TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!De trots van Nijverdal gaat er met de juniorentitel vandoor
Ivo ook goed gedaan mocht je hier stiekem rondsnuffelen![]()
Doe je bestHeuj nijverdal aan de topNu kan ik als nijverdaller niet achterblijven maarja dat in de toekomst
![]()

Haha Wietse mooi man! Samen met je bro voor de eerste keer samen competitie.
Ivo verdomme laffe fl**ker kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!
Super prestaties van Leon! En ja Jan die wint wat moeten we daar nog over zeggen. Echt een Grizzly he.
! Ik kreeg de truck niet tot het eind, net als bijna iedereen (op Jan na). Uiteindelijk 4e geworden met 15 meter 70. Wel met geluk, dat moet ik zeggen, want er waren er nog iets van 4 die iets in de 15 meter hadden, maar minder dan mij..
.Haha Wietse mooi man! Samen met je bro voor de eerste keer samen competitie.
Ivo verdomme laffe fl**ker kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!
Super prestaties van Leon! En ja Jan die wint wat moeten we daar nog over zeggen. Echt een Grizzly he.
[of niet doetse]
tja en zal ivo lekker zelf uitmaken waar ie meedoet die knakker heb ook gestreden wat ie waard was dus eigelijk gezegd waar bemoei je je mee
Doetse,super hard dat je er weer bij was,en rap hoor,die foto`s!!
petje af voor die man.
Was een super leuke dag,met goeie mensen in de organisatie,maar ook de deelnemers.
Ik vond het super,en zie jullie vast wel weer!!
groet uit huize hulkenstein,hahaha[of niet doetse]
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------
oo sorry,doetze.
Ja,was een lange dag,hahaha![]()
,
knip knip knip
message to self:
buy new shoes you cheap basterd!!
en owja doetze bist een skat van een vent...maar die close ups hoeven de volgende keer niet zp nodig haha..verder vette fotos!!!..

Ik begreep dat je juist close-ups wilde! Graag gedaan![/QUOTE zei:jaah kweetnie..kheb wel meer geroepen...kdenk eerder dak ff paar schrok van mn lilleke ongeschore b**kes haha!!/ nee maar top gozer...zit vette plaatjes tussen!
en oja over dat schoeisel.....kbaal ervan..maja dit is allemaal oefenen nog voor mij![]()
jah was erg leuk,daar nog besloten om mee te doen,was een leuke dag.Kan wel merken dat mn BW 15kg minder is dan mn laatste wedstrijd!Haha Wietse mooi man! Samen met je bro voor de eerste keer samen competitie.