Oke graaf gedoe hier.
Is idd spijtig dat het zo moet lopen en ik weet echt ook niet wat men heeft tegen de NSMB.
Ik heb Joeri vorige jaar of zelfs nog voor nieuwjaar 2008 gebeld als we de vertegen woordigers op gingen richten van de NSMB. En had hem gevraagt dat wij het heel leuk zouden vinden dat hij er deel van zou uit maken en de functie zou aanpakken.
Hij zou deel uit maken dan van de 6 bestuursleden en zij beslissen samen alles wat er in de NSMB gebeurt en moet veranderen.
Je had geen zin zei je en dat je dan te gebonden was aan ons

enz ...
NU hebben we een prachtig bestuur nu met ruim denkende mensen met een grote visie op sport vlak.
We willen idd nog altijd praten (voor de zoveelste keer) om de wedstrijd Merchtem in samen werking te brengen met de NSMB.
Wat daar mee bedoelen
- NSMB gebruiken als hoofd logo en als federatie van de wedstrijd
- Elke atleet die meedoet van Belgisch nationaliteit dient lid te worden
(verzekeringen en eigen veiligheid "organisatie + atleet gericht")
-Officiele proeven gebruiken die op de site staan
(40 events + je mag er creatief mee om gaan)
- Onze scheidsrechters gebruiken of erkende mensen met ervaaring in de Sport.
(bv ik, Stefan of David en Kurt of Jan Haring, Sarco of Marcel Mostert )
- De federatie geeft de organisatie de bekers voor de 1ste 3 (gratis)
- De NSMB helpt met reclame rond te verdelen en de media in telichten via onze contacten.
-EHBO stand is verplicht (Eigen mensen met kennis van zaken of in gehuurde "rode kruis" of mensen van de NSMB)
En er kan nog veel meer besproken worden ...
De voordelen zijn niet slecht voor organisator en ook niet voor de atleet.
Wij willen de atleten en de mensen (ook media) die het komen bekijken en beoordelen een goede visie geven van de sport.
Zodat we internationaal goed meekunnen en de sport voor Belgie in de goede kijker stellen, zodat misschien ooit de sport erkend word en dat we er subsidies voor krijgen + hulp van ons land.
Bekijk het eens en laat het ons weten (en hang de boer nu niet uit alles ligt nu in jou kamp)
En voor mij persoonlijk is dit de laaste keer dat ik het zeg en wil helpen, niks tegen jou maar ik heb een hekkel aan smeken of aan het lijntje gehouden te worden.
Wil je echt de sport helpen en je hobby vooruit helpen en nog steeds leuk vinden met extra hulp aan je zij, laat ons dan iets weten...
En Holland ...
Ssssttt als je niet mee bent en van de history niks afweet.
Maak 1st dat het bij jullie goed loopt en vlekkeloos is, voor dat sommige met de vingerwijzen of den intilligenten wil uithangen.
We krijgen van veel Nederlanders goede comentaar dat we goed bezig zijn en dat doen we ook.
Er zijn genoeg mensen daar met het zelfde idee als wij en steun hen liever of moei je daar dan beter even tussen (Strongman

) ze kunnen het daar ook gebruiken, wij trekken ons plan wel onderling.
We zullen 1st ons zelf op niveau brengen als je wil dat we helpen

geef een seitje

Maar 1ste dit oplossen ...