Fitness Seller

Sterkste Man van Midden-Delfland

tony

ja jij kan daar niks aan doen , nog gefeliciteerd .

totaal niet mee eens die scheids deed er nog ff over ook voordat hij de stopwatch weer indrukte dus hij had daardoor zeker wat tijd verloren

of hadden ze dat rechtgetrokken ???

haha we hadden het er gisteren nog over dat er weer zo'n episch gezeik over ging zijn op het internet.

nja je kreeg je rust dus zal wel aardig gelijklopen

tony

iedereen 40 seconden rust en je heb een geheel andere uitslag .

Ahja ik had idd het podium niet gehaald als ik die 40s rust niet had gekregen.

tony

jij had toch wel gewonnen , maar door die fout heeft kevin nu een beker die eigenlijk van patrick is.

Ahzo bedoel je, nja dat kan wel idd ... mijn excuses voor men sarcastische opmerkingen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil daar natuurlijk even op reageren. De sluitring vliegt eraf. Wat moet je dan doen in zo'n geval? Er zijn verschillende mogelijkheden natuurlijk. Simon zijn volledige beurt overnieuw laten doen? Dat vonden we geen optie! Natuurlijk heeft hij voordeel doordat hij rust had. Simon had inderdaad nog ruim 30 seconden toen het gebeurde. Voordat ik de stopwatch stilzette waren er nog 5 verstreken. Simon had nog een kleine 25 seconden over. Hij heeft nog vier herhalingen kunnen maken. Daarvan hebben we er één afgetrokken.

Maar wat voor beslissing je ook neemt als wedstrijdleiding in zo'n geval, hij valt altijd voor iemand nadelig uit. Maar de wedstrijdleiding beslist!

Dat soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren. Niks aan te doen. Ik vond het iig goed opgelost op deze manier.

Laatst bewerkt:
Ik wil daar natuurlijk even op reageren. De sluitring vliegt eraf. Wat moet je dan doen in zo'n geval? Er zijn verschillende mogelijkheden natuurlijk. Simon zijn volledige beurt overnieuw laten doen? Dat vonden we geen optie! Natuurlijk heeft hij voordeel doordat hij rust had. Simon had inderdaad nog ruim 30 seconden toen het gebeurde. Voordat ik de stopwatch stilzette waren er nog 5 verstreken. Simon had nog een kleine 25 seconden over. Hij heeft nog vier herhalingen kunnen maken. Daarvan hebben we er één afgetrokken.

Maar wat voor beslissing je ook neemt als wedstrijdleiding in zo'n geval, hij valt altijd voor iemand nadelig uit. Maar de wedstrijdleiding beslist!

Als het zo gegaan is als je beschrijft, dan had je het volgens mij niet veel beter kunnen doen.

Snoob maakt er kanonskogels van :D

Wtf.. zo op film lijkt het nog erger.. Gelukkig was jij laatste Simon.... hahahaha prachtig

Damn.. Flinke kracht, dikz*k!

Haha dat ziet er bruut uit, de stones vliegen je om de oren. :D

Terug
Naar boven