AndroidHealthClinic

Breaking News Sterkste man van Antwerpen

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af wie de weerman in Antwerpen is ?? Want t'was vrij goed weer vandaag.
(op de wind en de bewolkingen na)

Vanaf nu alle wedstrijden afgelassen in geval het misschien zou regenen?

der zijn hier ongeveer 3 druppels gevallen...

• Topic Starter Topic Starter
Kan er niet aan doen, vindt het wat triestig !!

Ik vond het vorig jaar gewoon een super wedstrijd! goed georganiseerd veel publiek goede scheids:) leuke prijzen! jammer dat deze editie dan in het ''water'' is gevallen! gelukkig gaat Vlaanderen nog wel door!

Ik vond het vorig jaar gewoon een super wedstrijd! goed georganiseerd veel publiek goede scheids:) leuke prijzen! jammer dat deze editie dan in het ''water'' is gevallen! gelukkig gaat Vlaanderen nog wel door!

Het heeft niet eens geregend, op een paar druppels na. Akkoord dat er regen voorspeld was, maar het is een beetje vreemd om een wedstrijd op voorhand maar al af te lassen vanwege een voorspelling. Ze zitten er in België regelmatig naast. Beetje jammer voor de mensen die van ver komen, als ze in Mechelen aankomen en te horen krijgen dat het niet door gaat, maar een wedstrijd aflassen vanwege voorspelde regen en dan op de dag zelf geen regen hebben, is ook nogal lullig...

idd vreemd dat het afgelast word door het weer terwijl het prima te doen was! ga ervan uit dat Vlaanderen wel doorgaat toch? ook als er een regenbui gepland staat..

Vlaanderen wordt georganiseerd door Jimmy en de rest van de NSMB, die gaan niet met zo'n domme excuses komen ;)

Terug
Naar boven