- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed!
1.Simon
2.Gijs
3.Kelvin
4.Patrick
5.Ik
6.Richard
7.Barry
8.Roy
9.Jesaja
10.Jacco
11.Jesaja
12.Frenk
13.Moeilijke naam
14.Wietse(uitgevallen)
het was leuk om de beesten van het forum eens te sprekenGijs.. wat een ****ing berg energie heb jij zeg...

LALALALALALALAALLALALALALALALAALLALALALALALALALALALALAALALALALALALALALALALALALALALALALAALALALALALALALAAL![]()

)
. Ik deed er 6 vrij makkelijk en dan kwam de sluitring los aan de linkerkant en werd de tijd gestopt, halve minuut ofzo later mocht ik verder doen en deed ik er nog 4. 10 dus maar vanwege de rust die ik gekregen had door het defect hebben ze er 1te afgetrokken. 9 reps dus gedeelde 2de plek met Barry ( Chunky )
) zou gesleept hebben en daardoor kwam ie nog achter mij en Kelvin uit. Beetje bullshit maar kom.
Was een heel toffe dag, veel mensen gezien van DBB enzo, echt leuke sfeer. Top wedstrijd, enkel jammer van die flippo uit het publiek die ff de wedstrijd ging lam leggen door te stuntelen met de band. Vond het erg voor die kerel maar het was echt dom.Nog gefeliciteerd, Simon! Klasse hoe je die pallets molde met de stones!![]()
hopelijk is het niet teveel schade lol. Heb je wat goeie foto's kunnen maken?héhé bedankthopelijk is het niet teveel schade lol. Heb je wat goeie foto's kunnen maken?
Moest nog ambulance bijkomen ook. Een kerel uit het publiek was zo slim om te proberen de tire te flippen en wilde hem opvangen. Dat vond z'n knie niet zo prettig.