MuscleMeat

Sterkste Man van Musselkanaal

Heuj nijverdal aan de top :D Nu kan ik als nijverdaller niet achterblijven maarja dat in de toekomst :rolleyes:

Haha Wietse mooi man! Samen met je bro voor de eerste keer samen competitie.

Ivo verdomme (edited voor Anoniem28318, Ivo no hate) kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!

Super prestaties van Leon! En ja Jan die wint wat moeten we daar nog over zeggen. Echt een Grizzly he.

was een super mooie wedstryd veel sterke knakkers maar ook gezellig onderling
de wedstryd was goed georganiseerd petje af
heren welstusten haha

• Topic Starter Topic Starter
De trots van Nijverdal gaat er met de juniorentitel vandoor :thumb:

Ivo ook goed gedaan mocht je hier stiekem rondsnuffelen :D
Thnx!
Heuj nijverdal aan de top :D Nu kan ik als nijverdaller niet achterblijven maarja dat in de toekomst :rolleyes:
Doe je best :)

Ivo verdomme laffe fl**ker kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!

Super prestaties van Leon! En ja Jan die wint wat moeten we daar nog over zeggen. Echt een Grizzly he.

Thnx man!

16-05-10 - Sterkste Man van MuscleKanaal:

Truckpull (harnas + touw):
Op dit onderdeel geef ik mezelf bij voorbaat 0 punten. Heb het 1x eerder gedaan op de sterkste junior 2 jaar terug en dat was een ramp. Ik wist dat ik meer naar voren moest hangen dan toen, verder zou ik het wel zien..
Tegen de verwachting in ging het best aardig :)! Ik kreeg de truck niet tot het eind, net als bijna iedereen (op Jan na). Uiteindelijk 4e geworden met 15 meter 70. Wel met geluk, dat moet ik zeggen, want er waren er nog iets van 4 die iets in de 15 meter hadden, maar minder dan mij..

Log lift op max:
Een dunne log! Niet waar ik op gehoopt had, maar iedereen had dezelfde log, dus niet zeuren!
1) 75 kg, verplicht en easy.
2) 95 kg, easy.
3) 105 kg, niet heel goed gefocussed, toch gehaald.
4) 110 kg, wat meer agressie en sterk uitgedrukt, pr.
Geen verdere beurt, want m'n schouder zeurde wat; ik word nog wel 's verstandig!
Heel veel deelnemers zien stranden op 115 kg, gedeelde 3e plek met 5 man.

Stones:
100 op 1m70, 110 op 1m60, 120 op 1m50, 140 op 1m40, 160 op 1m30:
Dit waren de officiele hoogtes, volgens mij kan er overal wel 10 cm vanaf gehaald worden, maar goed..
Stones gingen erg mooi! Tot en met de 140 in iets van een halve minuut, prima!

Op dit moment stond ik 4e totaal en 1e in het juniorenklassement, 3 punten voor op Mohammed en Fokke, zou het dan...??

Yoke 260 kg, 20m:
Je gaat staan, pakt 'm uit en loopt weg.. Maar niet helemaal!
Ik kreeg het ding niet de lucht in! Heb er 6 of 7 seconden gestaan met de gedachte:
"Nou draai je een keer een goede wedstrijd en vergooi je alles op de yoke!"
Kleine kortsluiting in m'n hoodf en ik stond! Daarna vrij vlot uit kunnen lopen.
Een tijd van bijna 20 seconden, 7e plek.

Door m'n gek*t op de yoke had ik punten verloren en stond ik op een gedeelde 4e plek met Mohammed.

Medley:
Timbers 80 kg, 15m + Timbers 100 kg, 15m + Sled Drag 250 kg, 15m:
De eerste timbers gingen goed en snel, maar de tweede waren minder makkelijk. Ze kwam telkens tegen m'n poten aan, dus heb maar niet te snel gelopen. Uitgelopen zonder drops en daarna aardig kapot gegaan op de sled. Heb er iets meer dan een minuut over gedaan.
Daarna kwam Mohammed die niet z'n dag had op dit onderdeel + verkeerde schoenen.. Mooi voor mij, pech voor hem. Had het hem trouwens wel gegund, aardige kerel :).

