zijn vernedering ver over de 6 meter :)

Je was wel de enige die echt onder de lat ging staan. Die lange gast (Wander ? )stond echt anderhalve meter voor de lat en zijn voeten gingen echte een samba doen.

Wacht, ik heb nog een lijstje met namen van de deelnemers:
2vj5tvc.jpg

Schitterende wedstrijd!

Het was vandaag een schitterende wedstrijd; geen C of B toernooi maar een wedstrijd op het scherp van de snede. Kortom een wedstrijd die de Sterkste Man van Groningen waardig is.
Sterke deelnemers, veel publiek, Wout in topvorm als presentator, goed materiaal, goeie organisatie.
PeGa (mister "il lago";)) terechte winnaar, IvosNivo stijgt nog steeds; klasse, de lange Wander had zeer goed geoefend en de 19-jarige Bryan deed velen verbazen.
Ik ben bezig de foto's te uploaden; zal wel morgenochtend worden.
Jammergenoeg geen foto's van de huldiging; duurde me net ff te lang om daar op te wachten; sorry.

Terug
Naar boven