XXL Nutrition

Sterkste man team kempen

Ik moet ook nog eens langs komen :) Was reuze gezellig daar (en pijnlijk nadien)

waar kan ik jullie club vinden of iemand bereiken waar ik contact mee kan opnemen?

grtz wesley

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag hebben er enkele leden van SMTK meegedaan aan de sterkste man van belgië 2014. Er zijn mooie resultaten gehaald.

2. Raf
6. Bert
7. Yannick
8. Mario
11. Sanca

En youri omdat die de enigste was die de sled drag gemakkelijk vond! :D Proficiat aan allen!

SMTK, one big, happy family

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben eens langsgeweest en het was tof.
Goeie begeleiding gekregen en een heel tof sfeertje dat er hangt.
Special thanks to Raf en Joeri.

Sanca had een beetje last van zijn te lange baard precies :D

Whut ?! Omdat ik 2 shirts vol gezweet heb ? Had je ook maar eens events moeten meedoen ipv lui te powerliften :D

Wel nice dat je een PR hebt getrokken !

Kan een beginner ook bij jullie terecht?

Ik ben sinds kort terug begonnen met krachttraining (na 8 jaar niks gedaan te hebben). Ik woon en train in Herenthout en ben altijd al gefascineerd geweest door het sterkste man gebeuren (veel Eurosport gekeken als kind :)).

Zijn er bepaalde krachtstats waaraan je moet voldoen om te komen trainen bij jullie? Of kan iedereen er terecht?

Kan een beginner ook bij jullie terecht?

Ik ben sinds kort terug begonnen met krachttraining (na 8 jaar niks gedaan te hebben). Ik woon en train in Herenthout en ben altijd al gefascineerd geweest door het sterkste man gebeuren (veel Eurosport gekeken als kind :)).

Zijn er bepaalde krachtstats waaraan je moet voldoen om te komen trainen bij jullie? Of kan iedereen er terecht?

Er zijn geen stats waaraan je moet voldoen, eerder de juiste mindset is belangrijk.

Je mag gerust eens binnenspringen.

Kan er ook aan Olympisch gewichtheffen gedaan worden?

Er zit zelfs een kleine delegatie gewichtheffers in het team! ;)

De locatie is wel even zoeken inderdaad, maar volg gewoon de auto's waar 2 brede mannen in zitten :) zo ben ik er ook geraakt.

Locatie is veranderd sinds deze week! :) Foto's volgen hopelijk nog ^^

Stuur je die dan even via pm?

Terug
Naar boven