MuscleMeat

Sterkste man van Groningen

• Topic Starter Topic Starter
Het was vandaag een schitterende wedstrijd; geen C of B toernooi maar een wedstrijd op het scherp van de snede. Kortom een wedstrijd die de Sterkste Man van Groningen waardig is.
Sterke deelnemers, veel publiek, Wout in topvorm als presentator, goed materiaal, goeie organisatie.
PeGa (mister "il lago";)) terechte winnaar, IvosNivo stijgt nog steeds; klasse, de lange Wander had zeer goed geoefend en de 19-jarige Bryan deed velen verbazen.
Ik ben bezig de foto's te uploaden; zal wel morgenochtend worden.
Jammergenoeg geen foto's van de huldiging; duurde me net ff te lang om daar op te wachten; sorry.

Ik vond het ook super. Hopelijk komt er volgend jaar nog een wedstrijd bij midden in de stad! Snapte ook niet waarom de uitreiking zonodig na een half uur moest. Ben benieuwd naar de foto's!

Ik dacht dat je aan het uitsloven was... zoals Wout met zijn vernedering ver over de 6 meter :)

Je was wel de enige die echt onder de lat ging staan. Die lange gast (Wander ? )stond echt anderhalve meter voor de lat en zijn voeten gingen echte een samba doen.

Wacht, ik heb nog een lijstje met namen van de deelnemers:
2vj5tvc.jpg

Ik zal ook maar is sambalessen nemen, want hij gooide 5.50!

Congrats! Kijk uit naar de foto's

Foto's

Het 1e deel staat er op: [Link niet meer beschikbaar]

Proficiat met die 2e plaats Ivo!

Fantastische fotos weer Doetze.
Prachtig hoe sommige hooggooibeurten als soort van dia gepresenteerd worden!

super die foto's :) Beestige prestatie Ivo

Gruwelijke foto's weer! Ik kijk wel verdomt moeilijk op sommige, toch is aan me pokerface werken.

Bedankt voor de foto's Doetze!
Ook bedankt voor het filmpje Alex!

Kwam wat later aan, en ging ook vroeg weer weg. Maar was tof om te zien.
Bryan's brutal ownage was geweldig om te zien, respect.
En wat ook het vermelden zeker waard is, het moment dat Ivo zijn mp3 speler in zijn ogen douwt en echt 100% gefocused richting die bak loopt. C'mon motha****a.

Vond het alleen wat te druk, en had nauwelijks de mogelijkheid om iets te zien. Omdat ik nogal laat aankwam en iedereen al voor de hekken stond en ik een ****ing k*tventje van 1.72m ben.

Loglift gezien van Bryan. Impressive.

Hard work pays off b*ch.

Waarom hebben er sommige die tshirt/mouwen vastgetaped. Is dat stoer?:cool: :P

Waarom hebben er sommige die tshirt/mouwen vastgetaped. Is dat stoer?:cool: :P

Ik denk dat ze gewend zijn te trainen in een tanktop en dat de mouwtjes hun beweging belemmeren (vooral als het wat plakt van he zweet). Voor een deadlift zit ik echter het probleem niet zo.

ik meen 12 reps te zien met 80kg log..?

Zeer netjes in ieder geval! Bryan gaat erg goed!

respect 2 bryan

Terug
Naar boven