Uiteindelijk dus een 4e plek totaal van de 13 en 1e in het juniorenklassement. Goede wedstrijd gedraaid en blij met het resultaat.

Verder nog voor Jan Muurman:
Ik zag je niet meer na de wedstrijd, dus heb je geen hand kunnen geven, maar jij ook bedankt voor de organisatie. Ik hoop trouwens dat je je bed nog uit kunt komen!

Ivo verdomme laffe fl**ker kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!

edit

Laatst bewerkt:
Waar bemoei jij je mee? Ik ken Ivo ook en hij ziet echt wel in wat ik ermee bedoel namelijk dat het jammer is dat hij er niet bij is omdat hij WEL sterk zat is ervoor!

Maar ach waarom zou ik dit uitleggen, het gaat jou verder niks aan.

edit

Laatst bewerkt:
Ho, ho, heren:
Gijs z'n opmerking staat er wat lullig, maar ik denk dat Ivo ook wel weet wat Gijs precies wil zeggen.

edit

Laatst bewerkt:
Edit.

Laatst bewerkt:
edit

Laatst bewerkt:
Edit.

Laatst bewerkt:
Doetse,super hard dat je er weer bij was,en rap hoor,die foto`s!!

petje af voor die man.

Was een super leuke dag,met goeie mensen in de organisatie,maar ook de deelnemers.

Ik vond het super,en zie jullie vast wel weer!!

groet uit huize hulkenstein,hahaha:D[of niet doetse]

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

oo sorry,doetze.

Ja,was een lange dag,hahaha:p

tja en zal ivo lekker zelf uitmaken waar ie meedoet die knakker heb ook gestreden wat ie waard was dus eigelijk gezegd waar bemoei je je mee

Dude.. chill.. Gijs en Ivo zijn gewoon goede maatjes, hebben al vaker samen getraind en dit is puur postief en hart onder de riem stekend bedoeld..

hee bodybuild gangsters...naar omstandigheden van het verloop van de week..en tot gisteravond totaal geen besef vand at ik een wedstrijd zou draaien hebk et naar mij eigen inzicht redelijk gedaan...kheb erg gelachen..en daar gaat om..voor de rest vonk iedereen chill..en iedereen die wat heeft gewonnen heeft et volstrekt verdiend!!en de rest heeft niet minder gestreden en doorgebeten..respect 2 all ya'll

message to self:

buy new shoes you cheap basterd!!

en owja doetze bist een skat van een vent...maar die close ups hoeven de volgende keer niet zp nodig haha..verder vette fotos!!!..

Doetse of Doetze

Doetse,super hard dat je er weer bij was,en rap hoor,die foto`s!!

petje af voor die man.

Was een super leuke dag,met goeie mensen in de organisatie,maar ook de deelnemers.

Ik vond het super,en zie jullie vast wel weer!!

groet uit huize hulkenstein,hahaha:D[of niet doetse]

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

oo sorry,doetze.

Ja,was een lange dag,hahaha:p

Hoi Kees ;),

Graag gedaan.
Denk ook eens aan die arme Jan Haaring (van www.RealDutchPower.NL); hij krijgt straks 419 foto's waar hij uit moet kiezen!
Ook hulde voor het vele werk wat hij doet!

Ik had Doetse moeten heten (naar mijn oom), maar mijn vader maakte een foutje bij de geboorteaangifte, dus zo ver zat je er niet naast! :D

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

knip knip knip
message to self:

buy new shoes you cheap basterd!!

en owja doetze bist een skat van een vent...maar die close ups hoeven de volgende keer niet zp nodig haha..verder vette fotos!!!..

Voor elk onderdeel het juiste schoeisel; Hoge zolen voor de Powerstairs, Surfschoentjes voor Truckpull, etc.; en daar lag je ineens op je gat door het verkeerde schoeisel! :D

Ik begreep dat je juist close-ups wilde!
Graag gedaan!

Ik begreep dat je juist close-ups wilde! Graag gedaan![/QUOTE zei:
jaah kweetnie..kheb wel meer geroepen:P...kdenk eerder dak ff paar schrok van mn lilleke ongeschore b**kes haha!!/ nee maar top gozer...zit vette plaatjes tussen!

en oja over dat schoeisel.....kbaal ervan..maja dit is allemaal oefenen nog voor mij:D

Terug
Naar boven