MuscleMeat

Sterkste Man van Midden-Delfland 2010

Bezoekers in dit topic

ik was die allochtoon met een stopwatch en fluit om ;)
 
ja, was ik!
las net dat corpaul er ook was, en ik maar om heen kijken of er meer DBBers waren..

ja, ik stond onder het afdakje mooi te zijn :)
 
skinnie hep allemaal vrienden! :-)
 
ja, was ik!
las net dat corpaul er ook was, en ik maar om heen kijken of er meer DBBers waren..

Dan ben ik een paar keer langs je gelopen. Waarom zeg je dan niets haha!
 
Dan ben ik een paar keer langs je gelopen. Waarom zeg je dan niets haha!

Lijkt me de standaard reactie van een DBB-er;
Ook ik ben regelmatig in beeld (met m'n camera in de hand) maar er zijn maar weinig DBB-ers welke mij (durven aan te) spreken.
En toch bijten we niet en doen we niet lullig.
Dus DBB-ers; als je een andere DBB-er denkt te herkennen; gewoon vragen en/of voorstellen.
Natuurlijk niets ten nadele van de vaste schare welke mij wel begroeten (of ik hen).

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

+1

We bijten niet....:o

Dat bedoel ik!
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat IK denk dat iedereen weet wie ik ben.

Blijkbaar niet dus :janken:

Het is net als met beroemde zangers (of zangeressen). Als je even geen hit hebt, of in mijn geval, als je even geen wedstrijden meer doet, wordt je vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Heel goed Robbert! Kracht zat.
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat IK denk dat iedereen weet wie ik ben.

Blijkbaar niet dus :janken:

Het is net als met beroemde zangers (of zangeressen). Als je even geen hit hebt, of in mijn geval, als je even geen wedstrijden meer doet, wordt je vergeten.

ik volg pas sinds een paar jaar het SM gebeuren, daarvoor het BB gedoe...
 
Ik heb het al geroken denk ik. In '94 mijn eerste wedstrijd gedaan en vijf keer deelname sterkste man van Nederland, zes keer gekwalificeerd. Beste prestatie een vijfde plek in een wedstrijd met o.a. Berend, Sjaak Ruska en Jarno, om er een paar te noemen.
Alleen de sterkste man van Nederland motiveert mij nog om aan wedstrijden te doen en kwalificatie was het plan dit jaar. Deelname lukte niet door ziekte en wat nog meer, dus deze wedstrijd was een sportieve revanche aan mijzelf en om te kijken of ik nog meekom of niet. En ik moest toch naar Jan om twee stones op te halen van 180 en 200 kilo.
Het was leuk weer de druk te voelen en de wedstrijdspanning te hebben. Dan komen er toch andere krachten vrij. Maar jezus wat ging ik stuk gisteren in die hitte en heb me vaak bedacht waarom doe ik dit nog? Verder dan zelfbevestiging kom ik niet. En daar heb ik eigenlijk geen wedstrijden meer voor nodig. Dus tenzij Marcel me belt......:D

Ik was erbij in Arnhem, was bloedheet toen. en je deelde de punten met
Alle Bergsma.
 
Ik was erbij in Arnhem, was bloedheet toen. en je deelde de punten met
Alle Bergsma.

Yep 30+ graden. Alle had volgens mij de power stairs gewonnen en was daarom vierde in de uitslag als ik mij goed herinner. Maar we hadden hetzelfde aantal punten, dat klopt.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Heel goed Robbert! Kracht zat.

Thanks G!
 
@Skinnie:Er deden nog wel een paar DBBers mee, waaronder ik.

@Robbert:Bedankt voor de tips. Je hebt het erg goed gedaan!

@Matthieu:Erg netjes! En nu door naar Kampen.
 
@Skinnie:Er deden nog wel een paar DBBers mee, waaronder ik.

@Robbert:Bedankt voor de tips. Je hebt het erg goed gedaan!

@Matthieu:Erg netjes! En nu door naar Kampen.

ja, jij bent roy.
had je al gezien in vlaardingen, waar pascal je coachte bij het vrachtwagentrekken volgens mij was je nu een stuk sterker op onderdelen
 
ja, jij bent roy.
had je al gezien in vlaardingen, waar pascal je coachte bij het vrachtwagentrekken volgens mij was je nu een stuk sterker op onderdelen

Dat ben ik idd. Was niet veel sterker, misschien iets meer zelfvertrouwen. Deelnemersveld hier was groter, waardoor ik sterker lijk.

In Vlaardingen stonden 7 man, waarvan er 4 op de sterkste man van Nederland staan dit jaar. Het niveau van die jongens is zo belachelijk hoog dat een atleet als ik wegvalt als er geen andere atleten van mijn kaliber staan:o.
 
Midden Delfland

Mooie wedstrijd'
Ted had alles goed onder controle daar kan Veneberg nog een hoop van leren.:cool::
Patrick gefeliciteerd op naar de finale met je maat Rick.:)
 
Wat was dat voor camera Wesley? Leek wel een afstandsbediening.
 
Back
Naar boven